2025. Április 24. Csütörtök - György

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-03-26 07:42 Flingel részére

Gond nélkül felvihető az autó a DSR rendszerbe, és így az elkövetkező szervizek már ide rögzíthetők. A korábbiakat természetesen már nem lehet, azok maradnak a füzetben.

Flingel | 2013-03-25 14:03 mazda-auto.hu részére

Köszönöm előre is az infót! Küldöm az alvázszámot: JMZBK12Z251225310

mazda-auto.hu | 2013-03-25 08:03 Dome43 részére

Nem tud "átkódolódni", így ez kizárható. Lehet, hogy a gombelem feszültsége eleve nem érte el a 3V-ot. Sajnos volt már rá példa. Persze előfordulhat, hogy véletlenül megnyomtad valamelyik érintkezőt és most rosszul áll, vagy esetleg fordítva van az elem a távrányítóban.

Dome43 | 2013-03-24 18:12

Az auto inditokulcsan csereltem ki az ellemet es utana nem mukodott.Talan megnyomhattam a gombot es atalitodott az inditokod?Mi a teendo?A markaservizben foglalkoznak ilyesmivel?

mazda-auto.hu | 2013-03-22 13:22 Flingel részére

Itt van előttem egy tekercs matrica, melyen az "Ezt a Mazdát az új digitális szervizigazolási rendszer védi" felírat áll. Ezt kell a szervizkönyvbe beragasztanunk a DSR-re áttérés esetén. Alvázszám alapján ki tudom próbálni, hogy az Ön autója valóban kivétel-e?

mazda-auto.hu | 2013-03-22 13:17 apen84 részére

Ha nem kap áramot, ott azért van még pár lehetőség. Várjuk a visszajelzést!

Flingel | 2013-03-22 08:20

Tisztelt Varga úr! A 2004 év végén gyártott, de 2005-ben üzembe helyezett Mazda 3-asom átesett a kötelező szervizen egy Mazda márkaszervizben. Amikor megegyeztünk a szervizben azt mondták, hogy a DSR-ben is fel lesz vezetve a szerviz. Mikor az autóért mentem azt mondták, hogy a DSR-ben nem lehet még az én autómat nyilvántartani, csak a szervizkönyvet tudják kitölteni. MES-t kaptam. Valóban van ilyen, hogy régebbi autónak nem lehet DSR-t vezetni? Üdv.: Flingel

apen84 | 2013-03-21 16:24

Levettem a negatív akkusarut vártam egy percig , majd vissza és ugyan úgy semmi. A motortérben az a baj hogy nem tudom , hogy hol van az ablaktörlő motorja. Úgy látszik én ezt nem tudom meg oldani, el kell vigyem egy szervizbe. Akkor elvileg már csak 2 lehetőség van: hogy kap e áramot, vagy a motorja hibásodott meg. Köszönöm szépen a segítséget, a jó tippeket. Ha sikerült megoldani a problémát leírom. Még egyszer köszönöm.

mazda-auto.hu | 2013-03-21 15:33

A BCM "nullázása" megoldható a negatív akkusaru lekötésével (minimum 10mp-ig). Ha ez nem segít, akkor a motor (egy van benne a két karhoz) áramellátását ellenőrizni kell, azaz lemérni a motorról lehúzott csatlakozóban mérhető feszültséget állandó működés állásban. Ha van áram, akkor csak a motor marad, mint hibalehetőség.

apen84 | 2013-03-21 14:28

Nos igen sikerült megtalálni, kicserélni, végül bal oldalon volt a kesztyűtartó alatt, könyv segített.Kicseréltem a Viper nevű biztosítékot (68) 20A-es ugyan úgy nem működik, viszont a spriccelője működik továbbra is. A könyv azt is írja hogy az 53 as Washer szintén 20A (ablaktörlő-mosó). Ha az 53 at kiveszem nem működik a hátsó törlő és a spriccelője sem és az elsőé sem. Ha visszateszem, működik hátul törlő is és a spriccelője is és elöl is spriccel, de nem töröl. Igen igazad volt akkor nem a biztosíték a ludas. Most akkor hogy tovább? Olvastam egy oldalon, hogy egy fickónak szintén ez volt a problémája, végül úgy oldották meg , hogy van egy BSI nevezetű számítógép (vezérlő agya) azt resetelték le (újraindították) és működött utána. Nos a kézikönyv nem ír arról semmit, hogy hol van és hogy kell újra indítani. A motorja nem mehetett elvileg tönkre szerintem, mert 2 lapátos, fura lenne ha mind 2 motor egyszerre menne tönkre. Akkor most mit tegyek szerinted ?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó