2025. Január 15. Szerda - Lóránt

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


laci | 2007-08-01 12:59

Köszönöm a válszt.

mazda-auto.hu | 2007-08-01 12:54

Minden 10000km-motorolaj+olajszûrõ, minden 20000km-gyújtógyertya+levegõszûrõ, minden 40000 vagy 2 év-fékfolyadék+üzemanyagszûrõ, minden 100000km-vezérmúszíj+ékszíjak+hajtómûolaj.

laci | 2007-08-01 09:12

1,3 bocs

mazda-auto.hu | 2007-08-01 08:41

Milyen motor van benne?

laci | 2007-08-01 08:05

Legyetek szívesek leírni a kötelezõ szervízperiódusokat ellenõrzések, beállítások, cserék vonatkozásában javasolt gyártó vagy márka megjelölésével az 1995-ös 323 BG Family-nél. Most 93 ezer km a futásteljesítmény . Köszönöm.

bilon | 2007-07-30 20:36

köszi a gyors választ!
mostmár csak meg kell találni a megfelelõt...de elég kicsi a kínálat...

mazda-auto.hu | 2007-07-30 08:39

A 323-as inkább a beltér szélességében szûkebb, egyébként nem kisebb jelentõsen a Hármas-nál. A 323-as egyik felszereltségi fokozata sem jött ki gyárilag digitális klímával. Utólag beszerelhetõ volt egy digitális szabályzó, ami most is rendelhetõ. A négy légzsák az utolsó szériában már benne volt. A dízelekben csak külsõ hõmérséklet mérõ volt, komputer nem. Volt CE, Exclusiv és TE felszereltségi fokozat. Gyakorlatilag mindhárom típusban (323-626-Premacy) ugyanaz a motor volt. Anélkül, hogy az "úgyis csak jókat írunk" vádja alá kerülnénk, tényleg nem tudunk rosszat mondani ezekrõl az autókról. A futómû gyakorlatilag 200000km-ig problémamentes még itthon is. Nagyon fontos a szervízkönyv (valódi), vagy valami igazolás, hogy el lettek végezve idõben az olajcserék, illetve 90e, vagy 105e km-nél a szíjcsere. Persze, ha a szíjcserének nincs nyoma és jár a motor még, akkor a vásárlás után is azonnal kicserélhetõ a szíj, de ilyenkor alkudni kell. Természetesen korábban komolyabban sérült autót nem ajánlunk megvásárolni. Sajnos pillanatnyilag ilyen autónk nincs. Köszönjük a jó szavakat!

bilon | 2007-07-29 10:56

Üdv!
Elõször is gratula a fórumhoz! Példás hozzáállás!
ami a részemrõl a lényeg!
Szeretnénk lecserélni az autónkat, és mazdát nézünk. 323,626, premacy (ebben a sorrendben), kb 2001-2002-es évjárattól, dízelt. Elsõ kérdésem, hogy motorikusan mennyire leharcolható a mazda dízele. másodszor. mekkora méretbeli különbség van a 3-as és a 323-as között. (Mivel 3-ast ki tudok próbálni, a 323-as meg elég ritka...)
ill. mik voltak a 323-as felszeréltségi szintjei. van-e benne fedcomp, autoklíma, oldallégzsák...stb. ja és tudtok-e jó eladó 323-as dízel mazdát, ami az elkövetkezõ 3-4 évben hiba nélkül teljesít még 70-80e km-et! :))
elõre is köszi
p

mazda-auto.hu | 2007-07-28 12:04

Gyári újat mondjuk nálunk, használtat valamelyik nagyobb bontóban. Pl.: Csepel, Bp....de például Oszi is járatos "bontós témákban", õ vagy valaki más lehet, hogy "közelebbit" tud mondani. Reméljük, olvassák a kérésedet és válaszolnak!

Anita | 2007-07-28 11:48

Sziasztok!
Összetörtem a Mazdám elejét (323F 97es, 1.5 kékeszöld) szükségem lenne egy elsõ lökhárítóra. Van ötletetek merre keressek?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó