2024. November 27. Szerda - Virgil

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Easyrider5277 | 2009-08-17 15:34

Azt szeretném megtudni, hogy az 1991-ben kiadott BG-s mazdákon a 3 ill. 4 ajtós kiviteleknél egyezik a futómű?

degamma | 2009-08-15 12:26 bv részére

német bontóból került be a komplett kompresszor valakinek akinek végül nem kellett így került hozzám. A csavar az egészbe hogy nem akartam meg venni csak a csapágyat kicserélni de végül is igy jobban jártam.

bv | 2009-08-12 14:03 degamma részére

Kicsit utána nézegettem.... Mi is lett kompletten cserélve? Mert klímakompresszor akárhol nézem 80e alatt nem áll meg... (de inkább 150e körül vannak) Az meg kicsit irreálisnak tűnik. Vagy csak nekem?

bv | 2009-08-12 13:20 degamma részére

Hm... Hát kösz a jó híreket :-) Akkor utánanézek/nézetek ennek.
Üdv!

degamma | 2009-08-11 14:34

bv hali
Sajna nekem menet közben kellett késsel elvágnom a szíjat utána egy horror lett volna csak maga a csapágy csere igy egy komlett szivattyú lett felrakva bontott. ha jól emlékszem 25 volt a szivattyú én cseréltem viszont feltöltést újra állni kellett. 13 ezer a vákuumozás olaj meg a hűtő közeg reagessel.

bv | 2009-08-10 20:04 degamma részére

Ejha.... Akkor lehet, hogy már most érdemes lenne megnézetni? Neked amúgy folyamatosan csúszott, vagy mint nekem, hogy csak bekapcsolás után pár másodpercig?
Mennyibe került a javítás?

Előre is köszi!

degamma | 2009-08-10 15:36

sziasztok

Nekem is volt hasonló tapasztalatom a szíj csúszással kapcsolatban.
A klíma kompresszor csapágya lehet behalva.Saját tapasztalat eleinte csak csúszott aztán beállt. Füstölt az ékszíj.Minden előzetes reakció nélkül.









bv | 2009-08-10 13:55 mazda-auto.hu részére

Köszönöm, akkor próbálkozunk tovább vele. Hátha egyszer sikerül megtalálni az optimális feszességet.

mazda-auto.hu | 2009-08-10 12:54 Regu részére

16cm-es kerek. ( Mazda 323F BA hátsó ajtó )

mazda-auto.hu | 2009-08-10 12:52 bv részére

Feszítéssel lazitással ki lehet nyomozni, de nem szabad túl szorosan hagyni a szíjat.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó