2024. November 22. Péntek - Cecília

Autóhifi

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2008-01-15 19:26 mazda-auto.hu részére

Van egy kifejezetten CarPc-hez keszult keretprogramom(kb ugyan olyan mint parmely pna indulokepe)amiben a gombok konfiguralhatok,nem lenne lenyeg a gyari navi,mert egy bt vagy usb gps vevovel szeretnem hasznalni az igo8 PC-s verzioja.Egy olcsobb kijelzo jobban tetszene :)

mazda-auto.hu | 2008-01-15 17:40 Oszi részére

Van olyan monitor, amely érintőképernyős (159000,-), 2 Av bemenete van, automata NTSC/PAL váltást tud,illetve RGB jeleket is tud fogadni, így a Mazda gyári navigáció is megjeleníthető rajta. Ehhez csak egy 34000,-Ft os DVD lejátszó kell, illetve egy hangbemeneti kártya. Szintén jó, hogy egy képkimenetes PDA navi képét is meg tudja jeleníteni, ha az egyik AV-re azt csatlakoztatjuk...Milyen szolgáltatásokat szeretnél? Amennyiben a gyári navi nézhetősége nem szükséges, akkor van olcsóbb megoldás.

Oszi | 2008-01-15 15:57 mazda-auto.hu részére

kb.mennyiert lehetne egy kb.ugyan akkor a touchscreen-hez hozzajutni aminek van vga csatlakozasa?es kb.mennyibol lehetne az atalakitast elvegezni?hang a hangbemeneti kartyan jutna a fejegysegbe.olcsobban kilehet hozni mint ha dvd-t epitenek be?pc egy torot kijelzos notebook lenne.kb 12"-os.

mazda-auto.hu | 2008-01-15 08:43 Oszi részére

Megoldható. Tulajdonképpen bármit be lehet rakni a helyére. Viszont a beépítés megtervezéséhez (és kivitelezéséhez), előre szükségünk van a monitoros egységre (az autóból). Addig ideiglenesen egy kárpitozott lappal be tudjuk fedni a lyukat a műszerfal közepén. Minden monitor más, emiatt nem lehet előre úgy felkészülni, hogy "reggel jössz, délután pedig mehetsz vissza". Sajnos vagy két utat jelent, vagy valakivel leküldöd a monitorodat. Persze, hogy minél rövidebb tartson a munka, mindent csak akkor kezdenénk, amikor már kezünkben van a beépítendő monitor is.

Oszi | 2008-01-14 18:39

Mazda-auto:nem tudtok valamit kitalalni,hogy a gyari navi kijelzo helyere egy erintokepernyot tudjak rakni???Car-PC-ben gondolkodom.

mazda-auto.hu | 2008-01-07 08:42 Ati részére

Körülbelül ajtónként 30000,-Ft a rezgés csillapítással együtt. Roppant időigényes feladat. A zsanérokra ható plusz erőhatások nem jelenősek, mivel ezek elég kicsi ajtók és ráadásul az ajtók legelső (zsanér felőli) részén van a súlynövekedés. A Coral-t már nem forgalmazza az AutóHiFiStúdió ( partnerünk), tényleg jó hangszórókat gyártottak. A Rainbow-t is leépíti az AHS. Most a Helix az egyik új üdvöske. Nagyon jó termékeik vannak, komolyan veszi a cég az Autó Hifi-t. Még csöves autó erősítőt is gyártanak. Jó termékek, kiváló árakon. Az Impact termékei, az árukhoz képest szintén kiváló minőségűek.

Ati | 2008-01-05 12:38

Igen tudom, nekem az Audimban volt Rainbow, az is nagyon jól szólt, de szerintem ár/értékben nem reális az ára, egy hajszállal jobb a fele annyiba (se) kerülő cuccoknál.

Oszi | 2008-01-05 12:20

Most neztem es mar nem talalom a Coral termekeket,viszont en tudnam ajanlani a Rainbow cucokat nekem a regi golfomban az volt elol es fergetegesen szeoen szolt igaz kozel 50eFt volt az elso szet kb 7-8eve :)

Oszi | 2008-01-05 12:18 Ati részére

Tudtomal Bp-en a QMAN autohifi studioban arulnak Coral cucokat.

www.kenwood.hu ha jol emlekszem.

Ati | 2008-01-05 12:00

Mennyi költsége van egy ilyen panelnak? Gondolom a panel mellett rezgéscsillapítás is kell. A jelentős plusz súly nem húzza meg a zsanérokat, nem kezd el lógni az ajtó? A sugárzó és a panel együtt gondolom mn +10 kiló.
Az Impactról, amúgy mi a vélemény? Nekem korábbi autómban volt, jól szólt.
Ami viszont a legjobb volt az a Coral Electronic Piinifarina sorozata, még anno a Golfomban volt ilyen hihetetlen szépen szólt, különösen a magasak. Itthon tudtommal nincs képviselet, de a gyár létezik, E-bay-en megrendelhető minden termékük.


Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó