2024. November 28. Csütörtök - Stefánia
Mazda 323
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2007-07-09 16:28
Ez az egy szûrõ van. Elképzelhetõ, hogy te a szivattyúházzal (ebben van benne a szivattyú körül) együtt vetted meg. A hátsó ülõlapot kivéve hozzáférhetõ.
Lalito | 2007-07-09 16:16
Illetve még azt kérdezném, hogy a szereléshez akkor ezekszerint a tankot is le kell venni? Vagy van az utastérbõl valamiféle szerelõnyílás?
Lalito | 2007-07-09 16:13
Köszönöm.Azért kérdeztem , hogy hogyan néz ki mert én vettem egy üzemanyagszûrõt, amire azt mondták ,hogy 2000-es évjárattól jó.Henger alakú és van egy bemeneti és egy kimeneti kis csõ rajta a két végén. Ezekszerint az nem jó? Vissza kell cseréltetnem?
mazda-auto.hu | 2007-07-09 16:02
Ebben a 323-asban az üzemanyag szivattyúval egy blokkban van a szûrõ, a tankba belesüllyesztve. Ettõl függetlenül cserélhetõ, az ára 11658,-Ft.
Lalito | 2007-07-09 14:17
Sziasztok. Azt szeretném megkérdezni, hogy MAZDA 323 2002, 1598, alvázszáma:jmzbj12m210423746 és motorszáma:zm491208
hol található az üzemanyagszûrõ, és hogyan néz "az" ki?
Köszönöm a segítséget.
vereblajos@chello.hu
mazda-auto.hu | 2007-07-03 08:00
ha1rri - Minden bakot átnéztél? A váltó oldalit is? Egyébként akár féltengely is lehet. Volt már rá példa.
deniel323f | 2007-07-02 10:16
Sziasztok! 1997es 323f 1.5i-t keresnék papírok nélkül! Sajnos az enyémnek hátra lett fésülve az orra...
Akár külföldre is mennék érte!Jó lenne ha sötétkék lenne de minden megoldás érdekel! Ha valaki esetleg tudna segíteni kérem írjon erre a címre mailt vagy vegyen fel MSN: ajlavcortana@freemail.hu
ha1rri | 2007-07-01 17:56
Szervusztok!
Egy 91-es 323f-esem van (1.8 DOHC) a gondom az lenne hogy a motor fõleg 1-2 2-3 ba váltáskor nagyot ránt az autón és hallani 1 kis koppanó hangot is a motor felõl! Régóta vezetek és nem hinném hogy a kuplungolásommal lenne baj, mert az autó csak akkor nem rángat ha szabályosan 1-2 mpig csúsztatom a kuplungot! Ha rázós terepen (kavicson) megyek lassan akkor is hallani ezta kopogós hangot. néha váltás után 1-2 mpcel az autó még ugrig is egyet. a motortartó bakokat már átnéztem és semmi repedés vagy a perselyben mozgás. Egyébként normál haladásnál már semmilyen furcsa dolog nem tapasztalható!! Valami támpontot tudnátok adni??
Elõre is köszi: István
mazda-auto.hu | 2007-06-29 11:36
Lehet Lambda szonda, esetleg légmennyiség mérõ, illetve akár más is. Javasolnánk egy mûszeres alapbeállítást. Pl.: az alapjárati gondokat a hûtõvíz nem megfelelõ szintje is okozhatja.
roooob | 2007-06-29 11:21
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni a következõben:
Van egy `96-os 323F 1.5 BA autóm, és mostanában egy elég kellemetlen hibával találkoztam. Hideg motornál nincs baj, de ha a "legzordabb" körülmények között, pl. bpesten csúcsforgalomban haladok vele 1-es 2-esben kb. egy fél órát a dugóban és jól felmelegszik, egyszer csak alacsony (2000 alatti) fordulaton elkezd "dadogni" a motor, amit csak úgy tudok elkerülni, ha folyamatosan 3000 körülre pörgetem és igyekszem ott tartani (ha utána kiérek a pályára és tudom 4-5-ben nyomni 3000 felett, akkor semmi baja nincs). A kihagyások alacsony fordulaton, hirtelen nagyobb gázt adva (pl. 2-esbe váltás, kövér gáz) fokozottan jelentkeznek, és egy alkalommal addig fajult, hogy teljesen lerobbantam, indítani is alig lehetett, majd szétszereltem a gyújtáselosztót, kipucoltam, összeraktam (addig lehûlt a motor valamennyire) és akkor újra tudtam vele haladni. Az elosztófedelet kicseréltem, egy ideig azt hittem, hogy jó, de megint elõfordult azóta a jelenség. Lambda szonda? gyújtótrafó? AC pumpa? üzemanyagszûrõ? Vajon mit kellene cseréltetnem? Olvastam róla, de nem értek hozzá: a légmennyiségmérõ nem tudom micsoda... esetleg az is szerepet játszhat a dologban? Ha bármit tudnátok segíteni, elõre is köszönöm!
üdv:
r