2024. December 23. Hétfő - Viktória

Autóhifi

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-02-17 18:45 tranyos részére

1.Ahogy Oszi is írta, a Mazda gyári Bose rendszer utólagos beszerelése nem kifizetődő. Viszont a hangszórók cseréjével és egy kiegészítő szubbal akár kiegyensúlyozottabb hangzást lehet produkálni. 2. Tulajdonképpen az erősebb dízel Hatos motor csak elektronikailag különbözik a 121 lóerős kiviteltől. Éppen ezért a kevésbé erős dízelhez akár pártolható is a "normális" tuning.

tranyos | 2008-02-17 18:39

Azt hiszem maradok a 143LE-nél, egyrészt mert fekete (a másik ezüst). A hifi a legutolsó szempont számomra. Sajnos kicsi a választék, szét rabolták a megmaradt készletet. Biztos mert rossz típus:)) Azért köszönöm.
Oszi egész véletlen nem jársz külföldön ahol vetted a H&R rúgókat, ugyan is eladtam a kocsival együtt.

mazda-auto.hu | 2008-02-17 18:36 pelyvasingatlan részére

Gyárilag nincs kódolva. Amíg nincs kódolva, addig nem kér újra kódbevitelt egyetlen feszültségvesztés után sem. Tehát, az előző gazdája biztosan bekódolta.

Oszi | 2008-02-17 18:00 tranyos részére

A gyari bose-hifi beaplikalasa iszonyu koltseges muvelet lenne.
ajtohangszorok kb 50-60eFt/db melynyomo 200Ft korul es a lenyeg ha jol emlekszem 7-800eft a fejegyseg szinten 200efT korul van mivel nem ugyan az mint a nem bose hifisé.

Ha az erosebbiket valasztod akkor jobban jarsz ha egy erositott es premium kategorias szettet teszel be es ezzel jobb hangzast tudsz elerni mint a gyari BOSE (ezzel nem azt mondom,hogy szar a gyari BOSE)
A xenon meg utolag megoldhato.

a 121 es a 143Le kozott nyomatekban nincs kulonbseg csak autopalyan venni eszre a kulnbseget.

A bizonyos Chip-ekre adnak olyan garanciat,hogy ha karosodna a motor a Chip miatt akkor atvalaljak a javitasi koltseget 100%-ban.

Nehez dontes elott alsz.en is nehezen tudnek donteni :)


Mas kereskedesben sincs 143Le olyan felszereltseggel amilyennel szertned???

tranyos | 2008-02-17 15:22

Most készülök egy új M6 kombit venni, de nagy dilemmában vagyok. Kettő közül kell választanom, egy Activ és egy plusline között. Az Activban meg van minden ami számomra szükséges extra csak ez a kis motoros (121LE), VISZONT A Plusline az erősebb motoros (143LE) de ebben nincs BOSE hifi amit az előző 6-omban szerettem. A szívem a combossabb motorhoz húz, így az lenne a kérdésem hogy mennyiből úsznám meg egy kicsit jobban szóló technika cseréjét? Esetleg bontott BOSE beszerelése mennyire körülményes? Gondoltam a 121LE-s chippelésére is, de jobban szeretem a gyári dolgokat. Erröl esetleg tapasztalat vagy vélemény? Előre is köszönöm!

Oszi | 2008-02-17 15:01 pelyvasingatlan részére

valakinek ,mintha lett volna ilyen gondja,egy par lapot olvass visza .

pelyvasingatlan | 2008-02-17 11:47

Üdv.
2002-es Németből behozott M 6-omba CD táras Bose hifi van. Még soha nem volt a kódja állítva és nem tudom mi a gyári beállított kód, három rossz beütése után tönkremehet az egész. Nem tudna valaki segíteni?

Oszi | 2008-01-26 22:54

Ha valakit erdekelne egy PNA akkor van egy elado:
Altina A660 EEU(kelet eu) osszes tartozek:szivartolto,autos tarto,passziv tarto,CD-k,papirok 512MB SD,doboz es kifogastalan allapot.
32000Ft-ot szeretnek erte kapni.
http://www.windowsceportal.hu/index.php?tartalom=termekek&azonosito=100

mazda-auto.hu | 2008-01-26 09:04

Köszönjük.

Oszi | 2008-01-25 17:31

ha jol tevedek alul a kek reszen van kapcsolat menu ahhol van telefonszam :)
varga@mazda-auto.hu

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó