2024. November 22. Péntek - Cecília

Autóhifi

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-01-05 11:40 Ati részére

1.Csak megjegyzem, hogy zörgős hátsó ajtót nem csinálunk (akkor el sem kezdenénk, ha nem megoldható jól), meg az különben sem lenne HiFi-nek nevezhető :)...de köztes megoldásnak nyilván a koax is jó. 2. A fűtésgombok ugyanúgy a helyükön lesznek a csere után.
3. Nem igazán jellemző az ilyen fajta spórolás a Mazdára, pl. az MX-5 fejlesztése során majdnem 40 féle gumiabronccsal próbálgatták az autót, hogy megtalálják az autóhoz legjobban illőt. A BT-50 Brigestone Dueler H/T 840 gumiabroncsai nagyon jó mindenes gumik.

mazda-auto.hu | 2008-01-05 11:30 Oszi részére

Majdnem én is. :)

mazda-auto.hu | 2008-01-05 11:28 t.andras részére

1.Az Audison hídban leadott 195 Wattja bőven elegendő, persze jó, ha egy pufferkondenzátorral meg van támogatva az áramellátása. Ezzel kisimíthatóak a csúcsok. 2. Amennyiben 4-ajtós a Hármas akkor zárt ládában javasoljuk a 30-ast, ha SPORT kiviotel, akkor elég a 25cm-es. 3. Jó minőségűek és nem drágák a Helix Deep Blue és DB szériás zárt ládák, a 25-ös 22990,- a 30-as 25990,-.

t.andras | 2008-01-05 11:08

akkor jó, mert már én is elbizonytalanodtam.:-)

Ati | 2008-01-05 10:35

ja én meg azt hittem, hogy t.andras kollegának... na ez a 2 malomban őrlünk klasszikus esete:)

Oszi | 2008-01-05 10:19 Oszi részére

Azt hitem hogy a BT-50-es kerdesre valaszolok,kicsit osszekevertem :)

Ati | 2008-01-05 09:55

Köszönöm a BT-50-re a gyors választ:)
Akkor első körben szerintem az lesz, hogy egy magas jelszint átalakítóval (ha jól látom, akkor az Audio Design forgalmazza, egy db RCA kimenete van és 2400 Ft) és előre az Impact GN sorozatából egy szett, hátra ebből egy koax (valahogy rossz érzés az ajtópanelt szubbal zörgetni és a hátsó ülésre tett szublda se jó nekem) és egy Impact LK 654-es erősítő.
Ha ez nem jó, akkor meggondolom a Rockford jelprocesszort vagy a fejcserét kb ugyanannyi árban.
Nem tudom miyen a fejegység minősége, de annyiban vonz, hogy a minden megálláskori lőlap levétel és cipelés ceremóniáját megúszom...
Amúgy a panel egyben van a fűtésgombokkal, azokkal mi lesz, ha csere van?

Más téma, lehet, hogy nem itt kéne megkérdezni : Bridgestone gumik lesznek rajta, de a gyárak szeretnek ezen is spórolni, mi a vélemény ezekeről? Éredemes még 0 km-esen lecserélni, vagy jók ezek a gumik?

Oszi | 2008-01-05 01:20 t.andras részére

25cm-nel nagyobb szerintem teljesen felesleges lenne ahoz a legterhez es kialakitashoz(nem zart csomagtarto)

t.andras | 2008-01-05 00:06 mazda-auto.hu részére

Üdv,
zárt mélyládára gondoltam, 25cm-esre,max.35e-ig,erősítőm van egy audidson srx4-em(ha ez halytaná az első komponens szettet+meg amélyet is,gondolom kevés lenne a ládának a kraft, vagy nem?)ha kell a ládának erőlködő,arra max.35-re gondoltam.

nekem nem a watt. meg a db a legfontosabb,hanem hogy szépen, összhangban szóljon.(amúgy inkább elektronikus zenét hallgatok).véleményem szerint ezt pont kielgíti egy 25-ös láda.

köszi a választ.

mazda-auto.hu | 2008-01-04 11:06

Gratulálunk az autóhoz!
1. Csak magasjelszint-vonal átalakítóval. Egyébként van gyári középkonzol előlapunk, amely két darab 1 din, vagy egy dupla Din méretű rádióhelyet biztosít, így meg van az egyszerű lehetősége a fejegység cserének. 2. Igen. Minimális korrekcióval (a hangszóró belső tartóján) beszerelhető 16 cm-es darab.
3. A Rockford csúcs processzorát inkább azokba az autókba ajánlanánk, melyeknél nem váltható ki egyszerűen a fejegység úgy, mint a BT-50 esetében az első pontban említett középkonzol fedéllel. 4. Tény, hogy nem nagy a hely, de mivel a klimatizált utastérben van, ezért sok esetben még így is jobb lehet, mint egyes autókban az elszeparált csomagtér, ami nyáron meglehetősen meleg. Mivel említetted, hogy nem db drag versenyre készülsz, ezért nem valószínű, hogy gond lehet a melegedés. Szereltünk már az ülés mögé erősítőt és nem volt probléma, de szükség esetén a szellőzésen lehet javítani. 5. Sokat gondolkoztam már rajta, hogy egy pick-up esetében mi is lenne a legjobb megoldás, ha végre egy igazán komoly HiFi-t szerelhetnénk egy ilyen autóba, vagy ha pick-up-om lenne, hogyan épülne fel a rendszer, mert a HiFi-ről nem tudnék lemondani :). Szóval: Elöl egyértelmű a komponens szett. A szubbasszusról szintén semmiképpen nem mondanék le. Ennek egyszerűbb módja a gyorscsatlakozós mélyláda, ami a hátsó ülésen elfér, amikor éppen nem ülnek ott, de helyette inkább 1-1 db 20 cm-es mélysugárzót alkalmaznék a hátsó ajtókban. Viszonylag kicsi a hátsó ajtók térfogata, így megfelelő rezgéscsillapítás után elég jó házat képeznének a mélysugárzóknak. Természetesen egy az utastérhez illően kárpitozott diszkrét és merev MDF-üvegszálas gitt panelra is szükség lenne, a mélyek megfelelő rögzítéséhez. A további részletek, hogy aktív vagy passzív meghajtást kapjanak a hangszórók, illetve, hogy milyen típusúak legyenek, már inkább csak igény és pénztárca kérdése.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó