2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Bukiman | 2012-02-07 14:55

Tisztelt Mazda Fórum. A kérdésem a következő:Adott egy 99-es mazda DITD-m 90 lóval. Erről szeretném az adagolót egy 2003-as 101 lovas DID mazdára átrakni. Elméletileg lehetséges-e a dolog? Milyen eltérés van a két autó adagolója között? Köszönettel!

mazda-auto.hu | 2012-02-07 08:33 to-man részére

Ez egy jó kérdés, de inkább nevezhető hőcserélőnek a kis belső radiátor a vízhűtőn belül, melyen átmegy a váltóolaj, bár valamennyi hűtési feladata is van. Mérni kell a váltóolaj hőmérsékletét, vagy egy kisebb olajhűtőt (pl. motorkerékpár bontóból) el kell helyezni a motortérben, legkésőbb nyár előtt.

to-man | 2012-02-06 20:06 mazda-auto.hu részére

vízhűtővel kapcsolatban még anyit kérdeznék, hogy ha a váltóba menő két csövet ugye nem kötjük be, mert ugye a kézikapcsolásúnál nincs olyan, akor ott nem melegszik túl valami az automataváltóban?

mazda-auto.hu | 2012-02-06 14:21 ungyi részére

Hidegen beindítás után csak 850 a fordulat? Ha csak miután a "dúsítás" leállt esik le a fordulat, majd emelkedik 1000-re, akkor valószínűleg csak alapjárat állító motor testeléses alapjárat beállítás szükséges, de sok minden más is lehet. Akár pl. rossz motor hőmérséklet jeladó.

ungyi | 2012-02-06 13:50

Mégegyszer:1987-es Familia 1.5-ös mzadám alapjárata hidegen szinten van 850! Melegen viszont általában 1000-es fordulaton pörög.Szerintem ez magas, mi lehet a probléma? 200.000 Km. van benne. Köszönöm a választ!

mazda-auto.hu | 2012-02-06 09:30 to-man részére

Cikkszámban van egy kis eltérés, de ha befér, akkor szerintem használható. Az automaták esetében valóban van a váltóolajnak egy "hőcserélője" a vízhűtőn belül.

mazda-auto.hu | 2012-02-06 09:20 miki01gt részére

Sok-sok minden lehet. Lehet a gyújtás elemeivel baj, karburátor dugulás/ gyorsító fúvóka, elrepedt szívócső stb...

mazda-auto.hu | 2012-02-06 09:18 jakab részére

Köszönjük, hogy visszajeleztél.

to-man | 2012-02-05 19:44

Sziasztok! Kérdésem a következő: 323F BA V6 2.0 Automata váltós és a Xedos6 V6 2.0 Automata váltós autóknak a vízhőtője ugyan olyan-e? Mert a 323F BA V6 2.0 -ás vízhűtőből megy 2 db fémcső a váltóba is ami elvileg hűti vagy fűti a váltót, és a kézikapcsolású vízhűtős változatnál nincs ott az a funkció! Segítsetek!

miki01gt | 2012-02-05 13:13 jakab részére

köszi.alapjárat jo(-.-) és mi volt a baja a gyujtásodnak?gyertyákat cserélgettünk nem az a baj.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó