2025. Január 9. Csütörtök - Marcell

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Balázs83 | 2014-10-07 11:26

Sziasztok,

Éves szerviznél (és autóvásárlás után) mit érdemes cserélni/ellenőrizni egy 2004-es 3-as GTA-n? Km óra állása 135.000. Illetve milyen olajat javasoltok bele?

Köszi előre is!

mazda-auto.hu | 2014-10-07 09:00 Vik8 részére

 Nem érdemes variálgatni, így nem kell "távtartózni" az akkutartót, és a saruk is megfelelő magasságban vannak.

mazda-auto.hu | 2014-10-07 08:57 Guriga54 részére

 Akár egy eltömődött gázolajszűrő is hasonló jelenséget okoz.

mazda-auto.hu | 2014-10-07 08:57 xejbo részére

 Igen, az úgynevezett ASIA akkuk általában magasabbak az európai szabványnál. Egy 70-72 Ah-s akkumulátor kellő áramot tud leadni egy kétliteres benzines motor indításához, egy dízel esetében már nincsenek benne nagy tartalékok, ha kevésbé feltöltött állapotú.

Guriga54 | 2014-10-06 19:29

  Tisztelt Mazda-Autó!

 

  Nem rég vásároltam egy  2008-as Mazda 3, 1,6 dizel autót.  Vásárlás  előtt kipróbáltam és tökéletesen működött.  Kb 100 km-t tettem meg vele és az autó nem gyorsul. Vajon mi lehet az oka?   

 Véleményét előre is köszönöm.

Vik8 | 2014-10-06 15:00 mazda-auto.hu részére

 Kedves Istvan,

Koszi az infot.

Akkor viszont a magassag elvileg pont jo.

Tegnap neztem, hogy a gyarilag szerelt GS aksi meretei: 175 x 200 x 200 mm (sz x h x m).

A magassag a "csonkok" nelkul ertendo.

Akkor nem is nagyon lehet varialgatni a magassaggal, nem igaz?

 

Udv.,

V.

xejbo | 2014-10-06 14:56 mazda-auto.hu részére

 Mostmár értem, hogy mi a különbség a japán és más akkuk között, az akkusaruk kiállnak az akku síkjából, a normál akksiknak viszont nem! Adott mérteken belül mindenféle akkut be lehet tenni, max nem lesz olyan magas és ki kell ékelni valamivel! Egy kétliteres motorhoz is elegendő a 70-72Ah-ás akku?

mazda-auto.hu | 2014-10-06 14:10 Vik8 részére

 Elvileg az alacsonyabbat nem tudod leszorítani módosítás nélkül, de pillanatnyilag ezt nem tudom ellenőrizni. Az akku tetejének síkja kb 200 mm, ebből csak a két pólus áll ki 220 mm-re.

Vik8 | 2014-10-06 13:46 mazda-auto.hu részére

 Helo,

 

Koszi szepen!

Ahogy nezem, ez bele is fene a dobozba, bar a magassaga mintha kicsit nagy lenne....

Vik8 | 2014-10-06 13:44 Flingel részére

 Hali,

 

az ok :-)))))

Engem a tipusa erdekelne, ha esetleg meg tudnad mondani :-) Vagy lehet az a fata mar nem is kaphato?

Udv. V.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó