2025. Március 17. Hétfő - Gertrúd

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-07-17 14:09 devayandras részére

Bármilyen ACEA C1 minősítésű motorolajjal. Mi Castrol Edge Professional 5w-30 C1-est használunk. Az FL22-vel töltött autóknál 10 évig csak a folyadék szinttel kell "foglalkozni".

mazda-auto.hu | 2014-07-17 14:07 littlerock79 részére

Így van. Ha már ilyen jelentős olajfogyasztása volt előtte az autónak, akkor mindenképpen.

mazda-auto.hu | 2014-07-17 14:06 VIP részére

Az utolsó bejegyzett szerviz 2012.01.25., 95307 km. Rottenburg, Németország. Eddig minden szerviz rendben volt.

devayandras | 2014-07-16 09:22

 Hupsz, azt elfelejtettem az előző hozzászólásomban megkérdezni, hogy hűtőfolyadékot milyen időközönként kell cserélni, ha az FL22 jelzés rajta van a hűtősapkán?

devayandras | 2014-07-16 09:18

 Lusta vagyok visszalapozni a fórumon, így ha már volt akkor most én is szeretném megkérdezni:

 

Milyen olajjal helyettesíthető a gyári Mazda Dexelia DPF 5w30? 

Ezeket találtam:

Castrol EDGE Professional C1 5w30

Liqui-Moly TopTec 4500 5w30

Shell Helix Diesel Ultra AFL 5w30

Gulf Formula EF 5w30

Statoil Lazerway C1 5w30

 

Ti mit használtok?

 

longera | 2014-07-14 19:50

 

littlerock79 | 2014-07-14 10:57 mladen részére

 A porlasztóalátét cseréje esetén kifejezetten érdemes az olajszivattyú kosarának ellenőrzése is. Ehhez vagy le kell szerelni az olajteknőt, vagy endoszkóppal kell szemrevételezni.

 

Ha részlegesen is, de eltömődött, az rövid úton kenési elégtelenséget okoz, és csak a motorban illetve a turbóban lévő alkatrészek darabszáma szab határt a meghibásodásoknak...

mladen | 2014-07-14 10:18 littlerock79 részére

 Köszönöm a választ, megnézem a turbo tengelyét.

Szagmintát már vetem, nekem füstszagúnak tűnik erősen, úgyhogy bízom benne "szerencsém" lesz vele.

littlerock79 | 2014-07-14 08:46 mladen részére

 A porlasztó alátétek hibája esetén nem törvényszerű az olajpára megjelenése a külső felületen. Nekem sem volt. Meleg motornán húzd le a forgattyúsház szellőzés csövét, és ha jól érezhetően kipufogógáz szaga és színe van, akkor az elég egyértelmű hibajelenség.

 

A turbó esetében a a tengely lógását lehet egyszerűen ellenőrizni.

 

VIP | 2014-07-11 20:14

Tisztelt mazda-auto.hu!

 

Szeretnék információt kapni a következő alvázszámú autóról: JMZCR19R660130038

Köszönöm, üdv!


 

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó