2025. Április 24. Csütörtök - György

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ungyi | 2013-06-04 11:36 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen, kimerítő a válasz!!

mazda-auto.hu | 2013-06-04 08:29 ungyi részére

A heyzet az, hogy jóval később forgalomba helyezett új Mazda típusokon sincs ledes (DRL) nappali fény, így valószínűleg valamilyen átmeneti szabályozás még érvényben lehet, így a tompítottat is elfogadják. A legtöbb autóban még mindig ólom-savas akkumulátor van folyékony elektrolittal. Ettől függetlenül vannak teljesen zárt akkuk, melyek párolgási vesztesége minimális, illetve gázrekombinációs elven működnek, így nem igényelnek utántöltést. A legtöbb Mazda típusban azonban kicsavarhatóak a cellák kupakjai, így évente minimum egyszer célszerű desztillált vizzel beállítani az egyes cellák elektrolit szintjét.

ungyi | 2013-06-03 14:36 mazda-auto.hu részére

Most már beszéljünk tényszerűen:a veszprémi szalonban életveszélyes a kocsihoz engedni a szerelőket! A kétéves átvizsgálásról sem kaptam semmilyen papírt. Van valahol a közelben-Székesfehérvár, esetleg Győr, ahol tudomásuk szerint hozzáértő emberek dolgoznak? öszönöm, ha segítenek.Mennék Békéscsabára, de majdnem 400 km-re vannak.Köszö és üdvözlet!

ungyi | 2013-06-03 14:31 mazda-auto.hu részére

Igen, ez egy új m3-as, amit 201l.április 22-én helyeztem forgalomba, gyártási éve 2010.A veszprémi szalonból vásároltam. Tehát szabad lett volna kiadni a szalonnak menetfény nélkül? És mi a helyzet az után töltős, folyadékos akkuval? Ez normális, elfogadott, szabályszerű? Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2013-06-03 08:04 ungyi részére

A forgalmiban is 2011 Február 7. utáni az első forgalombahelyezés adata? Ha igen, akkor a rendőr elvileg valóban hiányolhatja a menetfényt. Egyes szabadon formázható LED szalagokat akár a fényszórón belül is el lehet helyezni, annak szétszerelésével, vagy a két oldalsó ködlámpa fedélben lehet elhelyezni lámpákat.

ungyi | 2013-06-02 14:48

2010-s gyrt, évű M3-om 2011.áprilisában vásároltam, de tegnap- véletlenül- belenéztem az akkumullátor dobozba és elhülve láttam,hogy utántöltős, folyadékos akku van benne! Már 15 éve nem használok ilyet, csak gondozásmenteset egy másik autóba. Gyárilag így, ezzel az akuval jön ki egy m3-as? Azt is olvastam szakkönyvekben, hogy 2011. február 7-től új autót az EU szabvány miatt csak bappali menetfénnyel felszerelten lehet eladni. Mi a tapasztalatuk és mivel nincs a m3-ba, hova illene, kellene, lenne jó- felszerelni a nappali menetényt és persze melyik fajtát?Köszönöm a segítséget.

Mikulski | 2013-05-20 08:18

Sziasztok, A napokban vettem egy használt Mazda 3-at. A központi zár a távnyítóval nem működik. Elvittem egy szervízbe, ahol azt mondták, a bitosíték lábat nem találják, lehet hogy szándékosan ki lett szerelve. A modul eldogott helyen van, sok munka kiszerelni. Azt javasolják tegyünk egy új riasztót az autóba. Érdeklődöm volt e valakinek hasonló problémája. Budapesten vagy környékén kit tudtok ajánlani szerelésre? Az anyósülés felőli bitosítékokat megnéztem, ott van központi zár biztosíték az rendben van. A motortérben a biztosíték táblában nem kell központi zár biztosítéknak lenni - legalábbis a leírás szerint-. Várom szíves válaszotokat.

mazda-auto.hu | 2013-05-10 08:30 Vik8 részére

Elvileg ebben az esetben sem lehetne ilyen mértékű kimeneti jel feszültség szint különbség a jobb, és bal végfok között.

Vik8 | 2013-05-10 07:56 mazda-auto.hu részére

Hello! Koszi a valaszt! Lehetseges volna, hogy nem azonos tipusu hangszorok vannak beepitve?

mazda-auto.hu | 2013-05-10 07:38 Vik8 részére

Ez elég furcsa. Le kellene húzni a fejegységről a csatlakozót, és kikötni az utólag beszerelt mélysugárzót is. Ezután pedig a lehúzott csatlakozóban megmérni az egyes hangszórók ellenállását.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó