2024. November 25. Hétfő - Katalin
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
MOTOROLAJ 5-10.
Közvetlen befecskendezés.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Sorozatgyártású WANKEL rendszerű MAZDA erőforrások I.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
szmore | 2011-07-15 22:29
gyanitom, hogy ha lambda szonda lenne, akkor teljesen hidegen nem kellene jelentkeznie a problemanak. 60 fokos motorhomerseklet alatt a lambda syondak nem szolnak bele a keverekkepzesbe. elso diagnosztizalasnal leszedtuk rola a teljes kipuff rendszert, katalizatorral egyutt. a hiba maradt.:(
a heten azzal maszatoltam, hogy mertem a MAF szondat meg a gazpedal szenzort, de egyik sem ad valtozo volterteket. (azaz olyat amilyet kellene).
ha minden igaz jovo heten megerkezik egy pot-MAF szenzor, akkor mar tobbet tudok. sajnos a takaritas nekem nem segitett. szalszakadas nincs benne, elektronika agyonkapszulalva, olyan , mint egy repulogephajtomu :)szorult egy kis esz a tervezojebe :)
attika323 | 2011-07-15 18:11 mazda-auto.hu részére
és nem lehetcséges hogy a lambda sonda csinálhatsa vagy a katalizátor...
szmore | 2011-07-15 12:07
a neniked anonymous :)
Anonymous | 2011-07-15 11:36 Hozzászólás szerkesztése
szilard,
szerintem nem irhatom ide a linket, de keress ebay-en. a hollandoknal talasz 50-80ezer kilometeres elosztokat.
nekem is v6osom van, es nagyjabol hasonlo a problema, de nem terhelesnel, hanem hirtelen gazadasnal jelentkezik.es mivel a szgep nekem se jelez semmit, igy eleg sotetben vagyok.Bekescsaban sikerult mericskelni(halas koszonet erte), a lambda szondak nem teljesitenek ugy, ahogy kellene, de ugye ha ott lenne a baj, akkor hidegen nem szorakozna.
egy bukaresti kolleganak allitolag a maf szondacsere oldotta meg a nyugjet.mondjuk asse olcso mulatsag.
mar arra is gondoltam, hogy megfott a HF tomitesem, mert bugyborekolt, de felul bugyborekolt a csonel, ammeg nem sokat szamit. halistennek nem szedettem szet a motort.
A baj, hogy nem tudom mikor bizhatok a szamitogepben, es mikor nem.
ha okosabb vagyok, szolok
mazda-auto.hu | 2011-07-11 08:16 attika323 részére
Sok minden lehet. A kipufogó tömítetlensége igazából akkor zavar bele a motor működésébe, ha az oxigén szenzor és a motor között lyukas. Lehet motorhőmérséklet szenzor, fals levegő, rossz alapjárati beállítás (..és a szabályzó motor mindig korrigál)..stb..
attika323 | 2011-07-10 09:46
Tisztelt Mazda autó! mazda 323f,1.8,95 évjárat, mi a baja hogy melegen le fel szaladgál az alapgáz lehetséges hogy fars levegöt kapna mert vetem erszre hogy valahol jukas a kipüfögö és atol csinálna köszi elöre...
mazda-auto.hu | 2011-07-08 13:17 Szilard részére
Köszönjük a visszajelzést! Egy kor felett viszonylag gyakori a V6-os elosztó probléma, ezért is hiánycikk a bontókban.
Szilard | 2011-07-08 09:42
Tisztelt Mazda-auto
Mivel igértem megirom.
Meglett végre a 323F V6 probléma oka, gyujtás eloszto belseje többhelyen repedt, ezen felül osztófedél is repedt, szénkefe elégve tövig emiatt ott hatalmasat áthuz.
Mivel ujonnan 200e körül van, bontottban nincs. Körül kell néznem milyen lehetőségeim vannak.
Már levelezek amerikai gyártókkal, ugy néz ki 70 alatt meguszom jó minőségben.
Köszönöm a segítségét
zot | 2011-07-07 14:52
Köszönöm, próbálkozom ezzel, illetve így!
mazda-auto.hu | 2011-07-07 14:40 zot részére
Gyakorlatilag bármi lehet, de ennél a típusnál első számú esélyes lehet a gyújtótrafó hiba...de nagyon sok minden más is lehet. Valós idejű diagnosztikával ha sikerül a hiba jelentkezését elkapni, gyakorlatilag azonnal megállapítható mi a gond.