2024. November 24. - Emma

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2007-04-23 08:42

Tomtom - Az autó súlya, tengelyterhelése, illetve a gumiméret is befolyásolja az elõírt nyomást. A 626-os esetében a 2.2 nyomásértéket megfelelõnek tartjuk, de sûrûbb(2 hetente) nyomásellenõrzéssel kerülni kell, hogy ez alá mehessen a nyomás (hidegen), egy /40-es gumi esetén.

mazda-auto.hu | 2007-04-23 08:07

steini - Csak annyit tennénk hozzá az elõttünk szólók véleményéhez, hogy érdemes 3-4 havonta védõ viasszal átkenni az autót, és így nem tudnak olyan erõsen megragadni a fényezésen a külsõ anyagok, késõbb polírozás nékül is lejönnek. Pl.: Turtle Wax

gasolina | 2007-04-22 16:07

Na pont ezért bátorkodtam ajánlani az ismerõsömet,aki nem kontár,és profi anyagokkal dolgozik...

Oszi | 2007-04-22 15:58

Gepi polirral eltuntethetok a kissebb karcok es egyebb feluleti hibak.De csak hozzaertovel vegeztesd mert tonkre teheti a fenyezest ha kontar kezeben van a polirgep es nem a megfelelo anygaggal dolgozik.

gasolina | 2007-04-21 23:41

Steini! Komolyan mondom,teljesen lehangoltál.Új autó,és nem tudsz örülni neki,mert peches vagy.Az együttérzés viszont nem hiszem hogy elég,úgyhogy jöjjön a következõ segitség.Van egy ismerõsöm,akinek a fõ profilja a polirozás.Szerintem neki nem feladat kiszedni ezeket a foltokat.Elképesztõ,hogy milyen eseteket oldott már meg.Keresd meg mailben,segiteni fog! cim:polirpeti@freemail.hu

steini | 2007-04-21 22:30

Köszi szépen a hozzászólásokat! Asszem rám jár a rúd, ma lemosattam a kocsim (mindig kézi mosóban csináltatom). Mosás után szótak a srácok, hogy tele van a gép apró pöttyökkel, amiket nem tudnak eltüntetni, még bogár lemosó szpray-el sem... annyira nem is aprók, cm átmérõjüek... asszem valami fáról csöpögött rá a motorháztetõre, tetõre és csomagtartóra és a nap szépen beleégette... egyetlen esélyem a polirozás... úgy néz ki a vadi új autóm, mintha szeplõs lenne (és 10 éves lehasznált...). Nem hiszem h tudnék jobban figyelni a kocsira és ez idegesít a legjobban... Meg hogy ilyen érzékeny a kasztnim + a szélédõm...

gasolina | 2007-04-21 17:10

Steini! Találtam egy japán technikát szélvédõkarcok eltüntetésére.Gépi polir speciális "Trizact" polirkorongokkal,elvileg a szélvédõ kiszerelése nélkül.Ajánlom figyelmedbe a www.szelvedojavitas.hu oldalt,ahol a webshopban meg is tudod nézni a terméket.Közvetlen link az eljárásról: http://www.lavenir.jp/index_image/ScratchHog2_H.wmv

Oszi | 2007-04-21 11:44

Ha nem esoerzekelos az autod akkor lehet utangyartott szelvedot is venni a gyari ar toredekeert,es ha jol tudom ugyan az mint amit gyarikent arulnak(ugyan az a gyarto)

gasolina | 2007-04-20 20:39

Steini! Nekem is volt már hasonló "élményem" korábbi autómmal.Madárpiszok volt rajta,amit az ablaktörlõ végighúzott a szélvédõn.Természetesen kapott mellé egy kis szélvédõmosót is,de hiába,mert egyes madarak zúzógyomrából szemmel látható kis kövecskék kerülnek ki,mikor lepottyantanak.Ezeket fel kell áztatni és nagyon óvatosan leszedni az üvegrõl,mert mély karcokat hagy maga után.Én minden indulás elõtt áttörlöm a szélvédõtörlõlapátok gumijait egy nedves ronggyal.Különösen veszélyes,ha fa vagy lámpaoszlop alatt parkolsz,persze röptében is megeshet...A rongy és egy flakon viz elfér a csomagtartóban.Egyébként olvastam olyan módszerrõl,hogy kiszerelik a szélvédõt és kicsiszolják szélvédõjavitók a karcokat géppel,de csak azokon a helyeken lehet,ahol nem esik látótérbe,mert utólag azon a helyen torzit egy kicsit a szélvédõ,hiszen változik az anyagvastagság.Én próbálkoztam gépi polirral házilag,de kudarccal végzõdött,úgyhogy senkinek nem ajánlom.A ragasztott szélvédõ hamar bepöttyösödik a melegedéstõl,és este még zavaróbb lesz,ahogy megtöri a szembejövõk fényét.Végül is nem bitam cérnával,és közel egy év után kipengettem egy új szélvédõ árát,mert már nagyon zavart.Persze az nem egy 6-os szélvédõje volt árban...

mazda-auto.hu | 2007-04-20 17:04

Egy zsírzást, szögállítást a nyugalmad kedvéért lehet, hogy érdemes lenne majd megejteni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó