2024. December 23. Hétfő - Viktória

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Kriszt | 2011-12-20 10:41

Tisztelt Szakértő! Van egy mazda3-os 1.6 CD 2005 11. havi és az lenne a kérdésem, hogy váltóolajat mikor kell benne cserélni és milyen típus való bele!? Sajnos nem találtam erre semmi adatot! Nem volt még benne cserélve tudtommal! Köszönöm a Válaszát előre is!

mazda-auto.hu | 2011-12-20 08:47 Balázs részére

2006 Március 2 előtt gyártott szedánok esetében elsősorban ropogó hangot okozhat a csomagtérben, az egyes ponthegesztések nem megfelelő helyzete, amit persze lehet orvosolni. Minden mást hallani kellene.

Balázs | 2011-12-19 15:54 mazda-auto.hu részére

2006-os sedan mazda 3-ról van szó

mazda-auto.hu | 2011-12-16 09:41 Balázs részére

Melyik karosszéria verzió volt, és milyen jellegű a hang. Elnézést, de a napi feladataim mellett nincs lehetőségem januári hozzászólásokat visszamenőleg megkeresni!

kamikaze1 | 2011-12-16 08:07

Sziasztok! Túlrendelés miatt maradt 10liter DEXELIA ULTRA 5W-30 Mazda olaj literes kiszerelésekben. Esetleg ha valakit érdekelne emilezzen rám. zoltan.levelek@freemail.hu http://ecx.images-amazon.com/images/I/41hasRtsA8L._SL500_AA300_.jpg

Balázs | 2011-12-15 22:34 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Szakértő! A kopogó hang problémája még mindig nem oldódott meg. Igaz nem is mentem idáig utána a szervizbe, csak ezen a héten. Persze nem ismerik a hibát. Az új Mazda hatnál ismerik, hogy az illesztő stift hozzáér az üveghez és az kopog. Azt javasolták, hogy esetleg azt nézzem meg. Ha ön is erre gondolt kérem bólintson, nem kell leírni.:) Ami ismert volt számukra az egy nyikorgó hang a kasztni csavarodásakor a csomagtartóból. De ez valami más... Válaszát előre is köszönöm

Balázs | 2011-12-15 22:28 mazdafan részére

Szia Mazdafan! Megoldódott a kopogó hang problémája a hátsó szélvédőnél? Mert most már tényleg szeretnék utánajárni. Ha igen, akkor megírnád, mi volt az oka?

aqwer | 2011-11-08 17:49

Sziasztok, Van egy problemam a kocsival. Mazda 3 , 1.6, 2004 es. Minden nagyon szepen ment, mar 10.000 km -t tettem bele gond nelkul. Par napja viszon figyelmes lettem egy kerepelo hangra ami nagyon idegesito... felvettem telefonnal kerlek halgassa'tok meg (feltoltottem az internetre) http://www.megafileupload.com/en/file/331694/rossz-motor-hang-m4a.html Megyek vele kb 10 percet, semmi gond, utanna viszont jon egy hang a motorterbol (motorbola a lanc bellul), hallgasd meg. Leallitom a motort 5 percre, es vissza , minden ok csendben megy(azt is hallgasd meg kerlek) http://www.megafileupload.com/en/file/331695/jo-motor-hang-m4a.html Tuti hogy a lanc zorog csak nem tudom miert... a fordulatszamot (alapjarat) allitottuk lejjebb , aztan elvileg vissza most 750RPM en van...! Kuplungot ha benyomom menet kozben akkor nem csinalja vagy csak halkan...de ha allok a kocsival kuplungot benyomom es gazt adok akkor csinalja, motorfekkel csinalja... Valami otlet? Zsir uj olaj van benne. 10w 40 es. Koszonom szepen

mazda-auto.hu | 2011-10-25 09:18 pepsi részére

Az MPS-en esőérzékelős a szakaszos működés, így az biztosan nem alkalmazható.

pepsi | 2011-10-24 20:12

Tisztelt Szakértő! Érdeklődnék, hogy a 2005-ös M3 1.6 benzin 5 ajtós Mazdában a kormánynál lévő ablaktörlő kapcsolót ki tudom-e cserélni az MPS ablaktörlő kapcsolójával, mert azon van első ablaktörlő intervallumon belüli állítási lehetőség. Ha jól tudom, de javítson ki, ha nem. Az a lényeg, hogy van olyan, hogy az ablaktörlő a lassúban már lassú, a gyorsban viszont már gyors. Vagy az egész agyrészt cserélni kell? Illetve, ha ki lehet cserélni csak magát a bajuszkapcsolót, fog-e rajta működni minden funkció? Köszönettel!!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó