2025. December 15. Hétfő - Valér

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


hege | 2011-11-05 12:28 EFY részére

Szia szerintem nem ilyen egyszerű nyilván mert tetőablakos mint az enyém szerintem több a merevítés + kikéne vágni a tető helyét azt körbegumizni + elektronikát felrakni nem tudom hogy ez pénzben mi kifejezve de ha vágni kell a tetőt + ott a fényezés is hogy ne sérüljön ez nem 2 fillér :D

EFY | 2011-11-04 21:22

Üdv mindenkinek! Xedos6 Silver donortól maradt tetőablakot lehet-e átszerelni ugyancsak xedos6 tetőablak nélküli verzióra?Mennyibe kerül,pénzben,időben a mazda-autónál?A választ előre köszönöm.

Thomas84 | 2011-11-03 17:23

Köszönöm a válaszokat, már léptem is az ügyben, ha mváltozás lesz, leírom!

mazda-auto.hu | 2011-11-03 12:55 putto részére

A motortéri csatlakozó van.

hege | 2011-11-03 07:19 Thomas84 részére

Szia igen 2 verzió van 1- kevés a kuplung-fékfolyadék ez a kormánnyal szembe találod a motortérbe kis fehér tartály fekete kupakkal a másik a kézifék érintkezője ugyebár az a break lámpa ha behúzod világítani kéne neki. remélem segítettem. jah és dot3 -4 olaj kell bele kupak írja

Zolika67 | 2011-11-03 00:06 Thomas84 részére

Szia! Szerintem kevés a fékfolyadék.

Thomas84 | 2011-11-02 23:37

Üdv! 93-as Xedosban folyamatosan felvillan a fékrendszer hibajelzője, pirossal (!). Főleg akkor jelenik meg, ha fékezek, utána egy darabig ég, majd erősebb gáadáskor ialszik, de utóbbi időben már akkor sem, esetleg jóval később. Fékerővel semmi gond, egyéb tünet sincs. Mire gondoltok? Thomas

putto | 2011-11-02 13:07

Sziasztok, a xedos9-ben (1999) van valahol ODB csatlakozó az utastérben vagy csak a motortérben levő E-ODB csatlakozó van ? http://milleniatech.net/codes/eobd/

putto | 2011-11-02 12:02 coolee részére

Szia, elsőnek, ne rohadjon sehol, sárvédő ívek, valamint a motortérben van egy tipikus hely az utasoldali motortartó bak és a keréklemez összedolgozása. 2, motor hangja szép legyen, ne kattogjon hidegen (szelephang) ne remegjen (ha járó motorral kinyitod a kocsi ajtaját, akkor az ajtóvég minden kis rezgést fel fog neked erősíteni :) Ha automata, akkor a váltó szépen kapcsoljon, ne rángasson. Persze ezek csak első blikkre. A legfontosabb, bármit veszel, nézessed át szerelővel, mert könnyen beleszaladhatsz egy némi plusz költségbe. sok futómű alkatrészhez nincs utángyártott, és nem kevés van belőle. Pl középső lengőkar 58 rugó, felső lengőkarok 25 körül vannak. Ilyen tételből van 8-10 darab a kocsiban és emiatt sok kókányolással és gányolással lehet találkozni. Féltengely (jobb+ bal+ középső) kb 500.000 és Európában nincs utángyártott, csak a külső csuklókat lehet kapni utángyártottban a bontottak meg ugyanolyan szarok, max még le tudod gyártattni. Szóval nézessed át, és még valami, nem biztos hogy az olcsóbb lesz a végén az olcsóbb :) Nem riogatni akarlak, de én írom mennyit költök a kocsira és tudom, hogy nem a levegőbe beszélek :) Még valami: gumik állapota, mert egy michelin set 100-120 körül van szereléssel, de az kevésbé top, de megbízható márkák is 20 körül vannak pro stück. így ha kell téli és nyári set is hamar megfosztod magadat 200k HUFtól :)

Fred | 2011-10-26 08:57 atter részére

ezek nagyon klassz anyagok, köszi

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó