2025. Április 23. Szerda - Béla

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Pirogaba | 2014-09-24 06:30

Crosby, Doki, koszi a hasznos infokat!

Erzem en is, hogy valami nem stimmel, ezert is fordultam a forumhoz segitsegert. Jovoheten rakottetem a gepet a szamitogepre, remeljuk talalnak valami megoldast.

Minden jot nektek!

 

 

zenith | 2014-09-23 14:11 cgyoerfi részére

 cgyoerfi:

A fehér úti telep legendás, bár inkább úgy mondanám, hírhedt. :)

Amúgy persze ki lehet fogni, sőt annak ellenére lehet jó, hogy ott veszed. De jól meg kell nézni.

Azt mondanám, nem gond az sem, ha nem első tulajos, nem keveset futott, ha műszakilag oké, és annyi az ára is. Viszont az tény, hogy ha valamiben ár becslésében jók a nepperek. Bunkóval meg üvegpalotás kereskedésben is találkozni (pl. budapesti M betűs), aki nem is akar eladni. Nem is kell tőle venni. :)

Azt nem tudom, ha "pörgették", ki lehet-e olvasni a valós km-t ECU -ból, ez még egy lehetőség.

Ne a piacon levő legolcsóbbtól reméld a csodát, akkor inkább lottózz... ;)

doki8387 | 2014-09-23 10:55

 Kedves márkatársak! A g120-as automata mazdám  5000 km-t futott, 80 %-ban   megyeszékhelyi városban. A fedélzeti kijelző szerint  ennek az átlaga 6,8 l/100 km. Szerintem 8 literig elfogadható az átlagfogyasztás.  A 9-12 l-t soknak tartom! 

mazda-auto.hu | 2014-09-23 09:51 xejbo részére

1. A klímarendszert elsősorban klímás szakemberrel ellenőriztetni kell! Feltöltés után egy héttel változhatott a rendszer állapota.

2. Valószínűleg a relé okozza a problémát. Ugyanilyen reléket használnak más autótípusokban is, így lehet azonos a gyártó.

mazda-auto.hu | 2014-09-23 09:41 Chili részére

 Amennyiben a tulajdonos igénybe vette a digitális nyilvántartást, mely 2008 után vált lehetővé, akkor igen. Az 1,6-os dízelnél érdemes ellenőriztetni, hogy folyadékos rendszerű-e a koromszűrése, illetve van-e benne szűrő? Folyadékkal 60000 km-enként fel kell tölteni, illetve 120000 km-enként cserélni kell a szűrőt. Megbízható, de sokkal érzékenyebb a nem megfelelő karbantartásra, mint az ebből a szempontból is igénytelenebb benzinesek. Az előbbiből kiindulva vannak problémás példányok.

xejbo | 2014-09-23 07:50

Senkinek semmi ötlete?

xejbo | 2014-09-21 22:33

 Még valami! Az lehetséges, hogy a világításrelé Ford gyártmány a mazda3-ban? F57B-14B192-AA van ráírva! Meg ez is: G1UHQ, PA66-GF25!

Chili | 2014-09-21 17:37

 Üdv. Érdeklődnék hogy ha minden jól megy pár hónapon belül szeretnék vásárolni egy 2004-es évjártú Mazda 3-ast amibe van 100 ezer kilométer, és szervizkönyve is van. 1.6-os diesel lenne. Kérdésem a következő lenne alvázszám alapján megtudják mondani hogy mikor volt utoljára szervizelve és mi a valós kilométer? Illetve ez az 1.6 diesel 109 lóerős változat, mennyire strapabiró? Mennyire szervizigényes illetve milyen átlagfogyasztási értékeket kapunk.
Válaszokat előre is köszönöm!

xejbo | 2014-09-21 13:43

 A klímaproblémán túl van egy másik dolog, ami nem annyira vészes, csak nem nagyon értem az okát, utána szeretnék járni ennek is! Szóval, a kulcs a gyújtáskapcsolóban, ajtó nyitva, lámpa lekapcsolva. Felkapcsolom a lámpát helyzetjelzőre, relé kattan a kesztyűtartó alatt, elkezd sípolni a jelzés, hogy nyitva az ajtó, a műszerfalon világít a visszajelző lámpa, hogy felkapcsoltam a lámpát, a műszerfal háttérvilágítás, középkonzolvilágítás elkezd világítani és persze felkapcsol a helyzetjelző! Ezt csinálja normál esetben! Ezt megcsinálom 4szer, 5ször, ezután amikor felkapcsolom a helyzetjelzőt, relé kattan, nem sípol, nem világít a visszajelző, nem változik a műszerfal és a középkonzol háttérvilágítása, de a helyzetjelző felkapcsol! Próbálgatom többször, egyszercsak ismét megjavul! Teljesen véletlenszerüen működik, van amikor 10-ből 10szer jó, van amikor 10ből 10szer rossz! Én a relére gyanakszom a kesztyűtartó alatt, lehet azzal a probléma?

xejbo | 2014-09-21 13:33

 Sziasztok! Mazda3 GTA 2.0 2004-es (digitális klíma) autómban klímaproblémát próbálok megoldani, eddig sikertelenül! Hátha nektek van ötletetek! Feltöltöttük a klímát gázzal, egy hétig jól működött, de azóta csak nagyon langyos levegőt fúj! A kopmresszor bekapcsol, a ventilátor is, de mégsem fúj hideget! Gyanakodtam a belső hőmérőre a középkonzol oldalában, de ma kiszedtem, kimértem és jónak tűnik! Minden biztosítékot átnéztem, minden rendben! A klímakonzol is kiszedtem a középkonzolból mert nem világítottak benne az izzók, azokat kicseréltem, kb akkortól jelentkezik az a hűtési probléma! Lehet összefüggés a két dolog között? Ma szétszedtem megintcsak a klímavezérlőt, átnéztem, ott is minden jónak tűnik, de ettől még lehet azzal a probléma! Van valakinek ötlete hol lehet a probléma?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó