2024. November 25. Hétfő - Katalin
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactiv-G. A benzines.
MOTOROLAJ 5-10.
Közvetlen befecskendezés.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Sorozatgyártású WANKEL rendszerű MAZDA erőforrások I.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
Bexa | 2011-06-24 12:33
Fantasztikusan fogalmaztam az előbb, kérek mindenkit, nézze el nekem...A index és a komplett lámpa külön van egymástól, az index nem jelentett kihívást.
Bexa | 2011-06-24 12:31
Helló!
Egy 86-os 323-am van ( nem tudom, hogy A,B,C,D,E,F,G vaghy az ABC melyik betűje szerepel a száma mögött), amivel az lenne a gondom, hogy, nem tudom kicserélni a jobb első izzóját. Amennyire lehetett csavarhúzóval elemeire szedtem, két összetartóv fémpöcköt is leszedte, és meg se nyikkan...Mi a különleges búralevarázsoló módszer titkos módszere? Segítene valaki?
Köszi, Bexa
mazda-auto.hu | 2011-06-24 10:36 Szilard részére
Koszos injektor is okozhat ilyet, de gyújtás is. Mivel viszont csak terhelésen jelentkezik a probléma, így csak menet közben, vagy fékpadon lehetne vizsgálni, hogy a rángatásnál volt-e gyújtás kimaradás, vagy esetleg egyes adatok hogyan változtak? A V6-osok esetében a gyújtáselosztó jeladójának hibája sem ritka. Csak kompletten van elosztó, és általában bontottban is hiánycikk.
Szilard | 2011-06-24 09:08
Tisztelt Mazda-Auto
Pár honapja(5 oldallal
viszább) irtam a 323F V6 problémámrol.
"323F 2.0i V6, néha egyet egyet ránt, torpan kis fordulaton terhelésen 1000-1800 között"
Azota ki lett cserélve a pillangoszelep ház, tp szenzorral együtt.
Ki lett cserélve a légtömegméro, sajnos egyik sem hozott megoldást.
Mivel hidegen nem csinálja, csak ha bemelegedett ezért gondoltam o2 szenzorokra
de lehuztam oket egy hete ugy járok és igy is csinálja.
Koszos injektor okozhat ilyet?
Esetleg vezérmutengely jeladó, vagy fotengely jeladó?
Ac relé, b.pumpa, koszos tank, üzanyag szuro?
Katalizátor?
Csak az a fura hogy hidegen egyáltalán nem csinálja, hogombára gondolnék de az nemrég lett cserélve
meg teljesen más hiba jelenséget mutatott, ingadozo alapjárat lefulladás stb.. de most semmi ilyen nincs.
mazda-auto.hu | 2011-06-23 08:19 balint1122 részére
A váltókar és a sebváltó közötti elemek, tehát a rudazat.
balint1122 | 2011-06-22 17:04
mit ért az alatt hogy müködtető mechanika?:D:D
mazda-auto.hu | 2011-06-22 08:48 szmore részére
Kiderül, köszönjük a visszajelzést!
szmore | 2011-06-21 14:47
harom het utan ugy nez ki megvan a rangatas hiba. mostanra veszitettem annyi vizet hogy gyanus legyen. gazadasnal bugyborekol a kiegyenlito tartalyban a viz, erosen valoszinu, hogy belesurit a hutorendszerbe. remelem csak tomites...
udv,
mazda-auto.hu | 2011-06-20 07:57 balint1122 részére
Ellenőrizd a működtető mechanikát, ha az rendben, akkor sajnos le kell vennia váltót.
balint1122 | 2011-06-17 12:52
Akkor sem sajna:S