2025. Április 24. Csütörtök - György

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2010-02-16 07:24 Melhardt részére

Igen, a mai nagyteljesítményű generátorok jócskán le tudják terhelni a motort a modern autók sok fogyasztója miatt. A Xenon is jóval kevesebb Ampert igényel a Halogénhez képest.

mazda-auto.hu | 2010-02-16 07:22 Melhardt részére

Sajnos ezt csak a próba után tudjuk megmondani, mert az alvázszám alapján nem elérhető az ide vonatkozó információ. Egyébként 15000,-Ft. Esetleg ha egy kötelező szervizzel össze van kötve a dolog, akkor nem annyira kellemetlen (felesleges út), ha mégsem oldható meg a fedélzeti komputer "életre keltése".

mazda-auto.hu | 2010-02-16 07:20 András részére

Sajnos nem tudok róla, hogy bárhol is javítanának légáram mérőt. Az új egység ára 69681,-Ft.

Melhardt | 2010-02-15 17:58 Vekusz részére

2006 óta van meg 1.4 Te felszereltségű és a kezdetektől 7.0 fogyasztás jött ki. Nincs csalás, mert mindíg 5-600 Km megtétele után tankolok. Most 42000Km van a kocsiba. Igaz, menetben nem volt még 4500-as fordulat. Viszont használom a klímát is. Nekem gyujtásra felkapcsol a tompított és most kicseréltem a h7 izzóimat, + helyzetjelzőket ledesre és így produkált 6 litert minusz 10 fokba. Szóval egy dolog a motor, de szerintem a generátor is tud bőven fogyasztani.

Melhardt | 2010-02-15 17:45

JMZBK alvázszámú 2006decemberi M3 1.4 Te tipusú autómba pontosan hol és mennyiért lehetne fedélzeti kompjutert építeni? Érdekelne a tempomat beszerelés is. Köszönöm előre is

András | 2010-02-15 14:51

Üdvözlet!
A kérdésem az lenne, hogy légmennyiségmérőt szoktak-e/lehet-e javítani? Mert eddig 2 szakszervízben és egy magánszervízben próbálták, de a tünetek u.azok maradtak (alkalmanként szabálytalan alapjárat, erős gyorsításnál kapkodó motor).
Másfelől érdekelne egy új légmennyiségmérő, 3as 1,6os dízel Y6os motorral szerelt autóba.
Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2010-02-15 07:36 pepsi részére

Ezek a módosítások nem lehetségesek. A zajt illetően csak azt tudom mondani, hogy hallani kellene. Lehet, hogy kicsit kevés a hűtővíz, lehet, hogy a szellőztető motor "fázik", lehet.. stb. Sajnos így nem tudom a választ.

pepsi | 2010-02-14 18:09

Tisztelt Szakértő!
Eszembe jutott még egy kérdés: Nagy hidegben (-2 fok alatt) reggeli indítás után, ill. a munkaidőm lejárta után, ha indítom a motort, még percekig hallok egy érdekes hangot. Hasonlít egyfajta gurgulázáshoz, de ahhoz is, mikor valamilyen kis behúzó motor még tekerne valamit. Van, mikor 4.-5. közvetlen egymás után történő indításra abbahagyja, de magától kb. 1-2 perc múlva. Ön szerint mi lehet ez a zaj?

pepsi | 2010-02-14 17:53

Tisztelt Szakértő!
Az lenne a kérdésem, hogy 2004-es Mazda 3 1.6 TX benzines szgk-ba lehetséges-e a computerbe betáplálni, hogy az irányjelző kar egyszeri megbillentésével az irányjelző 3-at villanjon (pl. új Focus, Mitsu L200), ill. pittyegő hangod adjon? Az ablaktörlő intervallum állítására van valamilyen megoldás? A csapadék mennyiségéhez a lassú sokszor nagyon lassú, a gyors pedig túl gyors. De előfordul, hogy még a lassú is gyors törlést végez.

Szacsi | 2010-02-10 12:46

Köszönöm gyors válaszát!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó