2025. Február 25. Kedd - Géza

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-06-11 08:30 cephei részére

"...Ha a belső világítás biztosítéka ki van szedve, leeesik 0.8-ra". Ez a 0,8 tized mit jelent? Elírtad? Hiszen 120 mA = 0,12A. Tehát 0,120 ről nem eshet le 0,8-ra. Ha viszont 1,2 A a nyugalmi áram felvétel, az valóban sok.

cephei | 2012-06-10 23:10 Easyrider5277 részére

Gondolom azért tartott csak 2 percig, mert nem volt ami leszívja.

Easyrider5277 | 2012-06-10 23:02

Na igen. 2 perc alatt nem lehet feltölteni egy akkut. Méresd meg terhelővillával. Üdv.: Easyrider

cephei | 2012-06-10 21:42 Easyrider5277 részére

Ha áll a kocsi kb. 2 hétig, teljesen leszívja. Egyszer 2 hétre kiszedtem feltöltve és töltőre rakva 2 perc alatt fullon volt.

Easyrider5277 | 2012-06-09 21:05 cephei részére

Helló! Ha nem gond írok én is hozzá. Szóval a 120mA az összesen 1,5W. Az semmi. Én megnézném az akkut, gyanús. Üdv.: Easyrider

cephei | 2012-06-09 16:55

1.8, 1995 BA. 120 milliamper körül szívja az akkut. Ha a belső világítás biztosítéka ki van szedve, leeesik 0.8-ra. Állítólag a központi zár modulja hibás, mert hogy az vezérli a belső világítást? Hová van ez elrejtve az ótóban? Ha ki van szedve, központi zár sincs. Újonan egy ilyen mennyi lenne? Vagy horror és inkább bontó?

mazda-auto.hu | 2012-06-07 08:51 ungyi részére

Gyakorlatilag csak karbantartás (olaj,olajszint,szűrők, gyertya), és használat függő az élettartam. Ha ezekre oda van figyelve, akkor szinte örökre elfelejthető a hengerfal/gyűrű kopás.

ungyi | 2012-06-06 21:12

Köszönöm!Azért is csodálkoztam,mert tavaly láttam személyesen egy Osztrák tulajdonban lébő 323-as mazdát,1987-es évjáratú volt, pontosan olyan minz az enyém.Ütött-kopott volt szegény, de 4OO.OOO km volt benne és a gazdája szerint még elmegy, baj nélkül.Talán ha kicsit szolídan kezeli az ember 2OO ezer km után, hasonló eredményre juthat.De az általad említett tényeket eddig nem tudtam,ezért nagyon köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-06-06 09:10 mazda-auto.hu részére

...egyébként nem tudok róla, hogy jellemző lenne valamelyik Mazda korosztályra a probléma. Érdekesség: Korábban pl. a Jaguar 1998 ban megjelent AJ alumínium V8-asával voltak ilyen gondok a megjelenése után és ezért később nem egy nikasilos blokkot a gyár később acél perselyesre cserélt az eladott autókban térítésmentesen. 2000.08-tól már eleve acél perselyekkel készültek az AJ V8-asok.

mazda-auto.hu | 2012-06-06 08:59 ungyi részére

Ebből annyi igaz, hogy ha egy hengertömb alumíniumból készül, akkor a hengerfurat falát vagy be kell vonni egy kopásálló réteggel (általában nikasil), vagy acél hengerperselyt kell alkalmazni. A nikasilos alumínium blokkok sem szoktak összeomlani, bár a korábban alkalmazott magasabb kéntartalmú benzin árthatott a bevonatnak, különösen ha nem túl kifinomult befecskendezéssel párosult (főleg hidegindítás). Az viszont tény, hogy a nikasilos hengereket nem lehet fúrni, hiszen ez a bevonat egy igen vékony réteg. Gyárilag ezekhez a motorokhoz nincs is túlméretes dugattyú.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó