2025. Január 10. Péntek - Melánia
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda2 Show autók.
Mazda 3 MPS KW futómű tuning.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
MOTOROLAJ 5-10.
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
Pirogaba | 2014-06-26 19:46
Kedves Szakerto!
Uj G165-os, automatavaltos Harmas boldog tulajdonosa lettem a napokban. Minden nagyon szep es jo, kiveve a fogyasztast, ami 13.5 koruli atlagot jelent a fedelzeti szamitogep szerint.
Ertem en, hogy a megadott gyari adatok tulzoan optimistak, de azert ekkora etvagyra nem szamitottam. Elkepzelheto Onok szerint, hogy a meresben van a hiba, vagy az elso kilometereknel (150km) ez meg normalis?
Koszonom szepen megtisztelo valaszukat!
LG
mazda-auto.hu | 2014-06-26 14:23 tszabi részére
tszabi | 2014-06-23 16:48
Tanácsot kérek, mert egy autószerelővel vitázunk, hogy hogyan kell beszerelni a fékbetétet. Az egyik betéten hosszanti irányban van a 2 "pöcök" (és ezen rugó is van), a másikon ellentétes irányban. Szerintem a hosszanti irányú kell a dugattyú felé, a másik pedig kifelé, mert így fekszik fel rendesen a betét. A szerelő szerint fordítva, mert a 2 pöcök menne be a dugatyu nyílásába. De oda nem megybe mert mert nem teljesen ott van a "pöcök" mint a dugyatun a nyílás. Illetve így csörgött is a fébetét menet közben.
Kinek van igaza? Csatolom a képet milyen fékbetétre gondolok.
mazda-auto.hu | 2014-06-23 07:33 winningblue részére
Nálunk lehet rendelni: benko@mazda-auto.hu
mazda-auto.hu | 2014-06-23 07:32 Rocsy részére
Lehetséges, hogy az EGR szelep akadt meg egy pozícióban, és ez okozta a problémát. Persze más is lehet.
mazda-auto.hu | 2014-06-23 07:31 Kriszt részére
A javításra diagnosztika nélkül nem tudunk árajánlatot adni. Ez az olaj is megfelelő az autóba. A légterelő garnitúra ára: 10900,-Ft. Rendelni: benko@mazda-auto.hu
Rocsy | 2014-06-22 17:14 Csaba1966 részére
Szia! Csaba1966!
Köszönöm a kommentet! Ha nem indiszkrét a kérdés mennyibe kerűlt a szűrő és EGR szelep tisztítás? Az említett gondom két alkalommal jelent meg. Egyszer pémtek este majd Szombat délelőtt is egyszer. Újra indítottam a motort azóta jó. Bár nem mentem vele csak 110 km.-t azóta de a probléma nem jelentkezet újból. Remélem nincs nagy gond a Mazdussal....
winningblue | 2014-06-22 11:14
Tisztelt Mazda szerviz!
2004-es Mazda 3-asunk szelvedojenek also reszen, a ket szelen levo 2 muanyag kupak kozul elhagytuk az egyiket. Azt szeretnem kerdezni, hogy hol tudnek szerezni egy masikat. Kerestem ebay-en, de nem taltam, persze a pontos angol nevet sem tudok a kupaknak.
A linken levo foton latszik, hogy mire gondolok: http://bit.ly/TjSa52
Koszonom a segitseget!
Csaba1966 | 2014-06-21 21:26 Rocsy részére
Szia Rocsy!
Nekem is ilyen gondom volt. az üzemanyagnyomással volt a gond,de kitisztították a DPF szűrőt is, valamint ránéztek turbónyomásszabályzóra is. EGR szelep tisztítás is volt. Az üzemanyagnyomás körül volt a fő gond. 2 ben kihúzattam, utána 3000 fölé nem ment a fordulat, nem ment a turbó nem volt megfeleő az üzemanyag nyomás. leállítottam az autót újra indítottam megint ment rendesen. Szerencsére sikerült megszüntetni a problémát.
Mi kivittük az autót a szerelővel és a számítógépen figyelte a változásokat,amikor produkálta a hibát,és így sikerült rájönni mi a gond.
Csaba
Rocsy | 2014-06-21 20:21
Tisztelt Szakértó!
Van egy 2005-ös évjáratú Mazda 3-om 1,6 turbo diesel motorral. 124e km-el. A mai napon a következő hibát észleltem. A DSC jelző lámpa ami a kis sárga autó csúszás nyommal, menet közben világítani kezdet. 5. sebességi fokozatban voltam tartotta a sebességet de gyorsításra nem reagált a motorban nem volt erő. Pár méteren belül megálltam leállítottam az autót vártam egy kicsit majd az újboli indításkor a jelző lámpa nem világítot az autóban újra volt erő. Mitöl produkálhatja ezt az autó? Lehetséges, hogy az EGR szeleppel lesz a gond? Előre is köszönöm a válaszát!