2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2007-03-13 11:29

Megnéztem a számláimat és semmilyen apró alkatrész nincs rajta a szelephezag ellenorzest kiveve.
Kerdes:A porlasztoalatett hogy fugg ossze az olaj fogyasztassal és nincs semmi kockázata a porlaszto tisztitasnak?
Most hogy felraktam a 17-es kerekeimet az autora kicsit furcsa lett,lehet ez a szilentek miatt?Gondolom igy rossza szilent igy folyamatosan vatozik a kerekdolesem?

Oszi | 2007-03-12 11:28

Akkor ott ne vegyel semmit!!!Meg a katalogusuk sem jo,akkor milyen lehet a H.I.D szettjuk?!Vagy csak ennyire nem tudjak hasznalni a katalogust?!1000% hogy H1-es van benne azota hogy elkezdtek gyartani a Mazda 6-ost ugyhogy meg az sincs hogy valtasvolt Mint az en regi mondeomnal 97-ig 4db H7-izzo kellet bele 98-tol 2db H7 es 2db H1-es.

JanCo | 2007-03-11 21:12

Sziasztok. Köszi a választ. Több helyen is érdeklõdtem, mert xenont szeretnék berakatni, és minden katalógus H7-est hozott...

Oszi | 2007-03-11 14:05

Igen én értelek,de ha a MAZDA ugy van vele hogy inkabb csereli gariba akkor minek olnel bele idott es faradsagot,ha nekik megeri inkabb kicserelni?Persze ha mar nincs gari az autora es a fenyszorora akkor igen én is elgondolkodnék rajta és megprobálnam ravenni a szervizt hogy forraszak meg,de nem hiszem hogy konyen javitható külonben nem cserelnek hanem javitanak.olcsobb lenne a forrasztas mint a csere lehet hogy tized annyiba kerulne?!

szasza | 2007-03-11 11:34

Oszi:
Nekem ezzel az a gondom, hogy ha egyszer már a gyári forrasztás elpattan és ez lehet, hogy tipus hiba akkor a kicserélt lámpatesteken is el fog pattani. Gyenge a gyári forrasztás! Ha nem lenne nagy nehézség kiszerelni és hozzáférni én inkább forrasztatnám. De így is csak Mazda szervízben!

Oszi | 2007-03-10 17:19

Addig amig gariban cserelik nem hiszem hogy van ertelme forrasztgatni.es ha mar gariba kicsereltek akkor arra az alkatreszre ujabb 1év gari van.Neki meg meg boven garisnak kene lennie.

szasza | 2007-03-10 15:59

PepeG: nekem egy 2003-as 6-os van. Elõször berregést hallottam a jobb elsõ lámpától. Eközben nem lehetett állítani a fényszórómagasságot. A lámpatest mozgatásakkor rájöttem, hogy kontakthiba. Valamelyik vezeték elpattant. Az egyik Mazda szervizben azt mondták, hogy ez tipushiba, a rossz magyar utakon elpattan a magasságállító forrasztása. Õk fényszórócserét ajánlottak , amibe én nem mentem bele mivel így a másik is elpattanhat. Azt mondták kárt nem okoz és szerintük egy idõ után kinyom egy pár forintos biztosítékot. Ez lehet, hogy már megtörtént, mert egy ideje csend van, viszont nincs magasságállítás.

mazda-auto.hu | 2007-03-10 14:06

JanCo- Bocs, átsiklottunk véletlenül az üzeneteden. Ahogyan Oszi is írta, H1 van gyárilag a Mazda6-ban.

Oszi | 2007-03-10 13:16

JanCo: Gyarilag H1-es izzo van!Nem tudom hogy hol latad a H7-et.Orulj neki mert fele anyiba kerul mint a H7-es izzo. :)

mazda-auto.hu | 2007-03-10 10:00

Gyakorlatilag minden láthatatlan, csak a csatlakozó az, ami az általad megjelölt helyre kerülve esetleg látható. Innen balra a Mazda tuning rovatunkban Képmegjelenítés.....címmel van egy cikkünk, ahol kép és leírás is van.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó