2024. December 28. Szombat - Kamilla

Mazda 323

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Joe | 2013-03-10 10:09

Sajnos a 323f nem lesz jó bele én is cseréltem már csak a sedan. és csak a huzatot nem lehet lefejteni az ülő részenm mert ott varva van a szivacshoz is. de a támlán a huzatot le lehet cserélni ott nincs varva. és az anyos üléssel nem lehet összecserélni a huzatokat máshogy van a minta.

323SDN | 2013-03-09 23:41

Sziasztok! BA-s 96' decemberi 323-as sedanom van, és az első üléseit cserélném, mert elhasználódott szövet. Kérdésem, hogy az ugyenebben a szériában gyártott 323F-es első ülések ugyanolyanok, bele tudom tenni a sedanba mindenféle buherálás nélkül? Előre is köszönöm a választ!

zsotya | 2013-03-09 21:33

Tiszteletem! Segítséget szeretnék kérni,mazda 323 1991 1.6 16v.Az alapjárattal van problémám,egyszer rendesen jár a motor,és utána elkezd dadogni,Kisidő mulva megint beál normális alapjáratra,és ismét elkezd dadogni.De ha megyek az autóval,akkor nincs gond,csak az alapjárattal van probléma.Segítségét előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2013-03-08 10:18 adampepe részére

A Mazda kicsivel még több. Egyes autós elektronikai boltokban van ilyen.

adampepe | 2013-03-07 16:15

Értem, köszönöm szépen a segítséget, hamarosan kipróbálom, és majd megírom, hogy mire jutottam. Egy olyan gondom lenne még, hogy a motortérben lévő 80A (MAIN) biztosíték, valahogy kókányolva, forrasztgatva van, kiszedtem, gondoltam veszek egyet. De szinte egyik autós boltban sem jártam sikerrel, megkérdeztem a Suzuki márkaszervízben, ott mondták, hogy ilyet tudnak rendelni, de csak 2805Ft-os (!!) horroráron. Ez tényleg ennyire drága? És esetleg hol tudnám beszerezni (olcsóbban) ?

mazda-auto.hu | 2013-03-07 07:53 adampepe részére

Ha van egy multimétered, akkor azon át kell dugni a piros csatlakozót az ampermérő aljzatba. lecsatlakoztatod az akkumulátor pozitív, vagy negatív kábelét, és a multiméter egyik kábelét a leszerelt akku kábelhez, a másikat az üres akku sarura csatlakoztatod. Kb. 5 másodperc várakozás után a műszer a nyugalmi áramefelvétel értékét fogja mutatni. Ha semmi utólagos nagy áramfelvételű extra nincs az autóban, akkor maximum 0,2A lehet. Természetesen gyújtáskulcs ne legyen a zárban, és minden ajtó legyen becsukva. Ha riasztód van, akkor az is legyen élesítve, mint ahogy szokásosan áll az autó. A motorháztető kapcsolót valamivel nyomd le, hogy a riasztó ne aktiválódjon.

adampepe | 2013-03-06 16:29

Nem jön belőle folyamatos búgó hang, csak addig, amikor összeérintem a kábeljét, a folyamatos 12V-os kábellel, és megpróbálja kitolni az antennát (kb 10-15 sec). Korábban nem volt ott ott semmi a rádió helyén, csak kábelek ,ide lett bekötve a rádió. Hogyan tudnám kimérni a folyam atos áramfelvételét,és esetleg kikötni a motort?

mazda-auto.hu | 2013-03-06 14:32 adampepe részére

Amennyiben folyamatosan zúgás jön az antenna irányából, akkor csak a motorja lehet az. Elvileg a gyújtáskulcs nélkül nem lehetne feszültség alatt, de ki tudja, korábban mit kötözgettek át? Ha kulcs nélkül nem zúg, akkor is lehet egy nyugalmi áram felvétel mérést végezni.

adampepe | 2013-03-05 22:01

Üdv. Lenne egy elég nagy problémám. Mikor megvettem a kocsit, a rádió helyén csak vezetékek lógtak, ki lett próbálva, melyik-melyik vezeték, és ugye kiderült az is, hogy melyik az elektromos antenna bekapcsoló vezetéke, amikor 12V kapott, elindult a motor. Nos azóta, hiába van bekötve, hiába van egymagába a kábel, állandóan szívja valami az akksimat. Az előtt nem volt ilyen gond, azóta jelentkezett, amióta ki lett próbálva az antenna, ami mellesleg, csak búg, de nem csinál semmit, az antenna marad ott ahol van. Kipróbáltam, hogyha ki veszem a vezetőnél lévő biztosíték táblából a ROOM 15A biztosítékját, akkor nem szívja le az akksim, gondolom ezen a biztosítékon keresztül kapja az áramot az antenna. Mi lehet a gond? Folyamatos áram alatt lehet a motorja, és ezért szívja az akksim? Hogyan lehet kikötni az antennát legalább, ha meg is csinálni nem tudom? Örülnék, ha tudnátok segíteni, mert nagyon sz@r reggelente biztosíték ki-be rakosgatással indulni...

pee323 | 2013-03-05 15:39 mazda-auto.hu részére

Köszi, ki fogom próbálni. Egyelőre viszonylag jó eredményt értem el az üléseken a penészírtó/kárpittisztító kombóval, de a padló és az övek ocsmányak maradtak.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó