2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2013-01-03 09:07 Flingel részére

A nagyobb benzines 2.0 modellek esetében hasonló okból volt módosítás a 3. fokozaton, de az 1,6-osoknál nem. Vizuálisan ellenőrizni kellene, hogy a jobb oldali rugótorony melletti gumibak gumi része nincs-e berepedezve.

Flingel | 2013-01-02 21:20

Tisztelt Szakértő Egy 2005-ös 1,6-os Mazda 3 TX Sedan-om van 78e km-rel. A tegnapi nap észrevettem valamit, aminek talán köze lehet a váltótól(kuplungtól) jövő furcsa hangnak. (Régebben beszélgettünk erről, hogy talán a motortartó bak, esetlen kinyomócsapágy adhatja váltáskor ezt a fura, "tompán gurgulázó" hangot. Közben úgy döntöttem egy Mazda szervíz javaslatára, hogy ne cseréljünk kuplungot, mert a tárcsának semmi baja, és a kinyomócsapágynak sincs hangja.) Szóval tegnap hazafelé jövet 3-asból 4-esbe készültem váltani, de az előttem lévő elég lassan gyorsult fel, így a kezem hosszabb ideig maradt a váltógombon. Kicsit megmozdítottam a váltókart (3-asban) az üresjárat irányába (kb 2-3 mm-t) és a váltókar erőteljesen berezonált. Ugyanezt kipróbáltam mindegyik fokozatban, sehol nem volt holtjátéka a rudazatnak, és apró mozgatásokra sem rezonált. Azonban 3-asban kissé megmozdítva hátrafelé a kart erősen beremeg. Nem lehetséges, hogy a váltóban valamely tengely csapágyazása adta meg magát és ennek a hangját hallom? Vagy ez a kis mozgásra történő váltórúd rezonancia normális dolog? Tisztelettel: Flingel ui.: BÚÉK! :)

mazda-auto.hu | 2013-01-02 08:47 szviktor87 részére

Megfelelő ez a fagyálló, a dobozon feltüntetett csereperiódus betartásával.

mazda-auto.hu | 2013-01-02 08:46 Vik8 részére

A leírás alapján nem kell vezérlőjel a doboznak, hanem a hangszórójel, vagy az RCA-jel is elég. A doboz akár hangszóró kábeleket is tud fogadni, így nem feltétlenül kell hangszórójel-RCA átalakítót használni. Színek helyett a belinkelt Mazda3forums oldalon az egyik hozzászólásban látható a gyári csatlakozó kiosztása. Javaslom a hátsó ajtó hangszóróinak jobb-bal vezetékére csatlakozni a fejegységnél, így a faderrel is lehet majd szabályozni a láda hangerejét.

mazda-auto.hu | 2013-01-02 08:36 Búsó részére

Akár egy csökkent kapacitású akkumulátor is okozhat hasonló jelenséget, de sok minden más is lehet. A fojtószelept is érdemes lenne kitakarítani. Diagnosztika nélkül (de lehet, hogy azzal is)szépen sorban lehet tovább lépkedni a hibakeresésben, míg meg nem szűnik a probléma.

Vik8 | 2012-12-31 01:45

Sziasztok! A következő dologban szeretném a segítségeteket kérni. A fórumon sajnos nem találtam a témával kapcsolatban semmit, ezért bátorkodom érdeklődni. Van egy 2006-os 3-as Mazdám. Szeretnék bele applikálni egy Blaupunkt GTb 8 A aktív mélydobozt. A gyári audió rendszert nem szeretném kicserélni, csak ezt a dobozt szeretném hozzáilleszteni a meglévő rendszerhez. Annyit sikerült már kiderítenem, hogy a beépítéshez kell egy LOC (line-output converter) melyet a rádió hátulján lévő vezetékekhez kell "bekötni", ezzel lehet RCA csatit illeszteni a rendszerhez, amiről a dobozhoz lehet elvezetni az audio jelet. A problémám az lenne, hogy nem tudom, honnan lehetne a doboz bekapcsolásához vezérlőjelet levenni. Amiben nem vagyok biztos, hogy egyáltalán kell-e ilyesmi hozzá mert a hangdoboz leírásánál az szerepel, hogyha érzékel bemenő audio jelet, akkor automatikusan bekapcsol, tehát elvileg az RCA bemeneteken keresztül az automatikus be és kikapcs működik. Viszont, ahol a doboz a tápellátást kapja, oda bal és jobb oldali hangszórókimenetet is lehet bekötni amivel szintén vezérelhető a doboz ki és bekapcsolása. Ennek a dolognak a tisztázásban szeretném a segítségeteket kérni. A dobozról leírást itt találtam: http://www.blaupunkt.de/fileadmin/user_upload/Service/SERVICEDOKU_ZIEL/BA/MULTI/7606367001001_BA_MULTI.pdf Ha esetleg valaki tudna segíteni nekem a gyári rádió csatlakozóinak vezeték kiosztásaival kapcsolatban, annak a segítségét is szívesen fogadnám - ezzel kapcsolatban ilyesmit találtam: http://www.modifiedlife.com/2006-mazda-3-car-radio-installation-guide/ http://www.mazda3forums.com/showthread.php?t=339156 http://mazda3revolution.com/forums/2010-13-mazdaspeed-3-how-guides/1767-amp-sub-install-factory-radio-loc.html http://www.mazdas247.com/forum/showthread.php?123737624-Wire-An-Aftermarket-Subwoofer-To-BOSE-Or-Stock-MS3-Stereo Előre is köszi a segítséget! V.

szviktor87 | 2012-12-23 10:59

Tisztelt Mazda Expanzió! Mazda 3 2004, 1,6 benzin-es autómba szeretném lecserélni a fagyálló folyadékot. Amit nekem adtak az autósboltba, az Etiléngklikol bázisú(rózsaszín színű), alumínium barát, amin-,nitrit-,nitrát-,szilikát-, és foszfátmentes. Ez a típus megfelelő ebbe az autóba?Válaszukat előre is köszönette, szviktor87!

Búsó | 2012-12-22 12:05

Helló! Kérlek segítsetek! Nemrég vettem egy 2006os mazda 3 2.0-t és indításnál néha küzd a beindulással egy kicsit. Tovább kell önindítózni. Mintha fulladna, akadna de aztán beindul. Többszöri beindításból egyszer csinálja másszor pedig normálisan pöccre indul. Mi lehet a probléma? A választ előre is köszönöm! Üdv!

mazda-auto.hu | 2012-12-14 08:56 Robertó részére

Lehet normál elektródás gyertyát is használni, de ez esetben legkésőbb (!!!) 60000 km-nél cserélni kell. Pl. NGK BKR-5E

Robertó | 2012-12-13 17:02

Érdeklődni szeretnék, hogy a kocsiba csak irridiumos gyertyát lehet rakni? Vagy más is jó bele? Esetleg melyik?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó