2025. Április 22. Kedd - Csilla

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Zolika67 | 2011-12-04 23:01 Fred részére

Azért várj vele addig,amíg ki nem találja a műtét árát :)

Fred | 2011-12-04 22:48 Zolika67 részére

Nekiadom az enyémet, akkor nekem már nem kell:)

Zolika67 | 2011-12-04 22:44 Fred részére

Én is kíváncsi vagyok rá! Ha az a baj,akkor nem árt,ha a szerelődnek adsz egy pár szem nyugtatót :(

Fred | 2011-12-04 22:20 Zolika67 részére

Igen, V6-os. Ez az ár nagyon barátságos lenne, most már nagyon kíváncsi vagyok a bakomra.:)

Zolika67 | 2011-12-04 22:16

Ha jól látom a tied is v6-os.Nem gyerekjáték ez a bak csere,de olcsóbb mint egy váltó.Árban is van különbség,bár nekem talán valami más típusból házasították össze a régi öntvénnyel. Ha jól emlékszem,4-5 ezer forint volt.

Fred | 2011-12-04 21:58 Zolika67 részére

Örüljek annak, ha tényleg ez lesz a gond? Mekkora ügy ezt cserélni?

Zolika67 | 2011-12-04 21:56 Fred részére

Igen,amikor az enyém elöregedett,pontosan ez volt a produkció :( Már addig jutott a dolog,hogy szinte menet közben diesel jellegű lett a hang-rezonancia hatás,de tolatáskor minden jelenség megszűnt.Ekkor ugyanis nem volt rajta terhelés.

Fred | 2011-12-04 21:33 Zolika67 részére

Köszönöm a tippet, amint lehet, megnézem. Találkoztál már ezzel a problémával, ilyenek voltak a tünetek?

Zolika67 | 2011-12-04 21:22 Fred részére

Szia ! A hátsó motortartó bak milyen állapotban van?A tünetekből ítélve,ez egy hamarosan szétszakadó h.bakról árulkodik :( Szerintem mindenképp nézd meg... Üdv. Zoli

Bálint66 | 2011-12-03 21:50 atter részére

Hát persze, mindenki a saját autómárkájának a híve, engem sem lehetne lebeszélni a Mazdákról. :) De tényleg tény, hogy a japán autók nagyon össze vannak rakva. Főleg a régi fajták (X6-323f stb). A mostaniak talán túl el európaiasodtak, műanyagosodtak, kevésbé hosszúéletúek. Nálunk a karosszériás műhelyben annó rengeteg VW, Opel, Audi megfordult, sérültek voltak (baleset) egyéb, de mikor levettük a küszöböket, alig pár éves modellen már ott volt a rozsda. :D A saját X6-osomnak én vagyok a 3. tulaja, alulról nézni is max 1-2 helyen enyhe!!! felületi rozsda van. Igaz az előző tulajok, és én is garázsban tartottuk/tartjuk.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó