2025. Április 22. Kedd - Csilla

Mazda RX-8 kérdések, mit, miért fórum. Mennyi a szerviz intervalluma az RX-8-nak?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


high-8 | 2009-10-22 08:23

egyébként az úgymond egyszerűbb megoldás pl,h egy komplett navis,dvd-s érintős kijelzőt szerelünk be mennyire kivitelezhető mondjuk a gyári kijelző helyett,van oda illő méretpontos kijelző vagy úgymond "farigcsálni" kell?és itt nem a keenwood-os megoldásra gondolok hanem a gyári kijelző méretére!

zzoltan | 2009-10-21 17:48 zzoltan részére

Egyébként erősen, dinamikusan teker, csak később röffen be, mint 1 hónapja, amikor +16 fok volt reggel és nem +4.

zzoltan | 2009-10-21 16:17 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! Viszont most akkor tanácstalan vagyok, mivel ugye szerettem volna télire lerakni az autót. Az eleve gyenge akksival lerakni nem tudom mennyire célszerű, viszont mivel úgyis állni fog, nem jó megoldás az sem, ha most veszek bele újat...

mazda-auto.hu | 2009-10-21 15:19 zzoltan részére

Elsősorban az akkumulátorra gyanakodnék. Az rendben van, hogy teker, de nem mindegy, hogy a hidegben lecsökkent teljesítményéből mennyit használ el erre, és mennyi marad a többi feladatra (indítózás közben). Az RX-8 pedig különösen kényes erre.

zzoltan | 2009-10-21 11:55

Sziasztok!

Eddig mindig pöccre indult az autóm, hidegen és melegen egyaránt.
Amióta viszont beköszöntött a hideg időjárás, (reggelente 4-5 fok), akár 2 másodpercig is pörget az indítómotor, mire beröffen a motor.
Ez esetleg annak a jele, hogy gyenge az akkumulátorom vagy egyébként is hideg időben ennyivel nehezebben indul a Wankel?

high-8 | 2009-10-20 17:38

na szal ez a dolog akkor dől el,miután be van szerelve a megfelelő dvd lejátszó és utána nézzük meg,h kell-e a kapcsoló,így már tiszta!

köszönöm

mazda-auto.hu | 2009-10-20 16:10 high-8 részére

1.Elvileg kell az A/V kapcsoló egység, ezzel igazán jó megoldani az átkapcsolást. Elvileg működhet az "egyszerre nem kapcsolom be mindkettőt" szisztéma is, ezt a képminőség miatt ki kell próbálni. A hang átváltásához mindenképpen kell a hangbemenet kártya, vagy pedig elválasztó relék (ha nincs A/V kapcsoló).

2. A középkonzol felső része szabadon cserélhető.

3. A teljes Európa térképes navigáció beszerelése 200000Ft, a filmek nézéséhez szükséges DVD lejátszó további költség, az A/V kapcsoló szükségét pedig a képminőség dönti el.

high-8 | 2009-10-20 14:49

végezetül egy olyan kérdés,h akkor a navi magyarosítás dvd lejátszással együtt akkor 200.000ft szereléssel együtt+80.000körüli összeg a spec. lejátszó miatt a dvd-s lehetőség?

high-8 | 2009-10-20 14:42

tehát ha jól értelmezem mivel nem értek ehhez, akkor kell egy RGB komponens kimenetelű dvd lejátszó ami 12 V-os és NTSC jelet ad,ez esetén nem szükséges ez az A/V kapcsolós megoldás!
ilyen esetben én váltogatok a dvd és a navi között vagy az fut amelyiket épp használom?

arról a fedélről beszélek amelyik tartalmazza a navi kijelzőjét,h az cserélhető-e a nem navival szerelt rx-asok esetében is?

mazda-auto.hu | 2009-10-20 14:33 high-8 részére

1.Az A/V kapcsoló ahhoz szükséges, hogy lehessen kapcsolgatni a navigáció és a DVD között.

2.Az NTSC-s DVD-hez már nem kell PAL/NTSC dekóder.

3. 12V-os legyen és ha nem lesz A/V kapcsoló alkalmazva, akkor RGB komponens kimenetei is legyenek.

4. Nem tudom melyik fedélről van szó.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó