2025. Január 9. Csütörtök - Marcell

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-02-10 15:13 Petyosz részére

Ezek közül csak a lambda szonda hibája esetén, de a Mazda műszerrel is kellene kommunikálnia az autónak.

Petyosz | 2012-02-10 12:16

Utánajárok ezeknek köszönöm! Ilyen alkatrész hibáknál nem kéne jeleznie a hibakódot?

mazda-auto.hu | 2012-02-10 08:58 Petyosz részére

Ha a nyomás jó, akkor elsősorban fals levegő ( a légtömegmérő és a motor között tömítetlenség) lambda szonda, gyújtás, vezérlés "elugrott", motorhőmérséklet szenzor...stb..

Petyosz | 2012-02-09 19:05

Az nyomás stabil 3 bar, azt mondták jobb nem is lehetne. A Mazda diagnosztikai műszerrel nem kommunikál az autó. Lehet, hogy megsértődött vagy én nem is tudom. :)

mazda-auto.hu | 2012-02-09 08:44 Petyosz részére

Ha már van egy ilyen hibakód, akkor elsősorban üzemanyag nyomást kellene mérni. Ha ez nem visz közelebb a megoldáshoz (mert jó a nyomás), akkor Mazda diagnosztikai műszerrel is kellene kódot olvasni.

Petyosz | 2012-02-08 21:41

Üdvözletem! Van nekem egy 323f 2.0V6 95-ös. Több baja is volt, amiket javítottam, de egy még van. 18-20 litert eszik , gázadásra rángat, és 800-1500 között ingadozik az alapjáratom. Az üzemanyagnyomás szabályzó solenoidot hozza hibakódnak a lámpás teszttel, viszont a szervízben nem kommunikált a computerrel. van valami ötlet mi lehet a probléma?

mazda-auto.hu | 2012-02-08 11:03 Bukiman részére

Ha nincs mód próbálgatásra, akkor mindenképpen csak azt szabad.

Bukiman | 2012-02-08 09:41 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a gyors választ. Ezek szerint érdemesebb bevásárolni egy adagolót az erősebb autóra, mint kísérletezni a cserével.

mazda-auto.hu | 2012-02-08 08:59 Bukiman részére

Az erősebbnek más a porlasztó/befecskendező egysége, illetve a motor vezérlő egysége is. Ettől függetlenül valószínűleg működni fog, de a motor "kultúrált" járása nem garantált.

to-man | 2012-02-07 18:38 mazda-auto.hu részére

köszönöm, ez egy jó ötlet!!!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó