2025. Április 23. Szerda - Béla

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Bukiman | 2012-02-07 14:55

Tisztelt Mazda Fórum. A kérdésem a következő:Adott egy 99-es mazda DITD-m 90 lóval. Erről szeretném az adagolót egy 2003-as 101 lovas DID mazdára átrakni. Elméletileg lehetséges-e a dolog? Milyen eltérés van a két autó adagolója között? Köszönettel!

mazda-auto.hu | 2012-02-07 08:33 to-man részére

Ez egy jó kérdés, de inkább nevezhető hőcserélőnek a kis belső radiátor a vízhűtőn belül, melyen átmegy a váltóolaj, bár valamennyi hűtési feladata is van. Mérni kell a váltóolaj hőmérsékletét, vagy egy kisebb olajhűtőt (pl. motorkerékpár bontóból) el kell helyezni a motortérben, legkésőbb nyár előtt.

to-man | 2012-02-06 20:06 mazda-auto.hu részére

vízhűtővel kapcsolatban még anyit kérdeznék, hogy ha a váltóba menő két csövet ugye nem kötjük be, mert ugye a kézikapcsolásúnál nincs olyan, akor ott nem melegszik túl valami az automataváltóban?

mazda-auto.hu | 2012-02-06 14:21 ungyi részére

Hidegen beindítás után csak 850 a fordulat? Ha csak miután a "dúsítás" leállt esik le a fordulat, majd emelkedik 1000-re, akkor valószínűleg csak alapjárat állító motor testeléses alapjárat beállítás szükséges, de sok minden más is lehet. Akár pl. rossz motor hőmérséklet jeladó.

ungyi | 2012-02-06 13:50

Mégegyszer:1987-es Familia 1.5-ös mzadám alapjárata hidegen szinten van 850! Melegen viszont általában 1000-es fordulaton pörög.Szerintem ez magas, mi lehet a probléma? 200.000 Km. van benne. Köszönöm a választ!

mazda-auto.hu | 2012-02-06 09:30 to-man részére

Cikkszámban van egy kis eltérés, de ha befér, akkor szerintem használható. Az automaták esetében valóban van a váltóolajnak egy "hőcserélője" a vízhűtőn belül.

mazda-auto.hu | 2012-02-06 09:20 miki01gt részére

Sok-sok minden lehet. Lehet a gyújtás elemeivel baj, karburátor dugulás/ gyorsító fúvóka, elrepedt szívócső stb...

mazda-auto.hu | 2012-02-06 09:18 jakab részére

Köszönjük, hogy visszajeleztél.

to-man | 2012-02-05 19:44

Sziasztok! Kérdésem a következő: 323F BA V6 2.0 Automata váltós és a Xedos6 V6 2.0 Automata váltós autóknak a vízhőtője ugyan olyan-e? Mert a 323F BA V6 2.0 -ás vízhűtőből megy 2 db fémcső a váltóba is ami elvileg hűti vagy fűti a váltót, és a kézikapcsolású vízhűtős változatnál nincs ott az a funkció! Segítsetek!

miki01gt | 2012-02-05 13:13 jakab részére

köszi.alapjárat jo(-.-) és mi volt a baja a gyujtásodnak?gyertyákat cserélgettünk nem az a baj.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó