2025. Április 23. Szerda - Béla

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-08-24 10:01 pee323 részére

Mindenképpen egy gyertya cserével kell kezdeni! Ezekben a kisebb feszültségű rendszerekben még gyakrabban kell cserélni.

pee323 | 2011-08-23 14:09 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen a választ!
Nem bírtam magammal, lementem az autóhoz. Lambdát nem tudtam most mérni, nem volt kedvem elpöfögni a benzint belőle azért hogy felmelegedjen a motor, pénteken úgyis megyek majd vele vagy 50km-t.
A jeladót majd megnézem, remélem elég megmérni környezeti hőmérsékleten, helyben t*kön szúrnám magam ha azt ki kéne bányászni onnan. Benzinnyomás méréséhez sajnos nincs felszerelésem. A légtömegmérő zárt állapotban jónak tűnik, a pillangószelep állásérzékelő is működik, viszont pár mm-vel el van forogva, legalábbis még azelőtt rövidzárba megy a felső két érintkező, mielőtt koppanásig nyitnám a szelepet. Az probléma lehet, hogy a karter visszavezetés csöve nagyon el van tömődve? Át lehet rajta fújni, és ha lehúzom a csövet, akkor lefulladáshatárig lassul a motor, de alig 1-2mm rés van a rengeteg mocsok miatt a csőben. Ha befogom a cső végét, akkor visszatér alapjáratra. A gyertyák nagyon-nagyon régiek, ki se tudtam szedni őket, még régebben próbáltam. Gyújtástekercs ellenállásra rendben. Primer 0,8 ohm, szekunder 16kohm.
Erősen gyanakszom a lambdaszondára, ami még gagyi utángyártottban is 10 ezer jó magyar forint.. Na meg azt kierőszakolni onnan, az is szép meló lehet..

mazda-auto.hu | 2011-08-23 13:36 pee323 részére

A motor hőmérséklet jeladót is érdemes megnézni, sőt lehet ezzel kellene kezdeni. A benzinnyomás is lehet gond. A hibakód olvasásban nem segíthetek, de lehet anélkül is menni fog.

pee323 | 2011-08-23 12:03

Üdv!
86-os B6 motoros BF 323 sacc/kb 15 litert kezdett el enni pár hete. Lambdát, légtömegmérőt, foyltószelep állás érzékelőt gondoltam első sorban megnézni/megmérni. Esetleg a PCV szelepnek lehet köze hozzá? Szeretnék olvasni egy hibakódot is, a hibakód kijelzést tudom hogyan kell elindítani, viszont a csatlakozón nem tudom hova kellene kötni egy ledet vagy egy sípolót. Ebben tudsz segíteni, vagy hétpecsétes üzleti titok? Esetleg más ötletek erre az undorító nagy fogyasztásra?

gmarci | 2011-08-19 17:02 mazda-auto.hu részére

Nagyon köszönöm a készséges segítséget, így már világos!

mazda-auto.hu | 2011-08-18 08:59 gmarci részére

A fél coll 12,5 mm, azaz oldalanként 6,25 mm szélesedés kifelé és befelé. Viszont a 7mm-es ET csökkenés miatt ez kivül 6,25 mm+7 mm lesz, belül 6,25mm-7mm a túlnyúlás változás a korábbi felnihez képest.

gmarci | 2011-08-17 22:41 mazda-auto.hu részére

Nagyon köszönöm! Ez azt jelenti, hogy a felni külsö oldala 7 mm-rel jön kifelé, míg a fél coll szélesség-különbségböl fennmaradó kb. 5 mm van befelé? Vagy épp fordítva?

mazda-auto.hu | 2011-08-17 08:17 gmarci részére

Van 6x15-ös gyári is ET45-tel. Ehhez képest az a 7 mm ET eltérés a sárvédők irányába, nem fog gondot okozni.

gmarci | 2011-08-16 17:11

Sziasztok!
98-as JMZBA-s 323S-re szeretnék alufelnit. Ha jól tudom a gyári felniméret 5,5X14, 4X100X54, ET45. A kérdésem az lenne, hogy müködhet-e 6X15 ET38-as felnin 195/50-es gumival. Elöre is köszönöm a segítséget!

orotva | 2011-08-12 11:43

Köszönöm a válaszát! Remélem meg tudom csináltatni pár nap alatt és elindulhatunk. Szép napot!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó