2025. Január 7. Kedd - Attila

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


bali49 | 2014-11-10 17:10

 Üdv

 

A következő lenne a kèrdèsem, most vettem egy mazda 3 at, jók az első tapasztalatok: ) Az lenne a kèrdèsem,h az5 ajtós ami nekem van a hátsó lökhárítóból hianyzik sztem egy müanyag doblemez a rendszamtabla vilagitas mellett/felett es latni a vezeteket stb, pótolható ez az alkatrèsz? es mennyibe kerulne?

 

elöre is köszi a vælaszokat

mazda-auto.hu | 2014-11-10 14:15 Jroux részére

 A gyári előírás az.

gyontato | 2014-11-10 13:02

Üdvözöllek benneteket Mazdások!

Vásároltam egy 10 éves1600 köbös, diesel, 80 Kw, ezüstmetal gyönyörű Mazda 3 sedant. Xenon lámpákkal,lámpamosóval. Az volna a kérdésem: a műszerfalon kigyúllad a fényszóró magasság állító kontrollégő. Ennek ellenére a lámpa felkapcsolás után tökéletesen pásztáz egyet és beáll. Van amikor csak 5 másodperc után jelez de van amikor 15 km megtétele után.Akinek volt már tapasztalata ebben kérem,hogy segítsen. Kicsit  zavaró,hogy világít.

Köszönettel Feri.

Jroux | 2014-11-08 16:26

Üdv Mindenkinek! Az lenne a kérdésem, hogy a fagyálló hatóanyaga minden esetben csak az etilénglikol lehet? Ugyanis minimumon van a szintje a gépemben, és van igen jó minőségű - de még egy Fordhoz vásárolt - etilénglikol alapanyagú fagyállóm és azt öntenék utána. Jroux

Pirogaba | 2014-11-07 09:53 stiga részére

 Kedves Mindenki, nagyon koszonom a hasznos infokat, tanacsokat, ma sem keltem fel hiaba. :)

Szakertonk megallapitasa is teljesen egybecseng az elmult honapok idojarasaval. Masfel honapja meg kimeletlen hoseg volt felenk, azota viszont enyhult es nem is jelzett be a rendszer.

Megegyszer koszi szepen!

PG

 

placika13 | 2014-11-07 09:24 mazda-auto.hu részére

 köszönöm

stiga | 2014-11-07 09:04 Pirogaba részére

 Kedves Pirogaba!

Belekontárkodnék a válaszba a hivatalos szakértő mellett,mert már egy éve használom a kocsit,és van tapasztalatom vele,szívesen megosztom.Ha mégis melléfognék,majd kijavítanak.Nos:

- Flingel tökéletesen vázolta a "BM"jelölést.

- Mivel az elején már én is megszívtam a "fals"TPMS riasztással,a következőket mindenképpen tartsd be és akkor ha jó a rendszer,nem riaszt,csak defekt esetén.Kerékcserénél,pumpálás után,stb. a kormánytól balra lent levő TPMS gombot álló helyzetben gyújtás alatt hosszan tartsd nyomva /kb.4-5 sec./amíg beadod a gépnek az új állapotot.Ha az inicializálást előbb abbahagyod vagy elmulasztod,fals riasztást fogsz előbb-utóbb kapni.

Üdv!

mazda-auto.hu | 2014-11-07 08:51 Pirogaba részére

 Ez az indirekt guminyomás felügyelő rendszer a kerekek átmérő változása (guminyomás) miatt kerekenként tartósan eltérő fordulatszám különbség alapján feltételezi, hogy egy-egy abroncsban rossz a légnyomás. Előfordulhat pl. hogy az autó egyik felére süt a nap, így a gumik felmelegednek (nő a nyomás), míg a másik oldalon csökken a nyomás árnyékban (így a kerékátmérő) ezért bejelezhet a rendszer elindulás után. Érdemes ilyenkor nyomásellenőrzés után a SET gombbal nyugtázni a "helyzetet".

Flingel | 2014-11-07 08:45 Pirogaba részére

 Szia!

 

A Mazdák típusait jelölik így a szakmai berkekben, mert könnyebb beazonosítani. Az alvázszámnál a JMZ utáni két betű. A régi 323-as volt mondjuk a BG, BJ, aztán az első Mazda 3-as a BK, ez az új a 2013 év végétől gyártott pedig a BM.

 

Üdv.:

Flingel

 

Pirogaba | 2014-11-07 08:43 mazda-auto.hu részére

 Kedves Szakertonk!

A TPMS az en gepemben nehanyszor bejelzett, mire en elgordultem a legkozelebbi kuthoz, ahol kiderult, hogy a legnyomassal minden rendben volt. Ez haromszor fordult elo velem, viszont az elmult bo egy honapban egyszer sem. Vajon mi lehet ennek az oka?

 

 

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó