2025. Március 4. Kedd - Kázmér
Mazda3
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda Toyota együttműködés, és Mazda8.
Bukólámpás Mazda 323F találkozó.
új Mazda3 MPS.
Még több Skyactiv váltó.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
mazda-auto.hu | 2010-02-18 07:27 András részére
Sok minden van, ami téves adatokkal láthatja el a vezérlőegységet, illetve nem teljesíti a vezérlőegység utasításait. Ilyen például az ezen a motoron alkalmazott elektronikusan vezérelt úgynevezett záró szelep (shutter valve), mely blokkolhatja a levegő útját.
András | 2010-02-17 13:54
Nos, ki lett cserélve a légtömegmérő, a tünetek "enyhültek", viszont most néha nem engedi 3000nél tovább pörögni a motort. Olyan mintha vmi fojtaná. Gépre nem lett rádugva a csere után, gondolom nem szükséges beállítani mint pl a porlasztókat. Van esetleg más ketyere is ezen az ágon, ami meghibásodhat? (turbónyomásmérő, ilyenek...)
Köszi.
(1.6D, Y6 motor)
mazda-auto.hu | 2010-02-16 16:32 Melhardt részére
Mi Békéscsabán vagyunk. Más szervizek szolgáltatásáról nem tudok nyilatkozni. A tempomat beszrelését ebbe a kivitelbe nem vállaljuk.
mazda-auto.hu | 2010-02-16 16:29 András részére
Nagyon ritkán van velük probléma. A sportlégszűrők, vagy a tőmítetlen szívórendszer gyorsan tönkre teheti a légáram mérőket.
Melhardt | 2010-02-16 14:23 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a választ. Egy útat a próba is megér,(majd autóval megyek, ugyis azért van) Csak fontos lenne, hogy Komárom, Székesfehérvár, vagy Pesti szervíz ahól ez kiderül. Továbbra is érdekel a Tempomat beszerelési ára, ha lehetséges? Köszi
Melhardt | 2010-02-16 14:17 András részére
Mivel nálam a H7 kisérleti jellegű (értem ezalatt, hogy bizonytalan, hogy egyáltalanán bennhagyom e a kocsiba) egyelőre nem ajánlom. Egyébként Hon-Kongból származik és 68 db led található rajta. Én mindössze azért pakoltam be a kocsiba, mert kiváncsi voltam, mennyire fogyasztás csökkentő. Ez egyértelműen kimutatható, hiszen a helyzetjelzőkkel, pótféklámpákkal, belső világítással produkált BIZTOS egy literes fogyasztást sikerült elérnem. Sajnos csak kétszáz kilométert tettem meg eddig vele, de rendkívüli időjárási viszonyok közt. Tatabánya-Veszprém útvonalon. Máskor ez az út 14 liter, most 12, de kerülve és hóbuckákon átküzdve. A kerülő +10 kilóméter. Az biztos, hogy gyengébben világít, de én eddig csak nappal használtam, tehát nem tudom egyelőre marad-e a kocsiba. A megtakarítás kb a klima teljesítményével azonos. Igérem visszatérek a dologra. Szerintem egyelőre ne vásárolj, én egyébként 6800Ft-t fektettem bele.
András | 2010-02-16 11:10 Melhardt részére
Szia!
Hol vetted a ledes H7-eseket? Én is gondolkozom a cserén, csak félek hogy a produkált fény mennyisége lényegesen kevesebb mint a halogéné. Te használod, szóval kíváncsi lennék a tapasztalatodra.
Köszi
András | 2010-02-16 10:08
Köszönöm a választ!
Arról esetleg valami info, hogy milyen gyakran szoktak meghibásodni, "fogyóeszközök-e" ezek is?
mazda-auto.hu | 2010-02-16 07:24 Melhardt részére
Igen, a mai nagyteljesítményű generátorok jócskán le tudják terhelni a motort a modern autók sok fogyasztója miatt. A Xenon is jóval kevesebb Ampert igényel a Halogénhez képest.
mazda-auto.hu | 2010-02-16 07:22 Melhardt részére
Sajnos ezt csak a próba után tudjuk megmondani, mert az alvázszám alapján nem elérhető az ide vonatkozó információ. Egyébként 15000,-Ft. Esetleg ha egy kötelező szervizzel össze van kötve a dolog, akkor nem annyira kellemetlen (felesleges út), ha mégsem oldható meg a fedélzeti komputer "életre keltése".