2025. Január 10. Péntek - Melánia

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ll22ll | 2014-07-01 21:31

 Koszonom a valaszt,konkret hiba hianyaban az osszerakas utan a gep mukodik. Remelem csak erintkezesi hiba volt valahol.

Myko | 2014-07-01 21:12

2008/03. havi gép,185300km-rel vettem,egy gazdás,egy helyen (Kecskemét) szerelt,karbantartott kocsi. 2.0CD motor van benne DPF,6 sebesség,mindenféle földijóval megáldva. Egy két dolgot mondjuk kellett rajta cserélni,meg egy kettőt még kell is,de összességében eddig patent egy gép :P 

Myko | 2014-07-01 21:06

Sziasztok! Végre ráleltem erre az oldalra is :) Május óta ennek a gépnek vagyok a gazdája:

 

Pirogaba | 2014-07-01 19:27 mazda-auto.hu részére

Ugy tunik helyreallt az atlag, legalabbis szerintem. Vegyes hasznalattal (2/3 varos 1/3 autopalya) 8.6 liter atlagot jelez a fedelzeti, ami teljesen realisnak tunik, plane az elozo Harmasunk fogyasztasat is figyelembe veve.

A tevedest ott kovettem el, hogy nem " szinkronizaltam" a fedelzeti szamitogepet az "uzemanyagfogyasztas" menupontban az "A" jelzesu merohoz, igy osszevissza mert, ki tudja milyen szempontok szerint? :)

Pirogaba | 2014-07-01 19:13 mazda-auto.hu részére

Igen, teljesen igaza van, eppen tegnap este, enyhebb idoben gondoltam ra, hogy a klimahasznalat lehet az oka a motor nehany masodperc utani ujraindulasanak. Este, "normalis" homersekletnel teljesen jol mukodott az i-stop rendszere.

Persze igy felmerul a kerdes, jot teszek-e azzal a gepnek, ha napkozben hasznalom az i-stopot? Egyaltalan, van-e ertelme annak, hogy kevesebb mint 8mp-re allitsa le az autot?

 

mazda-auto.hu | 2014-07-01 09:21 ll22ll részére

 Elképzelhető, hogy rossz a szívócső nyomásérzékelő, hiszen nem lehet turbónyomás (főleg nem ekkora) ezekben a helyzetekben. Esélyes még a közös nyomócső nyomásérzékelője, vagy annak áramköre.

mazda-auto.hu | 2014-07-01 08:40 Pirogaba részére

 Reméljük, "helyreáll" az átlag! Valójában a klíma használata miatt is újraindíthat az i-stop, hiszen ha nem jár a motor, csak rövid ideig tud hűteni a rendszer. Addig, amíg a hideg elpárologtatót fel nem melegíti a külső levegő.

ll22ll | 2014-06-27 21:25

Tisztelt  Szakértő ! 1.6 diesel 2008-as mazda 3 asom a következő tüneteket produkálja , nehezen indul be ( ha beindul) de ha elkapja akkor semmi de semmi probléma nem érződik. A szerelő elvitte es azt mondja, hogy a rendszer,,1800 baros turbo nyomást erzekel" es ezért nem engedi beindítani, a műszerfalon semmi visszajelzés a hibáról, sajnos nem úgy tűnt mint aki tudja mi a valós probléma ezért szeretnék itt tanácsot kérni?

Pirogaba | 2014-06-27 15:34 mazda-auto.hu részére

Koszonom szepen a segitseget!

Valojaban a klimat muszaj hasznalnom a 40 fok koruli hoseg miatt, de azert en remenykedem benne, hogy ez a tenyezo a legextremebb, ami az uj csaladtagunkat eri.

Azota megtortent a nullazas, varom, hogy  javuljon az atlag....

Amugy az i-stop rendszer is eleg furcsan viselkedik, mert ugyan precizen leall a piros lampanal, de nehany masodperc utan, kitartott fekallasnal, ujraindul. Bizonyara a beallitasnal lehet a gond, de sajnos meg nem volt alkalmam mindennek utanaolvasni, hiszen a szabadidomet legszivesebben az autoban toltom....  :-) 

Megegyszer koszonom szepen a gyors valaszat!

Udv!

LG

mazda-auto.hu | 2014-06-27 14:07 Pirogaba részére

Gratulálunk az autóhoz! Elképzelhető, hogy az első tankolás után nem volt "nullázva" az átlagfogyasztás adat, így még az autó átadása előtti sok üresben járás, "parkolgatás" rossz átlagát nem sikerült 150 km alatt feljavítani. Persze extrém körülmények (pl. hegyvidéki lakhelyen, városi dugók, klíma használattal) esetén akár ennyit is fogyaszthat az autó, de ennél jóval kevesebb a megszokott átlag, még a nagyobb M6-osok esetén is. Szóval nullázni kellene a számítógépet, és ha így sem konszolidálódik az átlag, akkor valami nincs rendben.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó