2025. Január 15. Szerda - Lóránt

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-03-08 11:40 steveteso részére

Elvileg munkadíjjal együtt 41048,-Ft. (A teljes alvázszámmal lenne gyakorlatilag is az.)

steveteso | 2010-03-08 11:22

Tiszelt Mazda-Autó!

A kért alvázszám a csapágyproblémához:
197648.
Üdv.:
István

mazda-auto.hu | 2010-03-08 10:24 steveteso részére

Az alvázszám szükséges, mivel több féle csapágy van. Legalább az utolsó 6 számjegye.

steveteso | 2010-03-06 22:50

Tisztelt Mazda-Autó!

A 2004-es 1.6-os 5 ajtós sport Mazda3-as gépkocsimnál, múlt héten jobb első kerékcsapágy hibát fedeztek fel. Azt szeretném megtudni, hogy Önöknél kb. mennyi lenne a javítás költsége (anyag+munkadíj). Segítségüket előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2010-03-03 15:38 Henrik részére

A gyári Mazda3 Sport csomagtér tető szárny 108705,-Ft.

Henrik | 2010-03-02 18:07

Tisztelt Mazda-Autó!
Azt szeretném megérdeklődni, hogy önöknél mazda 3 sport hátsószárny, gyári, festés és fényezés nélkül csak maga az elem mennyibe kerül?

vbbalazs | 2010-02-22 20:59 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a gyors választ.

mazda-auto.hu | 2010-02-22 08:10 vbbalazs részére

Az Agip FORMULA C1 5w-30 kimondottan részecskeszűrős dízel motorokhoz van kifejlesztve, így más motorokban egyáltalán nem javaslom a használatát. Ha az Agipnál maradunk, akkor az Agip TECSINT 5w-30-at, vagy a TECSINT 0w-40-et javaslom. Jelenleg Mobil-1 Super Syn 0w-30-at alkalmazunk ezekben a motorokban.

vbbalazs | 2010-02-20 16:26

Tisztelt Mazda-Autó!
2004-es 1.4 benzines 3-as Mazdám van. Azt szeretném kérdezni, hogy milyen olaj kell bele. A könyv 5w30 vagy 10w40 eredeti Mazda olajat ír. Az Agip formula C1 5w-30 megfelelő-e, vagy esetleg más gyártójú olajat érdemes használni?
A szervízben milyen olajat forgalmaznak ehez a típushoz?
Válaszukat előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2010-02-18 07:27 András részére

Sok minden van, ami téves adatokkal láthatja el a vezérlőegységet, illetve nem teljesíti a vezérlőegység utasításait. Ilyen például az ezen a motoron alkalmazott elektronikusan vezérelt úgynevezett záró szelep (shutter valve), mely blokkolhatja a levegő útját.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó