2025. Április 23. Szerda - Béla
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
Pirogaba | 2014-06-02 20:29 mazda-auto.hu részére
Azt szeretnem meg megkerdezni, hogy a kotelezo szervizeken kivul meg milyen teendom lehet a jobb alagmegorzes erdekeben, vagy az elso extra olajcsere utan (5000km-ig) eleg az evenkenti kotelezo szerviz?
Koszonom szepen a segitseget!
Pirogaba | 2014-06-02 19:51 mazda-auto.hu részére
Koszonom szepen a hasznos tanacsot!
peti007 | 2014-06-02 14:39 mazda-auto.hu részére
Köszönöm válaszát! Nekem is megfordult a fejemben, de mostanában nem használtam a légkondit. Amúgy a kondenzvíz elvezetése nem a kipufogó alagútban van?
mazda-auto.hu | 2014-06-02 10:03 peti007 részére
Valószínűleg a légkondícionáló elpárologtatóján keletkező kondenzvíz folyik ki erre a részre.
mazda-auto.hu | 2014-06-02 08:45 Pirogaba részére
Az első ezer kilométeren érdemes kerülni a magas fordulatszám tartományokat, különösen tartósan. Nem előírás, de célszerű nem várni 20000 km-ert az első olajcserével, hanem 5000 km-ig egyet beiktatni. A kíméletes bemelegítés nem csak a bejáratási időszakra érvényes, hanem a későbbiekben is.
peti007 | 2014-06-01 18:53
Kedves mazda-auto!
Olajcserénél észleltem, hogy az autómon (Mazda3 1.6 CD 2004) a jobb első alsó lengőkar hátsó szilentjén valamilyen folyadék van. Sehol körülötte, még a motortében sem látok semmit, ahonnan ráfolyhatna, "porszáraz" minden más. Gondoltam letörlöm, biztosan valamilyen tócsából került oda, de egy száraz időben megtett próbakör után ismét megjelent. A szilent tudtommal csak gumiból van, abból nem folyhat semmi.
A folyadék nem tűnik olajnak, vízhez hasonlóan híg. Van ötletük, hogy mitől lehet ez a jelenség?
Pirogaba | 2014-05-30 14:54
Bocsanat, ezt nehanyszor elkuldte! :)))))
Nekem boven eleg lesz az egyszeri valasz, koszonom szepen! :)
Pirogaba | 2014-05-30 14:52
Kedves Szakerto!
Uj Harmasunk erkezese elott nehany nappal szeretnem megkerdezni, hogy letezik-e valamifele bejaratasi ido, amikor erdemes "finomabban'' banni a motorral, vagy a mai gepek mar bejaratva erkeznek a vasarlokhoz? Egyaltalan mire erdemes figyelni, hogy az uj csaladtag minel jobban erezze magat?
Elore is koszi a valaszt!
PG
Pirogaba | 2014-05-30 14:52
Pirogaba | 2014-05-30 14:52