2025. Január 11. Szombat - Ágota

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


medvekoma | 2011-03-10 20:18 mazda-auto.hu részére

Megnéztem, nincs. Akkor lehet, hogy a jeladó?

mazda-auto.hu | 2011-03-10 15:42 medvekoma részére

..és ha trafóból jövő főkábelre közvetlenül teszel egy gyertyát?

medvekoma | 2011-03-10 13:10 mazda-auto.hu részére

Semmi szikra nincs. Az elosztófedél,a rotor, a trafó új.

medvekoma | 2011-03-10 13:10 mazda-auto.hu részére

Semmi szikra nincs. Az elosztófedél,a rotor, a trafó új.

mazda-auto.hu | 2011-03-10 12:10 balazs90 részére

Más a gyári cikkszáma a szondáknak, lehet, hogy működik, de nem lesz optimálisan, így lehet, hogy literekben mérhető majd 100km-enként a többlet fogyasztás.

mazda-auto.hu | 2011-03-10 11:08 medvekoma részére

Ahogy Zolika67 is írja, ha a gyújtótekercstől "jön" a szikra a központi kábelen, viszont a gyertyák nem adnak szikrát, akkor vagy a főkábel és a gyertyakábelek között nincs átvitel (rotor, elosztófedél), vagy gyenge a feszültség az ívképződéshez a gyertyákon. A gyertyakábelek motor testre (gyertyapipa nélkül) adnak szikrát?

balazs90 | 2011-03-10 11:05

Sziasztok!!

A 1995ös évjáratú 323 Fes mazdában 3 vezetékes lambda szonda van, a 96os, ugyanolyan motorral szereltben pedig 4 vezetékes, elvileg kapott plusz egy testszálat.

96osba lenne belerakva a 3 vezetékes lenne valami különbség, vagy valami negatív hatás?

Köszönöm.

PEPE | 2011-03-09 18:39

Sziasztok! Van egy, karburátoros 1,6os Mazdám 92-es, motorszám B6422269 A Kérdésem az lenne, hogy át lehet-e állítani hogy etanollal működjön! Úgy tudom, hogy etanolból többet kell hogy kapjon a motor (Pl: fúvókacsere) elméletileg nem bonyolult! Gyújtást, vajon kell állítani, illetve káros lehet a motorra?

Zolika67 | 2011-03-07 22:06 medvekoma részére

Azt mindenképp nézd meg holnap.Hengerenkénti,vagy központi befecskendezős a motor?

medvekoma | 2011-03-07 21:48 Zolika67 részére

Ja arra a rotor alattira, arra a nagyra. A fedélben lévő szerintem nem nagyon mozog.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó