2025. Április 22. Kedd - Csilla
Mennyire megbízható a Mazda 6?
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Mazda3 teszt.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
Oszi | 2007-04-20 16:37
Ma beszeltem a szervizvezetovel es o is azt mondta hogy teljesen alaszedet kormanynal a szervo miatt lehet ez a beremeges(ahogy a szervo nyomast szabalyoza)remelem jol emlekszem arra hogy mit mondot,de hozza tette hogy amig ilyen hol kattan hol nem nem erdemes foglalkozni,pontosabban nagyon nehez megtalalni a hibat.es nagy gond nem lehet mert azt egyertelmuen lehetne erezni es addig amig ez nem kovetkezik be ne torodjek vele(jo ertelemben)
mazda-auto.hu | 2007-04-20 13:55
1.Látni kellene, de szerintünk egy kormányrúd állítás és zsírzás szükséges. Addig kár bármi másra gondolni. A bölcsõt kizárnánk. 2.Amikor teljesen alá van szedve a kormány, akkor a kormánymû fogasléce csak nagyon rövid szakaszon kap alátámasztást, ezért a rendszer elemei beremegnek.
Oszi | 2007-04-20 11:02
Ja es az MPS-unkben is van az a jelenseg hogy mikor kivan tekerve a kormany es ramegyunk valamire akkor olyan mintha logna valami ez nem kattan ez csak olyan mint amikor lealsz a jardal rol es bemozog az egesz.
Oszi | 2007-04-20 11:01
Tegnap voltam szervizben kormany zsirozas ugyben,de nem tortent meg :)ha teljesen kitekerem a kormanyt es ugy ramegyek valamire akkor olyan mintha logna valami es mikor indulok az autoval akkor van egy jol halhato kattanas a bal elejebol(nem koppanas)neha mikor motorfekkel lassitok akkor is kattan mikor felengedem a kuplung pedalt.Sot tegnap mikozben tekergettek a kormanyt egyik iranybol a masikba mindenki felfigyelt 3-4 gyors egymasutani kattanasra,de nem tudnak rajonni hogy mi lehet az.Beszeltrek kormanymurol,bal s-alaku lengokarrol(azt mondjak hogy rossz az a szilentem is barnallatok a sracok megneztek es semmi sem latszik rajta)volt meg a komanyoszlopon levo csuklo is es az is hogy lehet hogy a bolcso nincs a helyen azzaz lehet hogy volt cserelve kuplung az auton es egy hangyanyival nincs a helyen.5let???
Oszi | 2007-04-20 10:54
Szelvedo csere,ha nagyon zavaro:(
mazda-auto.hu | 2007-04-20 08:39
Pontszerû sérülést jó eséllyel el tudnak tüntetni az erre szakosodott cégek, de karcolásra azt mondják, hogy nem megoldható.
steini | 2007-04-19 23:34
Az ablaktörlõmmel biztosan nincsen semmi gond, már csak azért sem mert egy 500km-t (sem) futott autóról beszélünk... jó pár fél centis csík (karcolas) van a szélvédõn (elég mély, körömmel is lehet érezni), olyan mintha nekiestem volna a kocsinak egy vésõvel... Az ablektörlõ lapáton is valami apró kaicsszerûség volt, mert az elsõ törlés után hallottam hogy leesett és koppant, de persze még az elött, hogy hallottam volna ahogy végigkarcolja az üveget...Eléggé figyelek az autómra, ezért különösen dühít. El lehet valahogy ezeket töntetni? Napsütésben még zavaró is...
mazda-auto.hu | 2007-04-19 13:46
Oszi - Igen, valami nem lehet rendben az ablaktörlõvel.
rolando | 2007-04-19 10:47
sziasztok, koszonom a segitseget. ma mindenesetre viszem az automat megnezetni egy masik szervizbe is. udv, r
mazda-auto.hu | 2007-04-19 09:37
rolando - Amikor már fémesen csörög egy csapágy, azzal már nem lehet közlekedni. Éppen ezért erõs a gyanúnk, hogy nem a csapágyról van szó. Csapágyhiba esetén kezdeti stádiumban és sokáig ezután csak annyit lehet észrevenni, hogy búgó hang jön a kerekek felõl terhelésváltáskor, irányváltásnál. A gyári elsõ kerékcsapágy ára egyébként 25596,-, a munkadíj kb.:12000,-Ft