2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


zot | 2011-07-07 11:10

Legutóbb tegnap csinált ilyet, többször is, most próbáltam indítani és semmi. Nem indul és amikor elveszem a gyújtást, akkor a benzinszivattyú 2 másodpercre beindul...

zot | 2011-07-07 10:53

Tisztelt Szakértő! 323f, 1,5 I, Zl-es motorkódú, 1999-es Mazdám egy ideje gondol egyet és leáll, alkalmanként ránt egyet a motor - mint amikor kihagy a gyújtás. Voltam vele itt-ott, de sehol semmi ötlete nem volt senkinek. Ha van rá remény, hogy közelebb kerüljek a megoldáshoz ilyen módon, pontosítanám a tüneteket, mert nem szeretném, ha valami pancser szerelőnél a fél autót ki kellene cserélni, mire rájön a problémára. Mazda szerviz pedig a környékünkön sincs. Előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2011-07-06 15:54 gatosz részére

Nem tudunk.

gatosz | 2011-07-06 10:12 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen!
Méretet sem tudnak mondani?

mazda-auto.hu | 2011-07-06 08:55 gatosz részére

Ha dobfékes, akkor a belső csapágy 7165,-Ft, a külső 8951,-Ft, a szimering pedig 1697,-Ft. Csapágyszámot nem tudok adni.

gatosz | 2011-07-05 15:15

Tisztelt Mazda autó!
1985-ös 323 f 1,3 Mazdám van ki kellene cserélnem a hátsó csapágyakat, mennyibe kerülne önöknél?
Illetve mekkorák a méretei a csapágyaknak, mert lehet, hogy csapágy boltban is meg tudnám venni?

mazda-auto.hu | 2011-07-04 11:08 flori111 részére

Először szűkíteni kellene a kört, hogy az ülésbe szerelt "zselés paplan" sérült, vagy annak érzékelője, vagy esetleg kontakthibával állsz szemben itt, vagy valahol máshol.

flori111 | 2011-07-02 09:29

Tisztelt Mazda-Autó!Az autómat állandó szerelőhöz viszem,legutóbb a klímahűtőt cseréltettem minden tartozékával.Eközben megsérült a jobb oldali légzsák ülőlapi érzékelője,hibakód 48.Jó viszonyt tartunk,ezért valamilyen olcsó megoldást,információt kérek javítására vonatkozóan! Más:Régebben kértem segítséget az alapjárat ingadozásával kapcsolatban,pl.fennmaradt,ill. fogyasztók bekapcsolásával leesett.Az autó sokat javult az alapjárati potméter beállításával.Az autóm 1999.12.havi 1498cm ,4 ajtós.A segítséget előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2011-06-29 09:57 Rado részére

Mindenképpen célszerű a vezető és feszítő görgőt is cserélni. Ennél a kivitelnél még 90000 km-enként kell cserélni a vezérműszíjat.

Rado | 2011-06-29 05:34

Tisztelt Mazda-Autó!
Érdeklődni szeretnék, hogy a 1998. évjáratú 323F 1,5 kocsimon hány kilométer után kell vezérműszíjat cserélni.A gepjarmuvet 150-ezer kilometerrel vasaroltam, azota raktam meg bele 10ezret.Ha cseres elegendo lecserelni a vezermuszijat, vagy ennyi km.nel a gorgok is cserere szorulnak? Alvázszám: JMZBJ14L201128013 Válaszát előre is köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó