2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Szilard | 2011-02-28 09:23 mazda-auto.hu részére

Mit tettél a világ legkisebb V6-osával?

Tényleg érdekel mi volt, nehogy én is hasonlóba fussak. Gondoltam nem olyan drága a gy.csre munkadijjal sem, ha nem is oldja meg, megér egy próbát. Mert felujitani nem fogom, ebbe az utcába nem akarok bemenni annyit nem költök rá.

mazda-auto.hu | 2011-02-28 09:04 Szilard részére

15 évvel ezelőtti Mazda szerviz nyitásunk kezdeti éveiben egy-két autón megpróbálkoztunk ezzel a megoldással (csak szelepszár szim, és gyűrűcsere), de nem vezetett eredményre, csak akkor, ha koksz miatt voltak megszorulva a gyűrűk, nem pedig kopottak voltak.

V6-os K-s motorral kapcsolatban saját példámon is tanultam akkori autómon (MX-3 1,8i V6), és azóta is bánom. :-(

mazda-auto.hu | 2011-02-28 08:56 medvekoma részére

A motor-karosszéria- akkumulátor testkábel jó?

Zolika67 | 2011-02-27 18:49 medvekoma részére

Szia!
Szerintem az új rotor is áthúzhat a tengelyre:(,vagy a főkábel is lehet szakadt a trafó-elosztó közt.Próbáld meg ,hogy valaki indítózik,és közben tartsd a főkábelt a rotorközepéhez.Ha áthúz a szikra a rotorra,akkor az hibás.

bpeter | 2011-02-27 17:52

Helló Mazda autó.

Van egy 323 94-s 1,7d Van Mazdánk. Hengerfejes lett a drága.
De, nem tudjuk hol? 5 nyomáspróbán volt már 3 műhelybe is elvittem mert 2-300 km után kinyomja a vizet a túlfolyón keresztül.
Cseréltünk h.csavarokat, össze lett köszörülve, mindig új Ritz tömítés lett belerakva.
Vízpumpa, termosztát jó.
De, mindig kinyomja a vizet és reggel nagyon nehezen indul.
Lenne-e valami javaslat, ötlet. Mert az autószerelőm már kezd bele betegedni és a nyomás próbázok csak váltig azt hajtogatják, jó.
Köszönöm.

Szilard | 2011-02-27 16:41

Tisztelt mazda auto.

Többször említve volt itt a fórumon hogy "A Mazdák esetében csak gyurucsere, hengerfúrás és dugattyúcsere nélkül nem jó megoldás."
Ez mit jelent pontosan, nem használna sokat az olajfogyaszásnak csak szimplán a gyűrűcsere, vagy arról van szó hogy ártana neki ez a megoldás?

KF V6 motorral kacsolatban kérdezem, ami tudomásom szerint aluminium ötvözetű hengerfejjel és blokkal rendelkezik.
Ebből kiindulva elméletben kophatott csak a gyűrű nagyobb mértékben, csökkentheti az olajfogyasztást csak a gyűrűcsere?

medvekoma | 2011-02-27 13:27 mazda-auto.hu részére

Az elosztófedelez, és a rotort kicseréltem, vadonat új, de még mindig fennáll a probléma.

medvekoma | 2011-02-25 11:54

Köszönöm a segítsége

mazda-auto.hu | 2011-02-25 10:17 medvekoma részére

Nincs Hall jeladó, hiszen még megszakítós a gyújtáselosztó. Viszont ha a tekercstől van nagyfeszültség az elosztófedélig, akkor a megszakító dolgozik. Elsősorban a gyújtáselosztót kellene átvizsgálni.

medvekoma | 2011-02-25 05:29 mazda-auto.hu részére

Az alvázszámom:
JMZBG12C200145296

Ha Hall jeladó probléma lesz, akkor hol találom azt a jeladót?
Köszönettel:
Hóra Richárd

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó