2024. November 27. Szerda - Virgil

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-07-21 12:52 bellerr részére

Nehéz erre válaszolni. Elvileg nem kellene, hogy rozsdásodjon az autó, de az üzemeltetési-környezeti körülmények hatására bizony előfordul. Szakszerű és körültekintő javítással jó eséllyel el lehet kerülni az újabb roszdásodást.

Egyébként például elterjedt rossz szokás, hogy sokan az autót a nap végén, közvetlenül leállás előtt mossák le, így az eldugott járatokból, ajtókból nem tudja a menetszél és a napsütés kiszáritani a nedvességet. Az így használt autók karosszériája hamarabb enged a rozsdának.

hbalázs | 2009-07-21 09:57

Jó napot!
1992-es 1.3 B karburátoros Mazdam rángat és leáll!
Ennek a problémának lehet az oka a rossz alapjárati mágnesszelep?!
Üdv

mazdasamsung | 2009-07-20 20:34

Helló mindenkinek üdv
mazda-auto.hu
Egy 323f 1.5
99 év BJ kódos
van .
A minap érdekes dolgot fedeztem fel mikor hideg indítás történt vagy is első indítás azon a napon.
A lényeg az,hogy egy olyan füstfelhőt nyomott mint egy 1.5 lada .
Mi lehet a baja ? Mostanában van egy kis füst szaga is ,pedi szinte sosem volt .
Segítsetek mi lehet a baja?
Talán a lambda szonda ?
Előre is koszi a választ.

DonD | 2009-07-18 09:58

Sziasztok!

2001–s 323F 1.5 5 ajtós Mazdában tönkrement az ABS vezérlő. Azt szeretném megkérdezni, hogy mennyibe kerül az új, valamint a bontott alkatrész.
Válaszotokat előre is köszönöm.

orotva | 2009-07-15 20:43

Sziasztok!
Kérem, ha valaki volt már hasonló helyzetbe mondja el a véleményét. Ugyanis egy hónapja vettem egy 323-as Mazdát és 350 km után rángatózás után leállt. Kétszer újraindítottam, majd pár km után végleg leállt a motor. Bevontattam szervízbe, majd néhány nap után hívtak, hogy kész van. A számítógép nem jelzett hibát, olaj és olajszürő csere történt. Állítólag utána indult és azt mondták hogy konkrétan nem tudják a hiba okát, esetleg a főtengelynél lévő érzékelő (jeladó) okozhatta,de nem cserélték ki, mert nem jelzett a számítógép hibát rá. Kérem a segítségeteket, hogy mit tegyek? Elindulhatok vele egy 2000 km-es útra, vagy adjam el? Köszönöm, hogy írtok! Béla

béci | 2009-07-14 17:54

Sziasztok!
Kb egy hónapja vásároltam 1999-es, 1,5-ös 323-as mazdát. Egy heti használat után kb 80-as sebességnél,olyant csinált mint amikor alacsony fordulatnál magasabb fokozatba rakjuk, jól rángatott! Utána kb 350 km megtétele után ismét ezt csinálta és leállt a motor. Második próbálkozásra újraindult, de úgy 20 km megtétele után ismét leállt és nem tudtam elindítani. Az autó azóta szervízbe van és nem tudják mi a baja! Ha valaki tud valamit tanácsolni azt megköszsönném,mit tegyek hová forduljak, mert lassan egy hete és semmi.....Előre is köszi!

bellerr | 2009-07-11 22:59

Sziasztok!
A véleményeteket szeretném kérni. Van egy 323 F-es Bj mazdám. 6 éves kora előtt behívták a márkaszervizbe mert 6 éves koráig ugye garis a kaszni. Hát bevittem lekezelték a két hátsó kerékdob szélet mert rozsdásodás jelei mutatkoztak. Kicsit furcsálltam, hogy hogy a pékbe lehet ez az autó nem volt törve és 5 és fél évesen rohad.... mert ha egy lada lenne az természetes! Megcsinálták mondták hogy ezzel egy darabig biztos nem fog rozsdásodni! Na most kb 6 hónapra rá hogy javították lejárt a gari elvittem egy másik probléma miatt és lám lám az autó láthatóan a lekezelt felületen ismét rozsdásodik! Na ez hogy lehet. Esetleg másnak is van ilyen problémája, lehet hogy egy enyhén hibás kasznis szériát kaptam ki és jövőre eladhatom az olvasztóba ? Persze először bedobták, hogy sajnos előbb vagy utóbb szabni kell a kerékdobot ami kb. fényezéssel együtt min 300.000 huf! Na ekkor elöntötte az egyamat a gőz!! Most egyenlőre ott tartunk bevállalták hogy megint megpróbálják kijavítani csak most jobban odafigyelnek!!! Szerintetek meglehet egy ilyen rozsdásodást hosszú távon állítani? Eddig meg voltam elégedve a mazdával, de most kezdek kiábrándulni belölle.

mazda-auto.hu | 2009-07-06 12:51 baZseeKa részére

A dízel felfogatásainak más a cikkszáma. A vezetékelés, vezérlés természetesen teljesen más.

baZseeKa | 2009-07-03 17:25

http://carphotos.cardomain.com/ride_images/1/2775/2901/6936450001_large.jpg

ilyen típus.. nem turbós első kerekes..

baZseeKa | 2009-07-03 17:20

Sziasztok! lenne egy olyan kérdésem, hogy Mazda 323-ad 1.8 dízel autóba ki szeretném cserélni egy 1.6-os benzinesre.. milyen akadályokba ütközhetek.. ? felfogatás teljessen stimmel..? amit bele szeretnék tenni az injektoros.. teljessen át kell vezetékelnem, vagy könnyebb lenne 4 karbit feltenni.. ? roncsderbire készül =) előre is köszönöm mindenkinek.. Szép Napot!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó