2025. Április 24. Csütörtök - György
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2011-03-01 09:55 bükköny részére
Nem nevetünk, el van rejtve a tankban a szivattyúnál.
Szilard | 2011-03-01 00:03
Az előőbbi hsz-t én irtam. Valahogy anonym lett.
Anonymous | 2011-03-01 00:02 mazda-auto.hu részére Hozzászólás szerkesztése
Kösz hogy leirtad a storyt.
Más kérdés. Gyujtótrafó mennyibe kerül 323F V6 2.0i - 95-ös járgányhoz?
Hámy darab van benne?
bükköny | 2011-02-28 19:55
Köszönöm a gyors választ.Lenne még egy kérdésem.Ne nevessetek ki, de ezen a típuson hol találom a benzinszűrőt,mert nem találom.Lehet,hogy kiveri a szemem, de akkor sem.Ami a tűzfalon van és hasonlít rá, az állítólag csak egy levegőztető tartály.Előre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2011-02-28 15:40 bükköny részére
Lehet például oxigén szenzor (lambda szonda), de akár benzin ellátási hiba is.
bükköny | 2011-02-28 12:42
Sziasztok!Van egy 98-as 323-om.Alvázszáma JMZBJ12L200109860.A problémám akövetkező:Hidegen 1800-2200-as fordulat között betorpan ovatos gyorsításnál.vagy enyhe emelkedőn.Néha melegen is csinálja. A trafók,gyújtókábelek.gyertyák.légmennyiségmérő már cserélve vannak de mindíg csinálja.Multkor levettem az aksit akkor egy napig jó volt de ahiba vissza tért.Mi okozhat még ilyen hibát.Válaszotokat előre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2011-02-28 10:46 bpeter részére
1.A nehezen indulás oka akár az is lehet, hogy nem a megfelelő magasságú hengerfej tömítés került az autóba, hiszen 3 különböző magasságú van gyárilag, de lehet kompressziós, izzításos, adagolós probléma is, de akár az is, hogy víz folyik vissza a hengerbe-hengerekbe.
2. Végig kell nézni az összes pontot, ahol a kipufogógáz érintkezhet a vízkörrel. Akár az is lehet, hogy a hűtővíz nem kering a hűtőben (vízpumpa, eldugult hűtő), és ez okozza a túlnyomást.
bpeter | 2011-02-28 10:35 mazda-auto.hu részére
Igen végeztünk meleget is.
És ki volt már szedve az egész motor és az is volt nyomáspróbán. Utána mind a két felület össze lett köszörülve.
Mi abból gond. a henger fejet h a nyomás kinyomja a vizet a tartályon keresztül.
mazda-auto.hu | 2011-02-28 10:22 bpeter részére
Mi van, ha nem is a hengerfejben van a repedés. Melegen is végeztek nyomáspróbát a hengerfejen?
mazda-auto.hu | 2011-02-28 10:19 Szilard részére
Sajnos az olajfogyasztás miatt (használtan vettem) csak szelepszár szimeringeket, illetve gyűrűszettet cseréltünk, mivel a hengerek szépek voltak. De az olajfogyasztás maradt, attól függetlenül, hogy 5000 km-enként kapott teljesen szintetikus olajat. Nagyon megbántam, hogy nem lett fúrva a motor, hiszen a szétszerelés járulékos költségei is igen magasak, mivel csak gyári alkatrész mehetett :-) bele. gyakran nézték 15 évesen is új autónak (gyári fényezéssel !!!), leültetve, szélesítve, sallangmentesítve. Szerettem, bánom, hogy eladtam.