2025. Február 25. Kedd - Géza

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ungyi | 2012-05-29 15:15

T.M-A. Bocsánat-kimaradt,hogy 1987-es 1.5-s sedan, aminek a könyv szerinti alapjárati ford.száma:850 +- 50. köszönöm!

ungyi | 2012-05-29 15:03

T.M-A! 202.000 km-nél mondja a szerelőm,hogy szerinte az olajteknő tömítését ki kellene cserélni. Így van-e /lehet-.e?/ és ez miből látszik, mert a kocsim az olajat nem "eszi". Kérdeznémmég,hogy az alapjáratom mleg motornál 950 és 1000-es fordulatonjár, ami a könyv szerint már magas-gondolom, de nem tudom, mennyiben rejt ez veszéylt? Mi a teendő az alapjárat beállításakor?-köszönöm.

mazda-auto.hu | 2012-05-25 08:39 vinor részére

Elképzelhető, hogy túl nagy a klímakompresszor teljesítmény felvétele. Ez a klíma rendszer dugulására, alhasználódására utal. Érdemes szakemberrel átmosatni a rendszert, majd újra feltölteni.

vinor | 2012-05-24 15:31 mazda-auto.hu részére

Csak alapjáraton tudtam tesztelni álló helyzetben.De menet közben is olyan érzésem van, mintha ki-be kapcsolna.Érezhető a kocsi teljesítményén.Most azt vettem észre,hogy ha nem kapcsolom be a klimát,akkor nem akad fenn az alapjárat meleg motornál üresben.Persze biztosan akkor állíthatom,ha egy-két napig ezt tapasztalom.

mazda-auto.hu | 2012-05-24 08:52 vinor részére

Csak alapjáraton kapcsol ki a klíma a szervó mozgatására? Illetve az autó álló helyzetében nem esik vissza az alapjárat? Ettől függetlenül érdemes lenne egy alapjárati motor testelése melletti alapjárat beállítást végezni/ellenőrizni.

vinor | 2012-05-24 06:00

Tisztelt Mazda-Autó! 1999-es 323F 1.5 kocsim alapjárata fenn akad bemelegedett motornál üresben.Gázadásra általában visszaáll a normális 800-as tartományba.Alapjárati motor,stb tisztítva,légtömegmérő csere megvolt.Viszont a szervokormány mozgatására a klima kikapcsol és vissza.Lehet-e kapcsolat a két hiba között?A klima bekapcsolásakor és a szervo mozgatásakor az alapjárat emelkedik,ahogy kell.De együtt nem működik.Köszönöm

cephei | 2012-05-16 11:45 sheva24 részére

Írtam korábban, hogy fékezésnél és megállásnál rendszeresen lefulladt az enyém. Féktisztítóval kitakarították a fojtószelepházat és azóta nem fulladt le. Persze nem biztos, hogy nálad is ez a probléma, annyira nem értek hozzá, sőt semennyire, de egy próbát megér.

sheva24 | 2012-05-16 09:47

Köszönök mindent!

mazda-auto.hu | 2012-05-16 08:33 sheva24 részére

Önmagában nem, de ha a szerelő nézi a szenzor által küldött adatokat, és bemelegedett motor esetében még mindig csak pl. 40C fok a motorhőmérsékle, akkor észre lehet venni. A gyújtótekercsek darabja 43348,-FT, a szenzor 17519,-Ft.

sheva24 | 2012-05-15 18:41 mazda-auto.hu részére

A jeladó hibát a diagnosztikának nem kellett volna kimutatnia? Mennyibe kerül a jeladó és a gyújtótekercs?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó