2025. Január 10. Péntek - Melánia

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-01-04 15:59 medvekoma részére

Próbáld meg! Évjárat/motor

medvekoma | 2012-01-04 15:55 mazda-auto.hu részére

Koszonom! Ha holanap elmegyek egy autosboltba, kerhetem igy, hogy mazda 323-hoz kernek homerseklet szenzort?

mazda-auto.hu | 2012-01-04 15:27 medvekoma részére

A motorral szemben állva a hengersor jobb oldalán van. Nem feltétlen egyezik meg más típusok szenzorával. Ne felejtsd el, hogy látatlanban minden csak tipp. Persze nagy rá az esély, hogy ezzel az alkatrésszel legyen a probléma.

medvekoma | 2012-01-04 15:11 mazda-auto.hu részére

Van benzin is. Akkor az a szenzor lesz.Merre talalom? Ha az rossz, akkor ha bemegyek egy alkatresz boltba, kerhetem igy, hogy homerseklet szenzor, vagy van mas neve is ?

mazda-auto.hu | 2012-01-04 13:11 medvekoma részére

Ha van benzin is, akkor valószínűleg a hőmérséklet szenzor nem tudatja a vezérlő egységgel, hogy hideg a motor, ezért dúsítani kellene. Tehát a motor hőmérséklet szenzort kell ellenőrizni.

medvekoma | 2012-01-04 09:58

Sziasztok! Eloszor is BUEK1 Kerdesem: 1991-es 323-as benzines mazdam van. Reggelente kb. 10 perc kell,hogy beinduljom a kocsi. Addig csak porgeti, neha elkapja de rogton le is all. A gyujtasom rendben, mindenhol van szikra, a gyertya kabelek is ujjak.

mazda-auto.hu | 2012-01-03 15:38 LacyLacy részére

A másik fórumban már válaszoltam.

LacyLacy | 2012-01-02 23:21

Van egy 1999es Mazda 323F-em 1.5 ös 88Le motorral :) És azt szeretném megkérdezni, hogy a középső konzolon levő óra alapból nem világít, vagy csak az enyémből égett ki az izzó? :)

mazda-auto.hu | 2012-01-02 09:25 Whisper részére

Elképzelhető, hogy a légtömeggel, vagy szívócső nyomás mérésével van probléma, hiszen felsőbb fokozatokban mindkét érték nagyobb, így ez is köthető probléma a seb fokozathoz. A párás idő pedig akár kontakt problémára is utalhat, de a "sűrűbb" levegővel is lehet összefüggésben.

mazda-auto.hu | 2012-01-02 09:23 cephei részére

Az akksit például egy megváltozott áramfelvételű riasztó is gyorsabban leszívhatja, de használt akkumulátornál, két hét még annyira nem is számít gyorsnak. A gombok állása nem számít. A riasztó biztosan nem gyári, meg kell keresni, hogy milyen típusú, ez után lehet forgalmazót keresni!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó