2025. Január 11. Szombat - Ágota
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
contrebqsse | 2011-04-29 21:02
Üdv!
Budapesti Mazdás vagyok.
Szeretnék tetőcsomagtartót venni 2002 mazda 323f 1.6-os 5 ajtós mazdámhoz, de nem tudom milyet tudnék venni.
Gondolom fixpontos kellene ugyanis vannak csavarmenet helyek a tetőben. A thule keresője ugyanakkor a hagyományos verziót dobta ki számomra.
Tudana valaki pontos információval szolgálni,m ilyen csomagtartóra lenne szükségem?
köszönettel? contrebasse
gyuri8200 | 2011-04-29 15:51 mazda-auto.hu részére
Én veszprémben lakom, nem hiszem hogy a közel jövőben járok önök felé. Csak kiváncsi lettem volna, hogy esetlegesen mekkora a probléma és milyen anyagi vonzata lehet.
mazda-auto.hu | 2011-04-29 14:03 gyuri8200 részére
Ezt így nem adhatom meg. Esetleg szervizünkben szívesen segítünk.
gyuri8200 | 2011-04-29 12:50
Tisztelt Cím!
Nekem van egy Mazda 323F 1,6i TE 2003.05. havi gépjárművem. Néha jobb oldalt alul villog (négy hosszút maj 7 rövidet) a légzsák figura ha jol mondom. Azt halottam hogy a villogás a hibakódot jelenti, ami itt a 47. Mi lehet a hiba oka és mit akar ez jelenteni.
Köszönettel!
evilbill | 2011-04-24 13:20
Tisztelt Mazda-autó!
323F 1,6i TE (98 LE) 2002. évjáratú autóhoz mennyibe kerül az elektromos fékerő elosztó?
Köszönettel:
Szilard | 2011-04-14 19:24
Azt nem tudom hogy lötyög e, de hétfőn ki lesz cserélve az egész fojtószelepház, majd visszajelzek hogy megjavult e tőle vagy sem.
Utána akkor kompresszio mérés a köv. lépés, mondjuk megy mint a barom akárcsak uj korában szerintem megvan mind a 145 ló.
Addig is köszönöm az ötleteket.
mazda-auto.hu | 2011-04-14 09:01 Szilard részére
Az jó ötlet volt.
Kompresszió mérést, esetleg veszteségmérést kell végezni.
A fojtószelep nem tud lötyögni a házban?
Szilard | 2011-04-13 21:13
Igen hidegen is csinálja.
Nem függ a viz hömérséklettől.
Gondoltam én is a szivosor alatti tömitésre, gazdagon megfujtam féktisztitoval körbe ott is mind a kettő hengerfejnél, de meg se moccan a stabil alapjárat nem jutott be sehol.
A nem teljesen zárodó szeleppel mit lehet csinalni, ill. hogy lehet megbizonyosodni róla?
mazda-auto.hu | 2011-04-13 08:38 Szilard részére
Elsősorban fals levegőre gondolnék pl a szívóöntvény és hengerfej-fejek között. Akár egy nem teljesen záródó szelep is okozhat hasonló jeléenséget. Mivel hidfegen is csinálja, ezért az oxigén szenzor kizárható, hioszen az ilyenkor még nem avatkozik be a szabályzásba. Ha csak melegen csinálná, akkor az is esélyes lenne, ha utángyártottal lett cserélve.
Szilard | 2011-04-12 21:43
Mazda-auto,
vagy esetleg valaki akinek van ötlete, mert én már kifogytam :((
323F 2.0i V6, néha egyet egyet ránt, rángat kis fordulaton terhelésen 1000-1800 között, és folyamatosan hullámzo motor erő, lüktetés egyenletes vagy félgáznál ugyanebben a fordulatszám tartományban
Melegen hidegen mindig csinalja.
Alapjárat szép egyenletes, egyébként 2000 felett kisimul és huz is rendesen.
Amiket már cseréltettem, csinaltattam rajta, csak hogy kizárhassuk ezeket:
-ECU semmi hibakodot nem irt be
-O2 szenzorok cserélve
-Vizhőfok jeladó cserélve max 4000 km van bennük
-Gyertyák cserélve
-Gyári gyertyakábelek cserélve NKG-ra
-Légszürő cserélve
-Légtömegmérőt tisztitva
-légtömegmérő kimérve voltmérővel
-EGR szelep tisztitva, ledugozva
-Injektor tisztitót bezinbe kapott
-OMV 100-as al is csinalja
-féktisztitóval körbefujkáltam de nem szív sehol falsot
-pillangószelep-ház tisztitva
-tp szenzor kimérve, ohmra és voltra is (0.48v és 3v között dolgozik 2 végállás, ezt probaltam athangoltam 0.52v -re valamit mintha valtozott volna talan 1300-1800 kozott csinalja mostmar csak, de ha e felé megyek már megzavarodik az ECu, rossz lesz az alapjárat)
Kifogom cserélni kompletten a fojtószelep házat, tp szenzorral, alapjárati motorral egy másik használtra, utolsó ötletként.
Osztófejtől lehet ez a hiba?
csak az egy 165e -es móka, sehol nem találtam bontottan :(