2024. December 27. Péntek - János

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Zolika67 | 2011-12-04 23:01 Fred részére

Azért várj vele addig,amíg ki nem találja a műtét árát :)

Fred | 2011-12-04 22:48 Zolika67 részére

Nekiadom az enyémet, akkor nekem már nem kell:)

Zolika67 | 2011-12-04 22:44 Fred részére

Én is kíváncsi vagyok rá! Ha az a baj,akkor nem árt,ha a szerelődnek adsz egy pár szem nyugtatót :(

Fred | 2011-12-04 22:20 Zolika67 részére

Igen, V6-os. Ez az ár nagyon barátságos lenne, most már nagyon kíváncsi vagyok a bakomra.:)

Zolika67 | 2011-12-04 22:16

Ha jól látom a tied is v6-os.Nem gyerekjáték ez a bak csere,de olcsóbb mint egy váltó.Árban is van különbség,bár nekem talán valami más típusból házasították össze a régi öntvénnyel. Ha jól emlékszem,4-5 ezer forint volt.

Fred | 2011-12-04 21:58 Zolika67 részére

Örüljek annak, ha tényleg ez lesz a gond? Mekkora ügy ezt cserélni?

Zolika67 | 2011-12-04 21:56 Fred részére

Igen,amikor az enyém elöregedett,pontosan ez volt a produkció :( Már addig jutott a dolog,hogy szinte menet közben diesel jellegű lett a hang-rezonancia hatás,de tolatáskor minden jelenség megszűnt.Ekkor ugyanis nem volt rajta terhelés.

Fred | 2011-12-04 21:33 Zolika67 részére

Köszönöm a tippet, amint lehet, megnézem. Találkoztál már ezzel a problémával, ilyenek voltak a tünetek?

Zolika67 | 2011-12-04 21:22 Fred részére

Szia ! A hátsó motortartó bak milyen állapotban van?A tünetekből ítélve,ez egy hamarosan szétszakadó h.bakról árulkodik :( Szerintem mindenképp nézd meg... Üdv. Zoli

Bálint66 | 2011-12-03 21:50 atter részére

Hát persze, mindenki a saját autómárkájának a híve, engem sem lehetne lebeszélni a Mazdákról. :) De tényleg tény, hogy a japán autók nagyon össze vannak rakva. Főleg a régi fajták (X6-323f stb). A mostaniak talán túl el európaiasodtak, műanyagosodtak, kevésbé hosszúéletúek. Nálunk a karosszériás műhelyben annó rengeteg VW, Opel, Audi megfordult, sérültek voltak (baleset) egyéb, de mikor levettük a küszöböket, alig pár éves modellen már ott volt a rozsda. :D A saját X6-osomnak én vagyok a 3. tulaja, alulról nézni is max 1-2 helyen enyhe!!! felületi rozsda van. Igaz az előző tulajok, és én is garázsban tartottuk/tartjuk.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó