2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Bexa | 2011-06-24 12:33

Fantasztikusan fogalmaztam az előbb, kérek mindenkit, nézze el nekem...A index és a komplett lámpa külön van egymástól, az index nem jelentett kihívást.

Bexa | 2011-06-24 12:31

Helló!
Egy 86-os 323-am van ( nem tudom, hogy A,B,C,D,E,F,G vaghy az ABC melyik betűje szerepel a száma mögött), amivel az lenne a gondom, hogy, nem tudom kicserélni a jobb első izzóját. Amennyire lehetett csavarhúzóval elemeire szedtem, két összetartóv fémpöcköt is leszedte, és meg se nyikkan...Mi a különleges búralevarázsoló módszer titkos módszere? Segítene valaki?
Köszi, Bexa

mazda-auto.hu | 2011-06-24 10:36 Szilard részére

Koszos injektor is okozhat ilyet, de gyújtás is. Mivel viszont csak terhelésen jelentkezik a probléma, így csak menet közben, vagy fékpadon lehetne vizsgálni, hogy a rángatásnál volt-e gyújtás kimaradás, vagy esetleg egyes adatok hogyan változtak? A V6-osok esetében a gyújtáselosztó jeladójának hibája sem ritka. Csak kompletten van elosztó, és általában bontottban is hiánycikk.

Szilard | 2011-06-24 09:08

Tisztelt Mazda-Auto

Pár honapja(5 oldallal
viszább) irtam a 323F V6 problémámrol.
"323F 2.0i V6, néha egyet egyet ránt, torpan kis fordulaton terhelésen 1000-1800 között"

Azota ki lett cserélve a pillangoszelep ház, tp szenzorral együtt.
Ki lett cserélve a légtömegméro, sajnos egyik sem hozott megoldást.

Mivel hidegen nem csinálja, csak ha bemelegedett ezért gondoltam o2 szenzorokra
de lehuztam oket egy hete ugy járok és igy is csinálja.

Koszos injektor okozhat ilyet?
Esetleg vezérmutengely jeladó, vagy fotengely jeladó?
Ac relé, b.pumpa, koszos tank, üzanyag szuro?
Katalizátor?


Csak az a fura hogy hidegen egyáltalán nem csinálja, hogombára gondolnék de az nemrég lett cserélve
meg teljesen más hiba jelenséget mutatott, ingadozo alapjárat lefulladás stb.. de most semmi ilyen nincs.

mazda-auto.hu | 2011-06-23 08:19 balint1122 részére

A váltókar és a sebváltó közötti elemek, tehát a rudazat.

balint1122 | 2011-06-22 17:04

mit ért az alatt hogy müködtető mechanika?:D:D

mazda-auto.hu | 2011-06-22 08:48 szmore részére

Kiderül, köszönjük a visszajelzést!

szmore | 2011-06-21 14:47

harom het utan ugy nez ki megvan a rangatas hiba. mostanra veszitettem annyi vizet hogy gyanus legyen. gazadasnal bugyborekol a kiegyenlito tartalyban a viz, erosen valoszinu, hogy belesurit a hutorendszerbe. remelem csak tomites...

udv,

mazda-auto.hu | 2011-06-20 07:57 balint1122 részére

Ellenőrizd a működtető mechanikát, ha az rendben, akkor sajnos le kell vennia váltót.

balint1122 | 2011-06-17 12:52

Akkor sem sajna:S

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó