2025. Január 11. Szombat - Ágota
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó
Szilard | 2011-02-28 09:23 mazda-auto.hu részére
Mit tettél a világ legkisebb V6-osával?
Tényleg érdekel mi volt, nehogy én is hasonlóba fussak. Gondoltam nem olyan drága a gy.csre munkadijjal sem, ha nem is oldja meg, megér egy próbát. Mert felujitani nem fogom, ebbe az utcába nem akarok bemenni annyit nem költök rá.
mazda-auto.hu | 2011-02-28 09:04 Szilard részére
15 évvel ezelőtti Mazda szerviz nyitásunk kezdeti éveiben egy-két autón megpróbálkoztunk ezzel a megoldással (csak szelepszár szim, és gyűrűcsere), de nem vezetett eredményre, csak akkor, ha koksz miatt voltak megszorulva a gyűrűk, nem pedig kopottak voltak.
V6-os K-s motorral kapcsolatban saját példámon is tanultam akkori autómon (MX-3 1,8i V6), és azóta is bánom. :-(
mazda-auto.hu | 2011-02-28 08:56 medvekoma részére
A motor-karosszéria- akkumulátor testkábel jó?
Zolika67 | 2011-02-27 18:49 medvekoma részére
Szia!
Szerintem az új rotor is áthúzhat a tengelyre:(,vagy a főkábel is lehet szakadt a trafó-elosztó közt.Próbáld meg ,hogy valaki indítózik,és közben tartsd a főkábelt a rotorközepéhez.Ha áthúz a szikra a rotorra,akkor az hibás.
bpeter | 2011-02-27 17:52
Helló Mazda autó.
Van egy 323 94-s 1,7d Van Mazdánk. Hengerfejes lett a drága.
De, nem tudjuk hol? 5 nyomáspróbán volt már 3 műhelybe is elvittem mert 2-300 km után kinyomja a vizet a túlfolyón keresztül.
Cseréltünk h.csavarokat, össze lett köszörülve, mindig új Ritz tömítés lett belerakva.
Vízpumpa, termosztát jó.
De, mindig kinyomja a vizet és reggel nagyon nehezen indul.
Lenne-e valami javaslat, ötlet. Mert az autószerelőm már kezd bele betegedni és a nyomás próbázok csak váltig azt hajtogatják, jó.
Köszönöm.
Szilard | 2011-02-27 16:41
Tisztelt mazda auto.
Többször említve volt itt a fórumon hogy "A Mazdák esetében csak gyurucsere, hengerfúrás és dugattyúcsere nélkül nem jó megoldás."
Ez mit jelent pontosan, nem használna sokat az olajfogyaszásnak csak szimplán a gyűrűcsere, vagy arról van szó hogy ártana neki ez a megoldás?
KF V6 motorral kacsolatban kérdezem, ami tudomásom szerint aluminium ötvözetű hengerfejjel és blokkal rendelkezik.
Ebből kiindulva elméletben kophatott csak a gyűrű nagyobb mértékben, csökkentheti az olajfogyasztást csak a gyűrűcsere?
medvekoma | 2011-02-27 13:27 mazda-auto.hu részére
Az elosztófedelez, és a rotort kicseréltem, vadonat új, de még mindig fennáll a probléma.
medvekoma | 2011-02-25 11:54
Köszönöm a segítsége
mazda-auto.hu | 2011-02-25 10:17 medvekoma részére
Nincs Hall jeladó, hiszen még megszakítós a gyújtáselosztó. Viszont ha a tekercstől van nagyfeszültség az elosztófedélig, akkor a megszakító dolgozik. Elsősorban a gyújtáselosztót kellene átvizsgálni.
medvekoma | 2011-02-25 05:29 mazda-auto.hu részére
Az alvázszámom:
JMZBG12C200145296
Ha Hall jeladó probléma lesz, akkor hol találom azt a jeladót?
Köszönettel:
Hóra Richárd