2024. December 23. Hétfő - Viktória
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
BZ | 2015-05-02 08:07 Juhasz89 részére
Szia,
próbáld ki a Forscant (http://forscan.org/).
2003-as MPV-m van, és nekem ez volt az egyedüli ilyen jellegű program, ami tudott kommunikálni az ECU-val.
Juhasz89 | 2015-05-01 17:42
Tisztel Fórumozók!
Van egy 2001-es 323-asom (BJ). Van egy ilyen adapterem: http://www.metroman.hu/product/CMS9209-OBD2-bluetooth-autodiagnosztika-hibakod-olvaso-torlo
Valakinek van esetleg tapasztalata hasonló kütyüvel? Az én autómmal nem tudom működésre bírni. Próbáltam a kormány alatt levő csatlakozóval, az eszközhöz csatlakozik telefonnal és laptoppal is, de az ECU-val nem tud kommunikálni. A motortérben levő diagnosztikai csatlakozóval ugyan ez a helyzet. Ezzel a megoldással próbáltam átalakító hiányában: http://mazda323f.ucoz.hu/forum/22-263-1
Az adapter egyébként pl Suzuki alto-val hibátlanul működik...
Valaki tud esetleg segíteni?
mazda-auto.hu | 2015-04-24 08:29 szilas90 részére
Van nyomásszenzor, mely a kompresszor védelmét szolgálja, és kikapcsolja azt, ha túl kevés a gázmennyiség. Egy klímaspecialista céget érdemes felkeresni.
szilas90 | 2015-04-23 21:05
Jó Napot!
Klíma problémával fordulnék önökhöz! Egy mazda 323f ditd 2.0 diesel 2000-es évjárat!
Az lenne a kérdés hogy van e valami érzékelő ami kikapcsolja a kompreszport ha túl alacsony a gáz nyomás, mert a kompresszor nem indul el! vagy a nagyobbik baj hogy esetleg elromlott a kopresszor? ki lehet ezt anélkül próbálni a komresszor működésést anélkül hogy szét keljen szedni az autót elsőre? válaszát előre is köszönöm!
Tisztelettel: Tóth Szilárd
mazda-auto.hu | 2015-04-17 15:49 mazda-auto.hu részére
A jelenlegi egy darab kulcs átkódolása, majd az új kulcs ehhez kódolása nem lehetséges, csak az immo egység cseréjével.
mazda-auto.hu | 2015-04-17 12:51 evilbill részére
Alvázszám alapján lehet távirányítót és kulcsot rendelni. Ha még meg van a kulcs szám (alumínium biléta),. akkor eleve a zárhoz megfelelő kulcs érkezik. Az immobilizerrel mindenképpen össze kell "tanítani" a kulcsot, és csak hivatalos Mazda márkaszervizben oldható meg. A távirányító szintén rendelhető.
evilbill | 2015-04-16 08:25
Bocsánat! Úgy tünt, hogy a hozzászólásaim nem kerültek elküldésre.
evilbill | 2015-04-15 20:12
Tisztelt Mazda-Autó!
2002. évjáratú 323F BJ autóm kulcsa elveszett. Ezen a kulcson volt a táviránytó is, a másik kulcshoz nincs. Érdelkődöm, hogy milyen lehetőség van az immobilizier átkódolására, új kulcs másolására, vagy egyéb más biztonságos megoldásra.
Válaszát előre is köszönöm.
mazda-auto.hu | 2015-04-15 10:54 TeJay részére
Nem feltétlenül szorul a szivattyú, talán csak laza az ékszíj, esetleg kopott, vagy a szíjtárcsa is kopott.
TeJay | 2015-04-14 20:12
Egyátalán jól gondolom hogy az a szervó? Vagy mi lehet?