2025. Április 24. Csütörtök - György

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-05-27 10:35 szmore részére

Mi köszönjük a látogatást!

szmore | 2011-05-27 09:11

köszönök szépen mindent :)

üdvözlettel

mazda-auto.hu | 2011-05-26 08:24 Flingel részére

1. Akár összefüggés is lehet, viszont nem tudom megmondani a távolból, hogy mi a probléma. Mivel a motortérben is lehet hallani a szuszogást, meg kell keresni, honnan jön.
2. Ha bevált egy olaj, ami ráadásul kompromisszumok nélkül az egyik legjobb, miért kell egy gyengébb minőségűre váltani? Persze ha anyagi okai vannak, az más. A keverést egyébként semmiképpen nem ajánlom. Leegyszerűsítve a dolgokat, gyakorlatilag kiütik egymást az olajok jó tulajdonságai.

Flingel | 2011-05-25 15:46

Tisztelt Mazda-Auto!

Eddig mindig hasznos segítséget kaptam, így a következő kérdésemmel is hozzátok fordulnék:

2000-es Mazda 323 1,5 BJ Sedanom van.

1. Régebben már említettem, hogy hideg motornál magas hirtelen az indulási ford. szám (2500/min)majd pár mp. után normalizálódik 1600 körül. Lyuk volt a kipufogó katalizátor előtti csövén, azóta behegesztve. Viszont a jelenség nem szűnt meg, és hallok egy erős szuszogó zajt, amikor hidegen hirtelen gázfröccsöt adok. (vagy kettesben terhelve kicsit erősebben lépek oda) Ez normális, vagy lehet összefüggés a magas hidegindítási ford.számmal?

2, Most Mobil 1 New Life 0W-40-es olaj van a kocsiba (147e km), nem ette az olajat. Rövidesen olajcsere, gondolkozom a Synt S 5W-40-esben.. de maradt még fél liter 0w-40-esem. Keverhető a kettő, vagy felejtsem ezt el? :)

Köszönöm a választ előre is!

mazda-auto.hu | 2011-05-25 08:20 szmore részére

Válaszoltam.

szmore | 2011-05-24 16:23

koszonom,

email ment

udvozlettel

mazda-auto.hu | 2011-05-24 16:09 szmore részére

Be kellene jelentkezni, így senkinek nem kell várnia. 66/430-585, vagy varga@mazda-auto.hu

szmore | 2011-05-24 12:31

Udvozlom, co meres nem volt, de leszedtuk a dobokat a katalizatorral egyutt es ugyanez a jelenseg.a dignosztikara kulon be kell jelentkeznem (nagyvaradrol jonnek)vagy megoldhato barmikor?
Udvozlettel,

mazda-auto.hu | 2011-05-24 10:49 szmore részére

Természetesen a diagnosztika segít kiszűrni a hibát. A katalizátor nincs "összeomolva"? CO?

szmore | 2011-05-24 08:34

udvozlom,

motorhőfok szenzor probacsere, elosztófedél és elosztópipa próbacsere megvolt. sajnos nem segített. az elektromos rendszer tegnap kerult atnezesre, semmi.
kerdesem lenne, hogy motordiagnosztikával esély van-e kiszűrni barmit, és hogy Önöknél ez megoldható-e egy 95ös kocsinál.
üdvözlettel

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó