2025. Január 15. Szerda - Lóránt

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


András | 2010-02-17 13:54

Nos, ki lett cserélve a légtömegmérő, a tünetek "enyhültek", viszont most néha nem engedi 3000nél tovább pörögni a motort. Olyan mintha vmi fojtaná. Gépre nem lett rádugva a csere után, gondolom nem szükséges beállítani mint pl a porlasztókat. Van esetleg más ketyere is ezen az ágon, ami meghibásodhat? (turbónyomásmérő, ilyenek...)
Köszi.
(1.6D, Y6 motor)

mazda-auto.hu | 2010-02-16 16:32 Melhardt részére

Mi Békéscsabán vagyunk. Más szervizek szolgáltatásáról nem tudok nyilatkozni. A tempomat beszrelését ebbe a kivitelbe nem vállaljuk.

mazda-auto.hu | 2010-02-16 16:29 András részére

Nagyon ritkán van velük probléma. A sportlégszűrők, vagy a tőmítetlen szívórendszer gyorsan tönkre teheti a légáram mérőket.

Melhardt | 2010-02-16 14:23 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ. Egy útat a próba is megér,(majd autóval megyek, ugyis azért van) Csak fontos lenne, hogy Komárom, Székesfehérvár, vagy Pesti szervíz ahól ez kiderül. Továbbra is érdekel a Tempomat beszerelési ára, ha lehetséges? Köszi

Melhardt | 2010-02-16 14:17 András részére

Mivel nálam a H7 kisérleti jellegű (értem ezalatt, hogy bizonytalan, hogy egyáltalanán bennhagyom e a kocsiba) egyelőre nem ajánlom. Egyébként Hon-Kongból származik és 68 db led található rajta. Én mindössze azért pakoltam be a kocsiba, mert kiváncsi voltam, mennyire fogyasztás csökkentő. Ez egyértelműen kimutatható, hiszen a helyzetjelzőkkel, pótféklámpákkal, belső világítással produkált BIZTOS egy literes fogyasztást sikerült elérnem. Sajnos csak kétszáz kilométert tettem meg eddig vele, de rendkívüli időjárási viszonyok közt. Tatabánya-Veszprém útvonalon. Máskor ez az út 14 liter, most 12, de kerülve és hóbuckákon átküzdve. A kerülő +10 kilóméter. Az biztos, hogy gyengébben világít, de én eddig csak nappal használtam, tehát nem tudom egyelőre marad-e a kocsiba. A megtakarítás kb a klima teljesítményével azonos. Igérem visszatérek a dologra. Szerintem egyelőre ne vásárolj, én egyébként 6800Ft-t fektettem bele.

András | 2010-02-16 11:10 Melhardt részére

Szia!
Hol vetted a ledes H7-eseket? Én is gondolkozom a cserén, csak félek hogy a produkált fény mennyisége lényegesen kevesebb mint a halogéné. Te használod, szóval kíváncsi lennék a tapasztalatodra.
Köszi

András | 2010-02-16 10:08

Köszönöm a választ!
Arról esetleg valami info, hogy milyen gyakran szoktak meghibásodni, "fogyóeszközök-e" ezek is?

mazda-auto.hu | 2010-02-16 07:24 Melhardt részére

Igen, a mai nagyteljesítményű generátorok jócskán le tudják terhelni a motort a modern autók sok fogyasztója miatt. A Xenon is jóval kevesebb Ampert igényel a Halogénhez képest.

mazda-auto.hu | 2010-02-16 07:22 Melhardt részére

Sajnos ezt csak a próba után tudjuk megmondani, mert az alvázszám alapján nem elérhető az ide vonatkozó információ. Egyébként 15000,-Ft. Esetleg ha egy kötelező szervizzel össze van kötve a dolog, akkor nem annyira kellemetlen (felesleges út), ha mégsem oldható meg a fedélzeti komputer "életre keltése".

mazda-auto.hu | 2010-02-16 07:20 András részére

Sajnos nem tudok róla, hogy bárhol is javítanának légáram mérőt. Az új egység ára 69681,-Ft.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó