2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mennyire megbízható a Mazda 6?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2006-11-07 14:28

Es az programozhato,vagy a kulso homerseklettol fugg?Mennyi gazolajt hasznal?fojamatosan megy?
Mennyiert alakitjatok at?Mas szerviz is valaja?

mazda-auto.hu | 2006-11-07 13:41

Az arra jó, hogy reggel már meleg autóba ülsz be, és a motor is szinte azonnal terhelhetõ annak károsodása nélkül a hûtõviz elõmelegítése miatt. Ráadásul csökken a kopás szempontjából legrosszabb hidegindítási fázis hatása.

Oszi | 2006-11-07 12:09

Ha en szeretnem hogy beinditas nelkul is menjen a kalyha akkor az mire jo ?

mazda-auto.hu | 2006-11-07 08:27

Üdv. mindenkinek! Tulajdonképpen majdnem minden kérdés meg lett válaszolva. gabesz- Ahogyan Oszi mondja, ha nem kezdetektõl fogva húz az autó, vagy nem köthetõ gumicseréhez a húzás (és nem lóg semmilyen futómûalkatrész), akkor valószínûleg külsõ behatásra változott a geometria. GUME - Leslie megválaszolta a kérdést. A kályha egy gázolajjal mûködõ szerkezet. Egyetlen célja, hogy a hûtõvíz a motor beindítása után minél elõbb üzemmeleg legyen. Ez jó a motornak és jó nekünk is, hiszen hamarabb van fûtés. Az új nagynyomású dízelek hatásfoka annyira jó, hogy komolyabbb veszteséghõ hiányában 15-20km után érné csak el az üzemi hõfokot a motor, de nagy hidegben akár be sem melegedne. Ez a kályha ezt kiküszöböli. Automatikusan indul, ha kell menet közben is be-be kapcsolgat. Leállítás után esetenként önkarbantartó "kiszellõztetést-kiégetést" végez, ez az ami hallható. Igény esetén kiegészítõkkel a motor beindítása nélküli mûködtetése is megoldható. Ha zavaró a füstje, vagy beszívja a szellõzõrendszer az utastérbe bizonyos "széljárás" esetén, akkor egy csõvel hátra tudjuk vezetni azt. Leslie - Nem természetes, hogy durrog a kályha. Elsõ körben a Mazda szervíz dolga a kályha megnézése és csak a második körben jön a Webasto szervíze. Persze nem minden Mazda szervíz vállalja, sõt a Webasto is csak néhány szervízt fogad el. Mi ezek közé tartozunk. Valószínûleg a gyújtásával van gond.

leslie | 2006-11-07 01:36

Ebböl fakadoan lenne is egy kerdesem: ez a WEBASTO plussz fütes, (ami amugy nagyon kiräly) neha brutälis nagyokat durrog. Igazäbol ez itt Nemetorszägban ismert dolog, es nem nagyon tudnak vele mit csinälni. A Mazda le akarja leginkäbb räzni a felelöseget a Webastora, mig engem sem erdekel ki a beszällito, en mazdät vettem ott a hiba. Ti tudtok valami okos dolgot erre, vagy had durrogjon. Persze ez csak nagyon nagyon ritkän jön elö.

leslie | 2006-11-07 01:30

GUME! :-) ismerös ez a dolog. En is ugyan igy megilyedtem, de aztän megnyugtattak a szervizben, hogy ez csak a plussz olajkälyha, ami a motor elömelegiteset vegzi. Ha jol müködik, (nem ugy mint nälam) akkor egy nagyon klassz dolog. Jol mondom kedves MAZDA-AUTO? :-)

Gume | 2006-11-07 01:13

Bocsi, az elõbbihez csak annyit, hogy dízel M6.

Gume | 2006-11-06 22:04

Helló! Érdekes jelenséget figyeltem meg 2004-es Mazda6omon. Ha viszonylag rövid utat teszek meg vele, akkor amikor leállítom a motort zúgást hallok a motorházban (mintha porszívóznának odabenn), a zúgás 5-10 másodperc múlva megszûnik és ekkor hatalmas és büdös füstfelõ jön ki és ami a legfurcsább, nem a kipufugóból, hanem mintha a motortérbõl.

A kocsit mostanában vettem így nem tudom, hogy ennek így kell lenie vagy valami nincs rendben vele? A 40.000-es szervízen mostanában voltam túl, akkor nem észleltek semmit. Én is csak a hideg beálltával észleltem.

Köszi a segítséget elõre is!

Oszi | 2006-11-06 19:01

Necces kerdes szerintem,mert ezt okozhatta katyu es egyeb kozuton levo finomsagok

gabesz | 2006-11-06 18:52

Az autóm erõs jobbra húzását a futómû beállításával sikerült korrigálni . Szeretném kérdezni tõletek , hogy ez garanciában v.fizetõs módon szokott-e történni . 2006.ápr.-i a kocsi 13.000 km-rel . Köszi Gabesz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó