2025. Február 7. Péntek - Tódor

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Zolika67 | 2011-12-04 23:01 Fred részére

Azért várj vele addig,amíg ki nem találja a műtét árát :)

Fred | 2011-12-04 22:48 Zolika67 részére

Nekiadom az enyémet, akkor nekem már nem kell:)

Zolika67 | 2011-12-04 22:44 Fred részére

Én is kíváncsi vagyok rá! Ha az a baj,akkor nem árt,ha a szerelődnek adsz egy pár szem nyugtatót :(

Fred | 2011-12-04 22:20 Zolika67 részére

Igen, V6-os. Ez az ár nagyon barátságos lenne, most már nagyon kíváncsi vagyok a bakomra.:)

Zolika67 | 2011-12-04 22:16

Ha jól látom a tied is v6-os.Nem gyerekjáték ez a bak csere,de olcsóbb mint egy váltó.Árban is van különbség,bár nekem talán valami más típusból házasították össze a régi öntvénnyel. Ha jól emlékszem,4-5 ezer forint volt.

Fred | 2011-12-04 21:58 Zolika67 részére

Örüljek annak, ha tényleg ez lesz a gond? Mekkora ügy ezt cserélni?

Zolika67 | 2011-12-04 21:56 Fred részére

Igen,amikor az enyém elöregedett,pontosan ez volt a produkció :( Már addig jutott a dolog,hogy szinte menet közben diesel jellegű lett a hang-rezonancia hatás,de tolatáskor minden jelenség megszűnt.Ekkor ugyanis nem volt rajta terhelés.

Fred | 2011-12-04 21:33 Zolika67 részére

Köszönöm a tippet, amint lehet, megnézem. Találkoztál már ezzel a problémával, ilyenek voltak a tünetek?

Zolika67 | 2011-12-04 21:22 Fred részére

Szia ! A hátsó motortartó bak milyen állapotban van?A tünetekből ítélve,ez egy hamarosan szétszakadó h.bakról árulkodik :( Szerintem mindenképp nézd meg... Üdv. Zoli

Bálint66 | 2011-12-03 21:50 atter részére

Hát persze, mindenki a saját autómárkájának a híve, engem sem lehetne lebeszélni a Mazdákról. :) De tényleg tény, hogy a japán autók nagyon össze vannak rakva. Főleg a régi fajták (X6-323f stb). A mostaniak talán túl el európaiasodtak, műanyagosodtak, kevésbé hosszúéletúek. Nálunk a karosszériás műhelyben annó rengeteg VW, Opel, Audi megfordult, sérültek voltak (baleset) egyéb, de mikor levettük a küszöböket, alig pár éves modellen már ott volt a rozsda. :D A saját X6-osomnak én vagyok a 3. tulaja, alulról nézni is max 1-2 helyen enyhe!!! felületi rozsda van. Igaz az előző tulajok, és én is garázsban tartottuk/tartjuk.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó