2024. November 24. - Emma

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-04-11 14:41 nethyrea részére

Érdemes lenne a váltóban olajat cserélni.

nethyrea | 2012-04-10 13:45

Az a leírásból lemaradt, hogy egy 1992-es 1.6-os mazdáról van szó.

nethyrea | 2012-04-10 12:19

Tisztelt mazda-auto! Lehet, hogy már volt ilyen a hozzászólások között, de nem találtam meg, így ide írom. A problémám a következő: A "HOLD" visszejelző villog a műszerfalon. Már egyből ahogy ráadom a gyújtást. A mazda pár napja van nalam, sajnos a motortérben rágcsáló lakott, így voltak megrágott vezetékek. Az elrágott vezetékek meg lettek javítva, máshol nem találtam rágás nyomokat. A sebességváltón el volt szakadva a "HOLD" gomb vezetéke, az is meg lett csinálva, de továbbra is produkálja a hibát. Valószínűleg emiatt csinálja, hogy kihagyja a 2-es fokozatot, és 4-be már nem kapcsol. Ez a kezelésiében is benne van. Az olajszint megvan, valószínűleg a nyomás is, merthogy már a gyújtás ráadásakor egyből villog a jelző. Milyen hibája lehet? Milyen lehetőségek vannak? Válaszát előre is köszönöm!

zsoltipapa | 2012-04-06 07:59 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen

mazda-auto.hu | 2012-04-05 10:51 zsoltipapa részére

Elképzelhető például, hogy a gyorsítófúvóka nem működik megfelelően (nem "fecskendez" üzemanyagot gázadáskor), vagy valahol fals levegőt szív a motor a karburátor és a hengerfej között.

zsoltipapa | 2012-04-04 12:59

Tisztelt Mazda autó! Nekem 1 mazda 323 1.6 16v 1991-es.Az a problémám hogy akár hova álitom a gyujtást,és mindegy hogy hogy van a levegő álitó csavar álitva,ami ott van a karburátor talp hátulján lent közép tájt,szóval akárhogy próbálom beálitani,de mikor rálépek a gázra elkezd dadogni,és 2,3 másodpercig dadog aztán elkezd gyorsúlni.A gyertyák ujjak,a levegő szűrő,kb 1 éve lett cserélve.Legyen szives tanácsot adni hogy mi lehet a probléma. Köszönöm.

Gabor11 | 2012-04-03 17:03

Helo ! Esteleg , ha valakit erdekel, a Z5-os motor "Muhely kezikonyv" (csak anglolul van). http://www.scribd.com/mobile/doc/57447346?query=Mazda-323-Ba-z5-Dohc-Engine-Workshop-Manual-1994-1999r-En ;)

ungyi | 2012-04-02 11:52 mazda-auto.hu részére

Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-04-02 08:41 ungyi részére

Nem jellemző, hogy szelephézagot kell állítani. Ha nincs jele indítási, vagy teljesítmény problémának, túlzott fogyasztásnak, illetve nincs szelephang, akkor nem szükséges.

ungyi | 2012-04-01 16:31

Heló mazada-auto! Kérdezlek:215 ezer km van a 323-as 1987-es sedánomban / familia/ olajat nem eszi, szépen és jól megy, nincs mellékzörej, de szelepet még nem állítottunk! Kell, lehet vagy késöbb ajánlod? köszönöm:István

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó