2025. December 15. Hétfő - Valér

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mojszi | 2013-02-05 12:46

Azt a tájékoztatást kaptam egy autós boltban, hogy az eredeti H7 izzók minősége nem kielégítő, tegnap ismét cserélnem kellett, de most balról, helyette az ugyancsak H7 55w-os igazi fehér fényű SENON izzót ajálták. Kérdésem hogy okoz -e gondot ez a csere, gondolok itt a hő, vagy más miatt , ha áttérek a használatára? Köszönöm válaszát!

lacika0429 | 2013-02-05 11:47 mazda-auto.hu részére

eltörni nem hiszem, hogy eltört, mert ha rásegítek akkor visszahúzza de magától nem. olyan, mintha nem lenne benne elég erő hozzá. Ezt itthon is meg lehet javítani? vagy mennyire bonyolult?

mazda-auto.hu | 2013-02-05 07:57 lacika0429 részére

Ha eltört a rugója, akkor nem. Egyéb esetben elképzelhető, hogy javítható.

lacika0429 | 2013-02-04 16:22

Üdv! A biztonsági öv (első) nem húzza vissza magát. Lehet ezt a problémát orvosolni valamilyen módon?

mazda-auto.hu | 2013-02-04 15:53 dana részére

55W-os H7-es. Gyári izzót nem tudunk rendelni.

mazda-auto.hu | 2013-02-04 15:50 mojszi részére

1. Az izzócserék során kilazulnak a csatlakozó saruk. 2. Lehet, hogy valami falevél, vagy egyéb dolog bekerült a pollenszűrő és a ventillátor közé, de akár más is lehet, pl a külsö/belső levegőkeringtetés állító motorja.

dana | 2013-02-04 11:51 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! Gyárilag milyen izzót raknak bele? Mennyi lenne Önöknél? Köszönöm!

mojszi | 2013-02-04 11:49

40000ezer van az autómba, alig használt Mazda 3 sedan.A gyujtás ráadása után erős ventillátor zúgás van a műszerfal mögött, ami a számítógépeknél használatossal egyező hangú.Menet közben azután elcsendesedik, de folyamatos.Kérdésem az hogy mi a szerepe, és mekkora az esélye hogy csak a venti cserélhető, ami jelentőssen csökkentené a költségeket a komplett cserével ellentétben. Esetleg valakinek olyan ötlete hogy hogyan tudom megnézni, bejutni a műszerfal mőgé.Köszi!

mojszi | 2013-02-04 11:37

Ez a hiba nálam is jelentkezett már nem először, tehát feltételezem hogy nem minden csatlekozó ajzat laza, de nem zárom ki hogy mi kaptuk ezt a kettőt.

mazda-auto.hu | 2013-02-04 11:18 dana részére

Könnyen lehet, hogy az izzó és a csatlakozó közötti közdarab sarui nem érntkeznek rendesen. Az is lehet, hogy emiatt már szét is égett. Így az instabil feszültség miatt rövidebb az izzó élettartama. Ha nincs szétégve, kissé össze kell nyomni a sarukat. Egyébként akár az is lehet, hogy a lámpa testelési pontjánál rossz a csatlakozás.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó