2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda5

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mladen | 2014-07-11 10:26 mazda-auto.hu részére

 A porlasztó alátétek hibája esetén, levéve a motorburkolatot,olajnyomoknak látszania kellene, de nincs.

A turbo hibája okozhatja a bajt, ezzel szépen lassan / vagy gyorsan tönkretéve a DPF-et is?

mazda-auto.hu | 2014-07-11 07:34 mladen részére

 Egy koromszűrősön (DPF-esen) nem lesz kormos a kipufogó, magasabb olajfogyasztás esetén sem. Lehetséges, hogy abefecskendező alátéteket kell cserélni, de lehet más is.

mladen | 2014-07-10 21:01

Tisztelt mazda-auto.hu!

 

Mazda5 CD143GT, 2007-es évjárat.

Nemrég olajszint ellenőrzésnél kiderült, hogy a szint el sem érte a pálca alját. Kb másfél liter olajat töltöttem rá, hogy szinten legyen. Levettem a motorburkolatot, olajnyomokat nem találtam. A kipufogóm belül gyönyörű tiszta, koromnak nyoma nincs.

1400km-es út áll előttem, ha hazaérek pont időszerű lesz az olajcsere.

Mi okozhatja az olaj "eltűnését"?

Előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2014-06-26 14:51 Bero részére

Nincs Magyarország térkép, talán egy négy-öt éves kalóz verzió beszerezhető. Kezelési könyv ügyben a varga@mazda-auto.hu-ra kell egy megrendelést küldeni, és jövő héten intézem. Postaköltséggel együtt 5700,-Ft.

mazda-auto.hu | 2014-06-26 14:49 csepelibalazs részére

Erről a témáról már nagyon sokat írtak a Mazda5 tulajdonos fórumtagjaink. Elsősorban használati körülmény függő, de természetesen a rendszer állapota, a gázolaj, abefecskendezők, motor..gyakorlatilag minden befolyásolja. Nem is rendzsresség a fontos, hanem a probléma mentesség. Ha az olajcsere periódus betartása mellett nem világít soha a DPF lámpa, és főképp nem villog, akkor valószínűleg minden rendben. Egyébként kb.100-200km közötti regeneráció a normális. Nem, nem ez az a tömítés. Az a hengerfej és a befecskendezők között van. Ebben az esetben valószínűleg a résolajcsövek, és a hengerfej közötti gumitömítések eresztik ki a motorolajat.

Bero | 2014-06-26 11:46

 Tisztelt Mazda autó !

 Egy olyan kéréssel fordulnék önhöz,hogy van egy mazda 5 gta diesel autóm 2006-os ehez szeretnék magyar nyelvű haználati leírást szerezni feltéve ,ha van ilyen .

 A másik kérdés magyarországi térkép a gyári navigációhoz létezik-e és ha igen hol tudom beszerezni .A válaszokat előre is köszönöm .

Üdv.:bero

csepelibalazs | 2014-06-25 11:51

 Kedves Mazda Autó !Szeretném megkérdezni hogy milyen idő közönként regenerálja a szürőt a kipufogóban az autó  és hogy veszem észre normál használat mellett, tehát van benne város országut fele fele arányban.A másik kérdésem , levettem a motor takaró burkolatot és a hengerfej  gázolaj csatlakozásánál olyan mint ha csöpögne a gázolaj ,ez az a bizonyos tömítés ami átszokott égni?

adams78 | 2014-06-19 07:55 mazda-auto.hu részére

 Rendben, köszönöm a választ!

mazda-auto.hu | 2014-06-19 07:42 adams78 részére

 Hozzánk járt az autó. A kötelező szerviz bejegyzéseken kívül nem emlékezek nagyobb munkákra az autóval kapcsolatban. A vezérlés cseréje megtalálható a digitális szervizkönyv kivonaton. A fékek elhasználódása elsősorban használat függvénye, és természetesen nem tarthatjuk számon egyes autók fékberendezéseinek állapotát.

adams78 | 2014-06-18 15:52

 Köszönöm szépen. Ma néztem meg Békéscsabán egy dízel5 ös mazdát. Elvileg minden rendben van vele, láttam az elektronikus szervíz bejegyzéseket kinyomtatva. Tetszik az autó, és szeretném megvenni, Folyamatosan Békéscsabán volt szervízelve Rendszám: LFP-925, alvázszám: JMZCR19T680311607.

Az szeretném megtudni, hogy ez önöknél, vagy a Mazda Körös centrumban volt szervízelve, (sajnos elfeljtettem jobban megnézni a szervízbejegyzéseken a szervíz nevét, mert ugye kettő van?)mert szeretnék egy-két dolognak utána kérdezi, ha van rá mód. A szervízbejegyzések csak az alap dolgokat mutatják, de így 145e km körük jó lenne tudni, a vezérlésről, fékekről, kettős tömegű lendkerékről is, mielőtt megvásárolám az autót. Elvileg május elején volt utoljára szervízelve, és műszakiztatva is. Válaszukat előre is köszönöm! Üdv: András

 

 

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó