2025. Április 21. Hétfő - Konrád

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


atter | 2012-03-13 21:32 csabi82 részére

1.6 vagy V6 ?

Zolika67 | 2012-03-13 21:32 csabi82 részére

Szia! Szerintem tegyél bele új gyertyákat,akkor már indulni fog.A durranás pedig lehetett a generátorban egy dioda is (az képes rendeset szólni). Üdv. Zoli.

csabi82 | 2012-03-13 21:02 mazda-auto.hu részére

Arra gondoltam meg arra is hogy az also jel adom elszált de nem inditottam az autot csak akartam és jött a duranás :)ugyhogy a vezérlés szerintem kizárt mert elötte még ment :( de köszi.Esetleg még valami ötlet ha van meghalgatom .

mazda-auto.hu | 2012-03-13 10:37 csabi82 részére

Érdemes lenne a vezérlést ellenőrizni, lehet pl., hogy átugrott a szíj egy-két fogat.

csabi82 | 2012-03-12 20:40

Szia müködik minden hajt a motor szikra van kipufogonál érzem a bemzinszagot néha olyan mintha elindulna egyet pöfen utánna semmi.Gözöm sincs mi lehet :(

mazda-auto.hu | 2012-03-12 10:25 csabi82 részére

A motornak generátor nélkül is be kell indulnia, ha az akkuban van elég feszültség. Ebből kiindulva, elsősorban a durranás okát kell megkeresni. Az önindító működik?

csabi82 | 2012-03-11 21:45

Sziasztok remélem tud valaki nekem segiteni 6 éve vann egy xedos-6-om és van egy ojan problémám a xedosommal hogy elromlot a generátorom kicseréltem de nem indul.Az elözmény anyi hogy szarakodott a generátor alapjáraton nem volt töltés lemerült az aksi be bikáztam volna rá raktam a + -t a sarukra be ültem volna de egy nagy duranást hallottam a generátor oldalárol de elöte pár napja még használtam azota nem indul.Ha valaki tud segiteni mi lehet a baj kérem irjon.KÖSZÖNÖM!

dene | 2012-03-01 20:59

Szia, Küldök emailt a telszámommal, rendes nevemmel stb. Holnap reggel kb. 05:30-tól nem vagyok elérhető, mert repülök külhonba. 5.-én érek haza. De neten elő fogok fordulni addig is esténként. Üdv: Józsi

Zolika67 | 2012-03-01 19:57 dene részére

Szia! Köszi az árikat :) Tudnál egy elérhetőséget adni,ahol beszélhetnénk?Akár SMS-ben: 70 9324610, vagy e-mail-ben: ize_e@freemail.hu ? Előre is köszönöm! Üdv. Zoli

dene | 2012-02-29 11:19 Zolika67 részére

Szia, A hibátlannak 100e az ára, a hibás pedig a váltójával együtt 25 ezer. Mivel a hibátlan működőképességéről meggyőződtem a vétel előtt, vállalok rá beépítési garanciát. Még az eredeti forgalmija is megvan valahol.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó