2025. Április 23. Szerda - Béla

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Pirogaba | 2014-06-02 20:29 mazda-auto.hu részére

 Azt szeretnem meg megkerdezni, hogy a kotelezo szervizeken kivul meg milyen teendom lehet a jobb alagmegorzes erdekeben, vagy az elso extra olajcsere utan (5000km-ig) eleg az evenkenti kotelezo szerviz?

Koszonom szepen a segitseget!

Pirogaba | 2014-06-02 19:51 mazda-auto.hu részére

 Koszonom szepen a hasznos tanacsot!

peti007 | 2014-06-02 14:39 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm válaszát! Nekem is megfordult a fejemben, de mostanában nem használtam a légkondit. Amúgy a kondenzvíz elvezetése nem a kipufogó alagútban van?

mazda-auto.hu | 2014-06-02 10:03 peti007 részére

 Valószínűleg a légkondícionáló elpárologtatóján keletkező kondenzvíz folyik ki erre a részre.

mazda-auto.hu | 2014-06-02 08:45 Pirogaba részére

 Az első ezer kilométeren érdemes  kerülni a magas fordulatszám tartományokat, különösen tartósan. Nem előírás, de célszerű nem várni 20000 km-ert az első olajcserével, hanem 5000 km-ig egyet beiktatni.  A kíméletes bemelegítés nem csak a bejáratási időszakra érvényes, hanem a későbbiekben is.

peti007 | 2014-06-01 18:53

Kedves mazda-auto!

 

Olajcserénél észleltem, hogy az autómon (Mazda3 1.6 CD 2004) a jobb első alsó lengőkar hátsó szilentjén valamilyen folyadék van. Sehol körülötte, még a motortében sem látok semmit, ahonnan ráfolyhatna, "porszáraz" minden más. Gondoltam letörlöm, biztosan valamilyen tócsából került oda, de egy száraz időben megtett próbakör után ismét megjelent. A szilent tudtommal csak gumiból van, abból nem folyhat semmi.

A folyadék nem tűnik olajnak, vízhez hasonlóan híg. Van ötletük, hogy mitől lehet ez a jelenség?

 

 

Pirogaba | 2014-05-30 14:54

Bocsanat, ezt nehanyszor elkuldte! :)))))

Nekem boven eleg lesz az egyszeri valasz, koszonom szepen! :)

Pirogaba | 2014-05-30 14:52

Kedves Szakerto!

Uj  Harmasunk erkezese elott nehany nappal szeretnem megkerdezni, hogy letezik-e valamifele bejaratasi ido, amikor erdemes "finomabban'' banni a motorral, vagy a mai gepek mar bejaratva erkeznek a vasarlokhoz? Egyaltalan mire erdemes figyelni, hogy  az uj csaladtag minel jobban erezze magat?

Elore is koszi a valaszt!

PG

 

 

 

Pirogaba | 2014-05-30 14:52

 

 

 

 

Pirogaba | 2014-05-30 14:52

 

 

 

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó