2025. Január 8. Szerda - Gyöngyvér

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


cgyoerfi | 2014-11-04 09:38

Tisztelt Mazda-Autó,

Mazda 3-asom rádiójának Clock és Set gombja sérült, előző tulaj elmondása alapján ráfolyt az illatosító és megmarta. Kéresek csere gombot, létezik ilyen, van valamilyen mód, hogy cseréljem? Önöknél van esetleg csere gomd?

 

Továbbá az első ablaktörlők "tövében" lévő ovális takaró műanyag is hiányzik, ami a csavart fedi csak az egyik, ilyet is esetleg lehet szerezni valahonnan? 

Előre is köszönöm a választ.

szviktor87 | 2014-11-04 06:51 erdosg részére

 Szia erdosg!

 

Az általad leírtakat én is tapasztalom.Nekem egy 2004-es 1.6 benzines mazda 3-om van. Kint dolgozok már 3 éve Németországban,a mindennapi munkába járást is autóval kell megoldanom(napi 32 km).Alapból sztem nem vezetek nagyon sportosan sem, de nagyon tatásan sem.Olyan 2-3 ezres tartomány között szoktam használni az autót.A fogyasztása igy olyan 7-7,5 liter között mozog. Kb 3 hetente járok haza. Én is észrevettem hogy 3 hét után amikor felmegyek az autóályára és ráálok arra a 130-140-es utazóra(4-4,2 ford.) akkor az elsö kb 100 km-en mintha kicsit be lenne "lustulva" a gép.100 km után aztán mintha "rájönne" hogy, oké akkor ez most autobahn, itt menni kell :). Ekkor már sokkal érzékenyebb,direktebb a gázreakció, a motor is mintha csendesebb lenne.

 

Persze lehet hogy ez hülyeség és csak egyszerüen arról van szó hogy egy idö után ÈN szokok hozzá az autópálya körülményekhez :)

Egyébként a fogyasztásom pályán sem szokott magasabb lenni mint a vegyes. Söt, sokszor még alacsonyabb.Nem egyszer volt már 7 liter alatt is.

 

Üdv Viktor

 

erdosg | 2014-11-03 16:17

 T. Mazda-auto szakértő!

 

Az előző hozzászólásokhoz csatlakozva kérdezném:

Minap hallottam egy infót, és kicsit "tamáskodva" fogadtam, ezért kérném az Önök véleményét is:

- állítólag a Mazda 3-as motorjának vezérlője (1,6-os benzin), amikor ráteszik a computer-re hibakiolvasás végett, reset-el. Ami azt jelenti, hogy utána kvázi újratanulja az üzemmódokat, beleértve a vezetési stílust is. Továbbá azt is mondják, hogy ha egy bizonyos üzemmódban használom (igen kíméletesen mondjuk), akkor nem a lerakódások miatt "lustul el", hanem kvázi "takarékosság támogató" üzemmódba lép. És kell néhány 10, akár 100 kilométer is, amíg "megszokja", hogy sportosabban akarom hajtani...

Igaz ez, vagy csak vakítás?

Üdv!

Flingel | 2014-11-03 16:07 cgyoerfi részére

 Szia!

 

No, jól van, alakul az. Nekem az elmúlt 1 hónap Bp. belvárosi illetve autópályás (M7) menetben telt (ECO AC-vel, mert párásodtam rendesen), és az átlag 7,5-re jött ki. 

Az a biztos, ha teletanktól teletankig számolsz egy fogyasztást. Én szinte mindig ugyanannál a kútnál tankolok, és 2, max. 3 deci az eltérés a mért és a fed.komp. mérése közt. (pl. fed.komp.: 6,2, az a valóságban 6,4-6,5)

 

Amit észrevettem, még az előző 323-as Mazdámnál, és a mostani M3-asomnál is, hogy néha ki kell pörgetni... kéthavonta mondjuk egy hosszabb autópályázás (ez ugye olyan 4000-es fordulat), egy-egy határozottabb kigyorsítás (3-as fokozatból) tud segíteni... A jó minőségű, szintetikus motorolaj is jót tesz neki. ;)

 

Üdv.:

Flingel

placika13 | 2014-11-03 14:00

 Tisztelt Fórumozok!

 

Szeretném megkérdezni, hogy 2006 os évjáratú 3 ashoz (1.6 CD 110) magyar nyelvű kézikönyv honnan szerezhető be? Akár pdf. - ben is.

Köszi

placika13 | 2014-11-03 13:52

 Kedves Mazda-Auto.hu!

Utána tudnának nézni az alábbi  Mazda 3 1,6 CD  előéletének( km-óra állások) az alvázszám alapján ? 

JMZBK14Y271373534

Köszönöm szépen!

Yoshimura | 2014-11-03 11:12 mazda-auto.hu részére

 sabjan.laszlo.lajoskukacgmail.com

Előre is köszönöm!

ruboka | 2014-11-03 10:38 xejbo részére

 Köszi! Megkérdeztem,hát segítőkészek,csak épp aranyárban. :) Egy balos hátsó lámpát  80ezerért akar adni.

mazda-auto.hu | 2014-11-03 09:52 Jroux részére

 9138,-Ft a fényképen nem látható hiányzó fedél.

mazda-auto.hu | 2014-11-03 09:48 Yoshimura részére

 Email-t kérünk!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó