2024. December 26. Csütörtök - KARÁCSONY

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Odi | 2012-01-30 16:39

Sziasztok. Az lenne a kérdésem miotta meg vettem a Xedos6-om 94évjárat Nem nagyon füt, a ventilator megyen mert fujja a levegöt de nem meleg? Ha valakinek van valami ötlette előre is köszöszönöm.

pinterc | 2012-01-29 20:22 hege részére

Nem, egyáltalán nincs fura hangja, csak letorpan... van amikor egyáltalán nem csinálja, van amikor néha-néha, és van amikor gyakran Igazából kiszámíthatatlan. Falslevegőt nem szív, multkor átnéztem. A Levegőszűrőt lehet le kéne cserélni, de az sem volt gázos annyira. Érdekes módon amikor kivettem a gyertyákat, kicsit megpuceráltam őket, akkor mintha megszűntek volna a tünetek egy időre. Pedig nem voltak bemocskolódva, szépen ki voltak égve. ...a gyertyafészek/ menet, néha olajos a hármas hengernél asszem... de a gyertyaelektródák tiszták. Annyit még tudni kell a motorról, hogy valszeg szelepszárszimeringes, mert néha (nem mindig), napi első indulásnál füstöl egy jó nagyot, aztán abbahagyja...

hege | 2012-01-29 13:41

Valakinek nincs xedos 6 93" évjárathoz zárszett indító + kétajtós + csomagtartó mert nekem egyik sem jó :(

hege | 2012-01-29 13:38 pinterc részére

szia ha nyomod a gázt és nem gyorsul az baj :D ha csati lenne akkor mindig lenne baj nem csak néha viszont ha csak néha akkor az gondot okoz pl 1 henger nem megy ha fura a hangja az valószínű és nehéz diagnosztizálni egy gyűrű törést egy hengernél pl de ha ez drága kezdjük az elején és apránként mi a lényege hogy jól gyorsuljon és ne szerkezeti hibát keresünk én kezdeném egy alapos átnézést a karburátornál pillangó szelepnél meg hasonlóknál légszűrő mikor volt cserélve és nem repedt e a cső mert nekem x6 nál volt ilyen amikor henger gondom volt vagy fals levegőt szívott a motor ezeken járj túl ha minden ok akkor bonyolultabb gyertya csere tudom ajánlani a plazma gyertyát vaterán kapsz hozzá 4 db ha ezután sem javult helyileg Érden van egy autó diagnosztika aki elég jóóóó és ők egy sima gyűrű törést is betudnak diagnosztizálni típus független

pinterc | 2012-01-29 12:48

:D Hát ezaz, nem értem, hogyan csatlakozik, meg egyáltalán hova? én arra gondoltam, hogy valahogy a motorvezérlőre csatlakozik egy toldással; vagy esetleg a hibakereső csatlakozókhoz? Szóval ez számomra ködös! Igen, rátapintottál a lényegre; mostanában fura dolgokat csinál a motorom. Amikor reggel elindulok, még oké a dolog. Valahol megállok, és leállítom a motort; akkor újraindítás után úgy csattog a hidrótőke, mintha kalapáccsal vernék a szelepfedelemet (kérdőjel) Lassan beiktatok egy olajcserét megint, hátha valamit segít! Nem ez a lényeg, hanem az, hogy ilyenkor hajlamos arra, hogy kigyorsításkor letorpan a motor. Menet közben is érezni, hogy lomha, és néha be is rezonál. Van amikor megunja, és mintha meglöknék hátulról, normálisan gyorsul. Azt mondta nekem valaki, lehetséges, hogy a motorhőfok-jeladó nem működik normálisan, vagy meg van törve esetleg a kábelezése, netán zárlatos... Tegnap nézelődtem ennek kapcsán, rábukkantam erre, és a hozzátartozó szoftveres lehetőségekre. Androidra létezik hozzá egy program, amely mindenfélét rögzít, és kiértékel. Mintha egy diagnosztika lenne. Úgy gondoltam, hogy ez talán hosszútávon esetleg megmutatná, hogy mi a probléma. (esetleg) :D Egyébként nincs bajom nekem se ezzel a motorral, mert amikor normálisan működik, annyira jó... szépen viszi az autót! Viszonyítási alapom nincs, mert más motorral szerelt modelleket, és xedos9-et nem vezettem. A kétezres xedos6-ost, azért kipróbálnám, hogy milyen a különbség ...na majd egyszer :D

hege | 2012-01-29 11:58 pinterc részére

hehe igen félreolvastam de az előző hozzáoszlásom is hasznos :P a másikhoz informatikusként hozzáfűznivalóm protokollok egyeznek -e az a kérdés hogy tudod megvalositani hogy a mazda iso szabványában mi a diagnosztikán a sebesség motorjelzők hőgombák hová jönnek ki a diagnosztikán és hogy a program a mazdát hogy kezeli le és milyen eredményeket tud mutatni meg persze melyek a helyes értékek de gond lenne az autódal hogy ezek az adatok lényegesek? szerintem a mazda egyik legnagyszerűbb és legerősebb motorja (régiek közül ) 323f volt bg 92 nekem egy 116le 1,6 változat volt úgy ment mint 1,8 és széthajthatatlan volt a xedos 6 nál jóval erősebb a xedos 9 az 2,5 v6 volt annak volt ereje de sajnos azért a súly teljesítmény mozgékonyság arányába sajnos lomha nekem :D maradtam a x6 nál remélem jól voksoltam

pinterc | 2012-01-29 10:40 hege részére

ööö ...nekem írtál válaszként? Ha nem, akkor bocsi! Ha igen, akkor én nem autós fejegységre gondoltam, hanem egy olyan modulra, amely kapcsolódik a motorvezérlőhöz valamilyen kapcsolásimódon (pont ez lenne a kérdésem lényege hogy lehetséges-e ennél az autónál), és az androidtelefonon lenne egy felület, amely Bluetooth-szon keresztük komunikál a fent megnevezett egységgel, és értékeli folymatosan a motor jeladóit, fogyasztását, stb... egyfajta fedélzeti számítógéppé alakítva a telót. Ezzel meg tudnám figyelni a motor legtöbb tevékenységét. mégegyszer a link: http://bolthely.hu/obddiag/id/14875_ELM327_BLUETOOTH_MULTIPROTOKOLL_INTERFESZ

hege | 2012-01-28 19:47 Bálint66 részére

Bálint66 én tudom miről beszélsz én is elhagytam 3 db ot :D a miután féltengely cseréim voltak :( és nekem még s külső takarom sincs meg :(

hege | 2012-01-28 19:44

Szia a legegyszerűbb szerintem és olcsó is és már 2 verzió óta használom is 100% elégedettséggel az M.N.C INNO CD rádió tud usb pendrive rol és tud memokarit is 7-8e ft a cora -ba általában + 2e ft veszel egy 2gb SD kártyát és + kölcség egy memokari olvasó 1,5eft ki írod az összes mp3madat berakod és hallgatod 4x50w teljesítménybe + mély hangkiemeléssel és ha kevés dugsz rá egy erősítőt de szerintem gyári hangot elégé megmozgatja :P úgy hogy M.N.C INNO CD http://hardverapro.hu/dl/upc/2011-01/167577_innoexsz.jpg

pinterc | 2012-01-28 10:53

Sziasztok! Szerintetek működne egy ilyen modul egy 93-as mazda xedos 6-ossal? http://bolthely.hu/obddiag/id/14875_ELM327_BLUETOOTH_MULTIPROTOKOLL_INTERFESZ

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó